החברה שתשדרג את חזות המעלית שלכם

המעלית שלכם כבר לא צעירה? היא בלויה ומיושנת? הגיע הזמן לשיפוץ דקורטיבי של המעלית עם חברת דקורליפט עבור מחירים משתלמים במיוחד.

 בעשור השני של שנות האלפיים, כאשר מרבית האוכלוסייה מתגוררת בבניינים משותפים רבי קומות, חזות המעלית הפכה לחשובה ביותר בהיותה מהווה חלק מהותי בכניסה של הבית. כפועל יוצא מכך גדל הביקוש לשיפור חזות המעלית, בין אם בבית מגורים או בניין משרדים, בהיותה מייצגת את פני הדיירים, איכות ורמת חייהם.

 

חברה וותיקה ומוערכת

בכדי לזכות בשירות מקצועי של שיפוץ מעליות דקורטיבי חשוב לפנות למומחים בתחום. כאן נכנסת לתמונה חברת דקורליפט הפועלת בתחום המעליות כבר יותר משני עשורים ומספקת את שירותיה המקצועיים לגורמים רבים ברחבי הארץ, לרבות רשת מלונות פתאל, מגדלי W שבתל אביב, מגדל משה אביב ברת גן, מגדלי באזל בתל אביב, נכסי אריאל, בנק דיסקונט, אוניברסיטת בר אילן ועוד. החברה מתמחה בעיצוב מעליות עכשווי המותאם למאפייני המעלית, בקשות המזמין ודרישות החוק. יש ברשותה את כל הידע, הניסיון והאמצעים כדי לספק ללקוחות פרטיים, עסקיים ומקצועיים פתרונות איכותיים, עמידים ויעילים לעיצוב תאי מעליות, וכל זאת עבור מחירים תחרותיים וכדאיים ביותר. הפתרונות מיועדים למעליות ישנות ולמעליות חדשות ללא דקורציה ועם בקשות למפרט מיוחד.

 

עיצוב מעליות מקצועי

שירותי שיפוץ ועיצוב מעליות דורשים מצוות דקורליפט רמה גבוהה של רגישות והקשבה, במטרה לספק לכל לקוח פתרונות העונים לחזונו. זאת עבור עיצוב של תא קטן ביותר שלרוב נדרש יום עבודה אחד בלבד בשטח לשיפוצו, אולם מקדימים לכך לא מעט ימי הכנה. בחירת מאפייני שיפוץ ועיצוב המעלית נקבעת בשיחות שבין החברה ללקוח בהתאם לסגנון מבוקש, מאפייני הבניין ודייריו והגדרות תקציב נתונות. כך למשל, יש להתחשב באופי הדיירים – בין אם מדובר במשפחות עם ילדים או דירות שכורות – אז עדיף לבחור בפתרונות עיצוב כמה שיותר עמידים ופשוטים לניקיון ותחזוקה. זאת בעוד שבבניין יוקרה או בבניין משרדים אקסקלוסיבי אפשר בהחלט לבחור בעיצוב תא מעלית יותר מעודן. 

 

בחירה בהיקף ומאפייני השיפוץ

היקף עבודות עיצוב ושיפוץ מעלית, בין אם מלא או חלקי, נקבע בהתאם למצב המעלית, צרכי ורצונות המשתמשים בה וכמובן מסגרות תקציב פנויות לפרויקט. יחד עם זאת, במרבית המקרים ההמלצה של דקורליפט היא לבצע שיפוץ מלא ובכך גם לזכות בחזות אחידה ומרשימה, לקבלה עבור מחיר חבילה משתלם, וגם לחסוך את הצורך לשוב ולשפץ את המעלית בהמשך עבור מחיר גבוה יותר לכל עבודה.

כמו כן, העדפת עבודות שיפוץ מלאות נובעת מהקשר הקיים בין רכיבי תא המעלית השונים והשפעתם אחד על השני. כך למשל, החלפה של משטח גומי ברצפת שיש דורש התאמה והרמה של מגני הרגל. בנוסף, בעת שמחליפים לתקרה צפה חדישה מתקרה ישנה ממוסגרת, בדפנות נותרים חורים לא אסטטיים ולכן כדאי באותה הזדמנות לשפץ גם את קירות המעלית.

לפרטים נוספים וייעוץ מקצועי בנושא שיפוץ ועיצוב מעליות צרו קשר עם חברת דקורליפט בטלפון  052-5337733

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן