הזדמנות מצוינת ללמוד לבשל בריא

אם החלטתם לעבור לתזונה בריאה ואתם רוצים לדעת קצת יותר כיצד לבשל אוכל בריא וטעים בקלות, להכיר עוד חומרי גלם, טכניקות ומתכונים שקל ליישם ביומיום, בלי לעמוד שעות במטבח, כדאי לכם לבדוק את הקורס לבישול בריא שפיתחה עדי כהן סימן טוב, בלוגרית אוכל ומנחת קורסים וסדנאות לבישול. הקורס הוא פרונטלי ומוצע גם בגרסה של תכנית ליווי און ליין.

 

עם עליית המודעות לאורך חיים בריא ותזונה נכונה, רבים מאתנו מבקשים להפחית בצריכת מוצרי בשר וחלב. אולם בפועל אנו לא באמת יודעים איך להוריד מוצרים אלה מהתפריט היומי ומה לאכול במקומם. מלבד זאת, המעבר לתזונה טבעונית על בסיס הצומח מצטיירת לרבים כמורכבת וקשה ליישום, או כתזונה לא טעימה ומשעממת. למעשה מאחורי תזונה טבעונית ובריאה יש מטבח מאוד מגוון עשיר וטעים. בכדי להכיר לציבור הרחב את המטבח הזה ולהפכו לנגיש, עדי כהן סימן טוב מעבירה קורס בישול בריא, הראשון בישראל שממוקד במוצרים מן הצומח.  

 

לעזור לכם לעבור לאוכל בריא

מבקשים לשנות הרגלי אכילה ולבשל אוכל יותר בריא, על בסיס חומרי גלם מהצומח שהינם מזינים וטריים? במטבח של עדי כהן סימן טוב במודיעין, ובמקומות נבחרים נוספים ברחבי הארץ, מתקיימים קורסי בישול בריא הממוקדים במוצרים מהצומח ומתאימים גם לטבעונים, גם לצליאקים וגם לשומרי כשרות. הקורסים מתקיימים בקבוצות אינטימיות וקטנות, באווירה משפחתית ונעימה ועם אפשרות להשלים שיעורים שפוספסו במועד מאוחר יותר. מחוויה מלמדת זו כבר נהנו לאורך השנים מאות משתתפים, לרבות מורות וגננות בשנת שבתון. 

ואם אינכם יכולים להגיע פיזית לקורס תוכלו גם ללמוד לבשל בריא דרך שירות חדש שעדי מציעה – תכנית ליווי מרחוק אונליין.

 


צילום: אופיר אברהמוב

 

סל כלים שופע לבישול מהנה ובריא

משתתפי קורס הבישול הבריא של עדי כהן סימן טוב זוכים בסל כלים שופע לבישול מהנה של אוכל בריא, מגוון וטעים שמתאים לצרכי כל המשפחה. הקורס מבוסס על שבע סדנאות שמתקיימות פעם בשבועיים או שלושה, בקבוצה אינטימית וקטנה. בכל סדנה מתמקדים בתחום אחר, לומדים טכניקות ושיטות בישול חדשות, מתנסים במגוון חומרי גלם כשרים מהצומח, ומבשלים ביחד באווירה ביתית ונעימה שלל מנות טעימות. 

לבסוף יושבים בצוותא ונהנים מארוחה מעולה. בסיום כל מפגש המשתתפים מקבלים חוברות מסודרות עם המתכונים שהוכנו. 

מעבר לכך המשתתפים יכולים גם להצטרף לקבוצת פייסבוק סגורה לקבלת עוד מתכונים, מידע וייעוץ מקצועי. 

 

ללמוד לבשל בריא גם מרחוק

בכדי להפוך את הבישול הבריא נגיש ליותר אנשים, עדי כהן סימן טוב מציעה שירות חדש של ליווי מרחוק און ליין. שירות מתקדם זה מעניק גישה קלה ונוחה למי שלא יכול להגיע פיזית לקורסים של עדי וגם מספק עוד הרבה מידע בנושא לכאלו שכבר השתתפו בקורסים ורוצים להעשיר עוד יותר את תזונתם. 

הליווי מרחוק מבוצע באמצעות קבוצת וואטסאפ פרטית וסגורה, עם הליך לימוד האורך עשרה ימים שכולל מגוון עשיר של תכנים, ליישום פשוט וזמין של תזונה בריאה וטעימה מהצומח לצד אפשרות לקבלת ייעוץ והעלאת שאלות. 

תכנים אלו כוללים בין היתר סרטוני הדרכה להכנת מתכונים שונים, הכרות עם חומרי גלם חדשים, מקורות מומלצים מהצומח לסידן, ברזל ולחלבון, מתכונים לכל ארוחה ביום, מנות שילדים אוהבים ועוד. 

 

למידע נוסף אודות קורסי הבישול הבריא, גם און ליין, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם עדי כהן סימן טוב בטלפון 052-639-3378.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן