החברה שאורזת בירוק את התעשייה

איכות הסביבה חשובה לכם? רוצים למתג את המפעל שלכם כירוק, וגם לחסוך בעלויות אריזה של מוצרים וחומרים? כדאי שתעברו לאריזות מחודשות כפי שמציעה חברת אקו וי פתרונות מיחזור בע"מ.

עליית המודעות לאיכות הסביבה חדרה בהדרגה גם לתעשייה, האחראית על אחוזים ניכרים מבעיית הזיהום והפסולת בעולם. בעיה זו קיימת גם במוצרי האריזה, חביות ומכלים המשמשים תעשיות שונות במשק, שלא אחת נעשה בהם שימוש חד פעמי והם מושלכים לאשפה והופכים לפסולת בעייתית שתופסת הרבה מאוד נפח. בדיוק מסיבה זו הוקמה חברת אקו וי פתרונות מיחזור בע"מ העושה שימוש חוזר במוצרי אריזה תעשייתיים על ידי ניקיונם והכשרתם מחדש, והחזרתם למשק עם אריזה במצב מעולה המוצעת במחיר הרבה יותר זול מזה של אריזה חדשה.

 

 

חברה שחושבת ירוק
חברת אקו וי פתרונות מיחזור בע"מ מייצגת את דור האלפיים של התעשייה עם מידה גבוהה של מודעות לקיימות 

ורצון לשפר את איכות הסביבה. תפיסת עולם זו באה לידי ביטוי בהתמחות החברה בכל הקשור לחידוש אריזות תעשייתיות רב פעמיות באופן ירוק.

כך למשל, בחברה עושים שימוש בקו שטיפה שמסנן את המים וממחזר אותם באופן שכמעט אינו מבזבז מים. בהמשך, האריזות משווקות בחזרה למשק עבור מחירים אטרקטיביים למגוון רחב של מפעלים ותעשיות, לרבות כאלו מתחומי השמנים, כימיקלים, טיפול בפסולת ורשויות ממשלתיות. 

 

פתרונות אריזה מקיפים
פתרונות האריזה האיכותיים שמסופקים על ידי אקו וי פתרונות מיחזור בע"מ עונים על קשת רחבה של צרכים תעשייתיים, ומסופקים מחדש ללקוחות שמסרו את האריזות או ללקוחות חדשים. הפתרונות כוללים מכירה של חביות, מכלים ואריזות שטופים ומחודשים, למשל מיכלי קובייה של אלף ליטר, ג'ריקנים, חביות מתכת ופלסטיק סגורות עם שני פקקים, חביות מתכת ופלסטיק פתוחות עם מכסה וחבק, ועוד.

 

סטנדרטים גבוהים במיוחד
אקו וי פתרונות מיחזור בע"מ מחזיקה בכל הידע, הכלים והיכולות כדי להחזיר אריזות, מכלים וחביות לתעשייה. יתרה מכך, בחברה רואים באיכות הסביבה חזון ופועלים על פי קווים מנחים ועקרונות שמקובלים על ידי הרשויות בארץ ועל ידי המשרד להגנת הסביבה. לחברה יש כל רישיון והיתר חיוני לעבודה בתחום והיא עברה את ההסמכה ועומדת בדרישות התקן המחמירות של ISO 9001 :2008. בנוסף, אקו וי פתרונות מיחזור בע"מ פועלת כקבלן מאושר מטעם תאגיד מחזור תמיר.

 

הליך מקצועי של שטיפה ומחזור
הליך שטיפה ומחזור מבוצע במפעל של אקו וי פתרונות מיחזור בע"מ בעזרת כלים ואמצעים נאותים, מתקדמים ומאושרים הכוללים מכונת שטיפה ייחודית בישראל ששוטפת את החלק הפנימי של האריזות באופן אוטומאטי ללא מגע יד אדם. הליך המחזור מתחיל באיסוף ממפעל הלקוח של אריזות הנדרשות בחידוש, ובהמשך ייעשה שימוש באמצעים מתקדמים למחזור אריזות לפי קריטריונים הקבועים בתקן, ו/או בהתאם לדרישות הלקוח שנקבעו מראש. 

הליכי חידוש האריזות כוללים בין היתר פעולות של שטיפה, החלפה של חלקים כמו ברז או מסגרת, צביעה וכל פעולה נוספת הנדרשת להחזרת האריזה למצבה המקורי, והיותה מוכנה לשימוש ומילוי. בנוסף, כל פעולות המחזור משולבות בהליכי בקרת איכות מחמירים ומוקפדים, המוודאים עמידה בתקנים ובסטנדרטים גבוהים במיוחד של ניקיון, איכות וסטריליות.

 

למידע נוסף אודות מחזור אריזות בתעשייה הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת אקו וי פתרונות מיחזור בע"מ בטלפון
08-8683938.

 

 

מתעניינים גם באריזות לתחום הקוסמטיקה? בדקו את קיסריה אריזות

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן