היום אפשר לקנות גם מוצרי פרזול אונליין

צריכים מוצרי פרזול? באדר פרזול מציעים לכם מעל עשרת אלפים מוצרים לפרזול ועיצוב הבית, שרבים מהם תוכלו להזמין אונליין דרך אתר החברה.

על פניו, תחום הפרזול ועיבוד חומרי הגלם אינו מתאים לסחר מקוון, אולם במציאות שבה הכל קורה ברשת גם בחברת אדר פרזול הבינו את צרכי השוק, והצליחו להתאים את תחום הפרזול לשנות האלפיים. כך, בלחיצת כפתור כל אחד יכול לקנות ברשת את מיטב מוצרי הפרזול והעיצוב הנדרשים לביתו, מציר לדלת ועד למטבח שלם.

 

משווקים מעל עשרת אלפים מוצרים

לאדר פרזול מחסן לוגיסטי עצום המשתרע על פני אלפיים מ"ר, עם מעל לעשרת אלפים מוצרים המסופקים עם אחריות לחמש שנים, כולם מוצעים למכירה אונליין. המוצרים כוללים פריטים המיוצרים במפעל לצד מוצרים מיובאים איכותיים ומיוחדים. 

למשל תוכלו למצוא באתר החברה מוצרים לבית עבור מטבחים מגירות, חזיתות, פרופילים, מתקני אחסון, מייבשי כלים ופחי אשפה. מוצרי העץ כוללים בין היתר רגליים לרהיטים, פרופילים, קרניזים ועיטורים, לצד מוצרי פרזול לרהיטים כדוגמת תומכי מדפים, גלגלים לרהיטים, רגליים לדלפקים ושולחנות, מסילות, צירים לדלת. בחברה מציעים גם מוצרי פרזול לדלתות ודלתות הזזה, ידיות לדלתות ורהיטים ופתרונות מגוונים לחדרי אמבט, מוצרי פרזול משלים, מטבחי חוץ, ועוד. בנוסף, ניתן להזמין דרך אתר החברה שולחנות רמקול, אוהלים, מכשירי קשר, זרועות לטלוויזיה, ריהוט בהרכבה עצמית, כלי עבודה, ועוד הרשימה ארוכה.

לחברה אולם תצוגה ובית מסחר בירושלים ובראשון לציון, במתחם המספק מענה מקצועי ואיכותי לצרכי לקוחות פרטיים, אנשי מקצוע, יצרני רהיטים, מעצבי פנים ואדריכלים.  לכך מתווסף אתר אינטרנט מתקדם, בטוח וידידותי למשתמש, שתוכלו להזמין דרכו אפילו מטבח שלם. כל זאת לצד מערך הפצה משומן עם שמונה משאיות המפיצות את מוצרי החברה בכל רחבי הארץ, המגיעות במהירות לכל כתובת גם מהיום למחר.

 

חברה מתקדמת ומובילה בתחומה

המפעל של אדר פרזול, בבעלות של משפחת כהן, החל את דרכו בשנת 1967 כחנות ריהוט ומטבחים ומוצרי פרזול קטנה בתל אביב. עם שנים והדורות העסק צמח, גדל והתפתח וכיום הוא מספק מענה שלם לכל צרכיהם של יצרני ריהוט ומטבחים ועבודות פרזול. בחברה מספקים מענה ללקוחות מענפים שונים במשק עבור עיבוד של מתכות, אלומיניום, עצים, זכוכיות, הדפסות צבע והשילובים ביניהם. 

את העבודות מבצעים בחברה בעזרת הטכנולוגיות הכי מתקדמות וחדשניות, המציבות אותה בחוד החנית של הענף בארץ. למשל, במחלקת עיבוד הזכוכית בעזרת שולחן חיתוך צורני ממוחשב, מכונות חירור, מכונות ליטוש אוטומטיות ומכונות לשטיפת זכוכית, מייצרים מקלחונים וחיפויי קיר. כמו כן, במחלקת עיבוד האלומיניום נעשה שימוש במכונות ליטוש וחיתוך מתקדמות, ובמכשור להתאמת לוחות ופרופילים, בעוד שלמחלקת צבע יש חדר צבע גדול עם יכולת לצביעה מקצועית של זכוכית, אלומיניום ועץ.

בנוסף לכך, במפעל קיימת מחלקת הדפסה המצוידת במדפסת חדישה ומשוכללת להדפסה על גבי סוגי חומרים שונים ברזולוציה גבוהה כמו עץ, זכוכית ומתכת. לחברה יש גם מחלקת הדמיה וגרפיקה בה נעשה שימוש בתוכנות מתקדמות של הדמיות, תלת ממד וגרפיקה.   

 

למידע נוסף אודות מכירת מוצרי פרזול ועיצוב גם אונליין, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת אדר פרזול בטלפון 03-9529998

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן