הילדה שלכם עומדת לחגוג יום הולדת? מה דעתכם על מסיבה לשתיים?

כולנו יודעים שיום הולדת יש רק פעם בשנה, ושהיום הזה הוא רק של בעלת השמחה ורק בשבילה. בעבר הבחירה הנפוצה הייתה מסיבות כיתה וגן עם משחקים חברתיים שונים, תחרויות וכיף. אבל בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר בנות שחוגגות ביחד עם החברות לגן או לכיתה במסיבת בנות, ויש להן סיבות טובות לכך. 

באופן טבעי, במסיבת בנות מספר המשתתפות קטן יותר, דבר התורם לתחושה אינטימית, לאינטראקציה מתמדת בין כולן, להתנהגות חברתית ולהרגשת מסוגלות לבלוט ולהתבטא. במסיבות האלה אין בעיית מקום, מפלס המתח יורד ומגוון האפשרויות רחב יותר. הבנות שמאחורי "אבקת פיות" יודעות לעטוף את המסיבה בתשומת לב לחוגגת, מבלי לפגוע ביחס האישי לכל אחת ואחת מהחברות, כי כאן המטרה העיקרית בחגיגה (מעבר לשמחה כמובן) היא העצמה. כלומר, לתת לחוגגת מקום מיוחד שהוא רק שלה, כאשר כל פעילות מעניקה לה תשומת לב מיוחדת שמגיעה מכיוון קבוצת השוות (החברות). על כן, זו מסיבה מאוד נעימה ומפרגנת שבה גם ילדות רגישות, מופנמות או ביישניות יכולות להרגיש את "הדגדוג" הנעים הזה, את תשומת הלב שמגיעה מהחברות. בתוך כך, הן בעצמן לומדות על נתינה, פרגון, תשומת לב והתייחסות.

ניכר כי ב- "אבקת פיות" עלו על המתכון המנצח…. העצמה אינה אמורה להביך או לתת לילדה במה המחייבת אותה לאומץ או לביטחון עצמי גבוה, אלא יוצרת תחושה נעימה, ייחודית רק לה וממש לא מאיימת.

ומה קורה בחגיגת יום הולדת בזוג?

לאחרונה יותר ויותר בנות מעדיפות לחגוג יום הולדת בזוג, כאשר הבנות של חברת "אבקת פיות" מעניקות תחושה ייחודית ומתאימה לכל אחת מהחוגגות. למעשה, לחגיגת יום הולדת בזוג יש יתרונות רבים. מבחינת ההורים, כששתי חברות חוגגות יחד את יום הולדתן וחולקות יחד רגעים מרגשים, משמחים, ומוקפות בחברות, ההוצאות מתחלקות לחצי וכך גם התכנון, המשימות וההכנות. יש עם מי לחלוק רעיונות ולבטים, יש תמיכה, קרבה ושיתוף פעולה. ומה עם הבנות החוגגות? שבועות לפני החגיגה המתוכננת הן כבר מתרגשות יחד, מתכננות ומצפות. דרך אגב, ילדות מופנמות דווקא זוכות ליתרון בזוג, כי כך מלוא תשומת הלב לא מופנית רק אליהן והדבר מאפשר להן להשתחרר "ולנשום" ביתר קלות.

ובכל זאת, זהו צעד הדורש חשיבה והמון תשומת לב, כי אחרי הכל המטרה היא לשמוח, להעצים ולתת תשומת לב לחוגגת.

אז מתי כדאי לחגוג בזוג?

קודם כל, מומלץ לחגוג ביחד כשיש קשר טוב בין שתי הבנות החוגגות, כלומר חברות טובה, דינאמיקה חיובית, אופי ומצב חברתי דומה (אם שתיהן ביישניות או שתיהן בעלות בטחון עצמי), ואם יש פרגון הדדי של האחת כלפי השנייה. שנית, מומלץ לחגוג כאשר ילדות יום ההולדת שייכות לאותה הכיתה או אותו הגן, כי כך יש להן חברות משותפות, יש קשר בין כולן, בנות הקבוצה מכירות אחת את השנייה ומתנהגות באופן טבעי, וכולן חלק מקבוצה אחת. כך יותר קל ונוח להתאקלם, לשתף פעולה ולהעניק תחושה טובה לבנות יום ההולדת.

ובאילו מקרים לא כדאי לחגוג בזוג?

לא כדאי לחגוג בזוג אם אין הרמוניה בין הבנות החוגגות: כשהדינאמיקה ביניהן אינה מושלמת, אם אין פרגון ביניהן, אם הקשר שלהן אינו חברי, אם יש קנאה ברורה והשוואה תמידית בין אחת לשנייה, אם האחת שופעת חברות והשנייה מופנמת וסגורה, אם בטחונה העצמי של האחת גבוה משמעותית משל השנייה, או אם פשוט אין ביניהן כל קשר חברי-תקשורתי.

בנוסף, אם הבנות החוגגות משתייכות לכיתות שונות או לגנים שונים, הרי שהקבוצה אינה מגובשת, יהיה מורכב יותר לשתף פעולה, ויש תחושה של שני "מחנות". חשוב להבין שבמידה ואין התאמה טובה, האחת באופן טבעי "מטפסת" על השנייה, בולטת יותר ודוחקת אותה לפינה. וגם כשאין הרמוניה בין שתי החוגגות הדבר בולט לעין ויוצר תחושות לא נעימות לכל אחת וגם וביניהן, מה שמשפיע ישירות על הצלחת המסיבה.

במסיבות אלה הבנות של "אבקת פיות" נותנות מקום רב לרגעים אישיים לכל אחת מהבנות, ביחד ולחוד, ברגעים של שיתוף פעולה והרגשה נעימה. מדובר במסיבות מעצימות לבנות בגילאי 12-4 שיכולות להיערך במגוון סגנונות הפעלה המותאמים לפי הגיל והחלום, ונערכות במקומות פרטיים כמו בית, דירה או חדר פרטי.

רוצים לדעת עוד על מסיבות יום הולדת לבנות ומסיבות בזוג? התקשרו אל הבנות של "אבקת פיות" בטלפון 050-5733431.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן