היתרונות של ציפוי רצפת אפוקסי לתעשייה

זקוקים לרצפה חזקה ויציבה במפעל? הגיע הזמן שתתקדמו לציפוי רצפות מאפוקסי המיוצרות ומיושמות על ידי חברת שחר אפוקסי בע"מ.

 

חברת שחר אפוקסי בע"מ הפועלת בתחום כבר יותר מעשרים שנה, הינה יצרנית ייחודית בעלת פורמלה ובלעדית של אפוקסי על רצפות, המשמש כציפוי רצפות איכותי ביותר בתעשייה. זהו ציפוי המגן בפני שחיקה, חבלות ופגמים נוספים, ומתאים לתחומי תעשייה שונים לרבות מפעלי ברזל, מפעלי מזון, חניונים, מוסכים ועוד. את האפוקסי מייצרים בחברה מחומרי גלם מיובאים איכותיים ומתקדמים, שאינם פולטים אדים רעילים או ריחות. את ציפי הרצפות מיישמים באופן מקצועי, מדויק ומהיר בשטח באמצעות חמישה צוותים מקצועיים של החברה הפועלים בכל רחבי הארץ.

 

הכירו את האפוקסי

 

אפוקסי איכותי המיוצר במפעל של חברת שחר אפוקסי בע"מ, הינו חומר פולימרי על בסיס ביספנול A , אטום, חזק ואיכותי, המשמש למגוון צרכים ומטרות מצביעה של מוצרי חשמל ועד לשיקום מבנים. בתחום התעשייה נפוץ השימוש בחומר גלם איכותי זה לציפוי רצפות בהיותו מתקשה באופן חלק ואחיד ותורם לחוזקן ועמידותן. מעבר לכך, ציפוי זה מציג עוד שורה ארוכה של יתרונות, החל מהגנה בפני החלקה ועד עמידות לאורך זמן בפני כתמי שמן, חומרים כימיים וטמפרטורות קיצוניות חמות או קרות. בנוסף, שחר אפוקסי מציעים ללקוחות סוגים שונים של ציפויי אפוקסי בעלי תכונות מיוחדות, כמו ציפוי עמיד בפני עומסים כבדים, ציפוי גמיש, ציפוי אנטי סטטי ועוד.

 

ציפוי עמיד ביותר

 

ציפוי אפקוסי לרצפות מציג רמה גבוהה ביותר של עמידות לאורך זמן בפני סוגים שונים של מפגעים שיכולים להיווצר עקב חומרים כימיים, אש וחום, כתמי שמן ושריטות, החומר מאוד שרוט. כמו כן האפוקסי עמיד בפני ספיגת נוזלים ובפני שחיקה ובלייה, ולכן הוא יעיל גם במקומות שבהם גוררים או סוחבים ציוד כבד. יש לציין כי הציפוי לא ייפגם גם אם יישפך עליו חומר כימי. רמה גבוהה זו של עמידות הופכת אותו לציפוי מבוקש, יעיל וחסכוני שמשמר את עמידותו, חזותו ותכונותיו המקוריות לטווח ארוך.

 

לשמור על בטיחות העובדים

 

הביקוש לציפוי אפוקסי בתעשייה נובע גם מיתרונות בטיחותיים. הבטיחות ניכרת בהיות הציפוי מונע החלקה ומקטין באופן משמעותי סכנות של נפילות, מעידות ופגיעות של עובדים. מעבר לכך מדובר בחומר בטוח לשימוש שאינו פולט אדים רעילים, אבק או ריחות.

 

רמה מעולה של יעילות

 

ציפוי רצפות אפוקסי מיושם על ידי אחד מחמשת הצוותים המקצועיים של חברת שחר אפוקסי ביעילות ומהירות, בהתאמה מלאה לבקשות ולצרכי הלקוח. בנוסף לכך, בזכות היותו משטח אחיד, ללא סדקים, אטום בפני נוזלים ועמיד בפני חומרים כימיים, זהו ציפוי מאוד פשוט לניקוי ותחזוקה שוטפים. למעשה ניתן לשטפו ולנקותו באמצעות מים ועם מרבית חומרי הניקוי הנפוצים.

 

חזות אסטטית

 

מעבר להיבטים פרקטיים, הבחירה בציפוי אפוקסי לרצפות במתחם תעשייתי גם תורמת לשיפור חזות המקום. הציפוי מעניק ריצוף אחיד עם ברק דמוי ראי ברמות שונות, והוא מוצע בקשת רחבה של צבעים וגוונים. כך ניתן לבחור בגוון ובמידת הברק המתאימים לחזות הכללית של החלל. כמו כן ניתן לחלק את הריצוף למספר צבעים שונים המעידים על אזורי פעילות שונים, דבר המסייע בהתמצאות ותורם לייעול עבודות החברה.

 

לעוד מידע אודות ציפוי רצפת אפוקסי לתעשייה ניתן ליצור קשר עם חברת שחר אפוקסי בע"מ בטלפון 050-2225455 ואו- 050-2225451.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן