הזמנת וילות נופש באירופה

כבר גיליתם את האפשרות לחופשה באירופה בוילות נופש?באתר של קוליברי הולידייס תוכלו לאתר את הווילה המושלמת, בין אם ביער השחור, בהולנד, כריתים, קפריסין, איי יוון ויעדים נוספים.

 רוצים לנפוש בוילה קסומה ליד חוף הים בכרתים, בבית כפרי ביער השחור, או בכפר נופש הולנדי מוקף בשדות פורחים? חברת קוליברי מציגה מבחר עדכני, עשיר ואיכותי של וילות נופש ביעדים המבוקשים ביותר ברחבי אירופה, לחופי הים התיכון, על גדות אגם היער השחור, במרחביה המוריקים של הולנד ועוד. הוילות שנבחרו בקפידה על ידי צוות החברה מוצעות בהתאמה אישית מלאה לצרכים שלכם, ועם המון עצות וטיפים אודות מקומות בילוי וטיול בסביבה.

וילות מושלמות שמותאמות במיוחד עבורכם

בקוליברי מועסק צוות מקצועי המכיר היטב את המדינות באירופה, וחלק מהסוכנים אף חיו בה ומכירים באופן אישי את יעדי הנופש המפורסמים באתר של החברה. הידע הזה מאפשר לחברה לבחור בקפידה וילות ויעדי נופש ברחבי אירופה, תוך התאמה לצרכי התייר הישראלי והעדפותיו. בנוסף, צוות החברה יסייע לכם לאתר את וילת הנופש המתאימה ביותר לצרכים הספציפיים שלכם ואף יסייע בבניית תוכנית נופש שלמה, בין אם אטרקציות לילדים, יקבים מעולים, מאפיות מקומיות, שווקים אותנטיים, טיולי כוכב מומלצים וכו'.

וילות נופש ביער השחור

היער השחור הינו אחד היעדים היותר מבוקשים בקרב ישראלים להשכרת וילות נופש. מדובר בנופש ליעד אירופאי מעודן, טובל בנופים טבעיים קסומים, עם כפרים ועיירות ציוריות, יערות מרהיבים, שפע של מים, שלל מסלולי כוכב, אוכל משובח, פסטיבלים ואירועים מקומיים, והרבה שקט ושלווה. מומלץ להגיע אליו בין החודשים אפריל לאוקטובר ולשכור בו וילת נופש הקרובה לאתרים ולאטרקציות שמעניינים אתכם.

כפרי נופש מומלצים בהולנד

יעד מבוקש נוסף לחופשה באירופה הינם כפרי נופש ברחבי הולנד. באתר של קוליברי תיהנו ממבחר כפרי נופש מומלצים בהולנד המעניקים אירוח איכותי באווירה נעימה וחופשית. הכפרים ברובם שוכנים בסמוך לאמסטרדם וקרובים לאטרקציות החשובות במדינה. צוות החברה יספק לכם המלצות מקומיות עבור מקומות בילוי באזור כפר הנופש, כדוגמת בית קפה חינני, פעילות לילדים, מאפיה משובחת, מופעים מומלצים וכו'.

וילות יוקרה באיי יון

אי אפשר לדבר על נופש באירופה בלי להזכיר את האפשרויות האטרקטיביות להשכרת וילות נופש באיי ייוון, לרבות קפריסין וכריתים. באתר של קוליברי מציעים לכם לשכור באיי יוון  וילות פאר יוקרתיות, מפנקות ומאובזרות בהן תוכלו לנפוש ולבלות בשלווה ובנעימים עם משפחה או חברים. הוילות יכולות להיות בסמוך לשפת הים או גבוה בהרים, עם בריכה פרטית, פינת ברביקיו, גינה מטופחת וכו'. מהן תוכלו לצאת לחופי הים, לטברנות, מאפיות, שווקים, פארקי מים, אתרי טבע, ולחיי הלילה של האי בו אתם שוהים.

לפרטים ומידע נוסף אודות וילות נופש באירופה צרו קשר עם קוליברי הולידייס בטלפון 02-5335142.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן