הובלות עסקים ומשרדים

העסק שלכם התרחב והגיע הזמן לעבור למשרד גדול יותר? מזל טוב!, אך לצד ההתרגשות מהמעבר חשוב שתדעו כי התהליך אינו פשוט בכלל, ורצוי לבחור בחברת הובלות מקצועית ומנוסה, אשר תוכל לספק לכם שירות מקיף, יעיל, בטוח וזהיר. תכירו את חברת "מובילי רוני" שכבר למעלה מ-17 שנה נחשבים למובילים בתחום המובילים.  

בואו נדבר על הובלות 

סביר להניח שאין אחד שלא חווה מעבר של דירה או בית, אך הובלת עסק או משרד לא דומה בכלל להובלה של בית פרטי. הובלה של עסק יכולה לכלול שינוע של ציוד כבד, כמו ציוד מטבח, ציוד רגיש כמו מחשבים ורכיבי תוכנה, ציוד שביר, ציוד יקר ערך ועוד. בנוסף, במרבית המקרים ישנו ציוד רב אותו יש להעמיס בצורה זהירה ובטוחה, ותוך שמירה על לוחות הזמנים של העסק, על מנת שלא לפגוע בתפקוד ובפעילות העסקית.  

לכן, תהליך בחירת המוביל שלכם הוא חשוב ואסור להקל בו ראש. עליכם לבחור בחברת הובלות מקצועית ומנוסה, כזו שכבר העבירה עסק או שניים ויודעת כיצד לעשות זאת בצורה הטובה ביותר. לא נרצה בשום פנים ואופן לבחור בחברה אשר תספק לנו שירות לוקה בחסר, שאינו עומד בלוחות הזמנים אותם הגדרנו וחלילה לא נרצה לגלות כי הציוד שלנו ניזוק או הגיע כאשר הוא אינו תקין.  

חברת הובלות מובילה  

חברת מובילי רוני נוסדה לפני יותר מ-17 שנה, במטרה לספק שירותי הובלה והעברות ברמה הגבוהה ביותר. רוני, מייסד החברה, הבין שיש צורך אמיתי בשוק לחברת הובלות ששמה לה למטרה לא רק לבצע את העבודה, אלא גם לדאוג לרווחת הלקוחות ולספק חווית שירות מקיפה מ-א' ועד ת'. 

על כן, חברת מובילי רוני פועלת על פי ערכי הליבה של שרותיות, אמינות ומקצועיות. כל עובדינו עוברים הכשרות בנושאים רלוונטיים מה שמאפשר לנו להפוך אותם לאנשי מקצוע מהמעלה הראשונה ואנו שמים דגש מיוחד על יחס אישי, חם ומכבד לכל לקוח. אנו מאמינים שהדרך להובלה מוצלחת היא בהקשבה אמיתית לצרכים ולדרישות הלקוח ומתן מענה הולם ומותאם אישית לכל מצב. זו רוח שלנו אשר בזכותה אנו מצליחים לשמור על סטנדרט גבוהה באופן רציף ולאורך שנים רבות.  

לקחת את ההובלה לשלב הבא 

נכון להיום, עובדים במובילי רוני כ-30 עובדים המתחלקים לכ-8 צוותים מיומנים ומנוסים. הצוותים מתמחים בהעברה של עסקים ומשרדים ויודעים כיצד להתאים את הפתרון האידיאלי לכל דרישה. צוותי העובדים עושים שימוש בציוד מתקדם וחדיש המאפשר העמסה בטוחה, זהירה ומהירה של פריטים בכל גודל ובכל משקל. בצורה הזאת, מספרים אנשי החברה, הם מסוגלים לבצע העברות מסובכות, בצורה יעילה המאפשר שמירה על תקינות הציוד. החברה מספקת מענה גם למקרים בהם הציוד כן נפגע עם אופציה לרכישת ביטוח על תכולת המשרד, מה שמקנה לכם הגנה ושקט נפשי. 

הובלת משרדים ועסקים   

אנשי החברה ילוו אתכם לאורך כל שלבי תהליך ההובלה:  

  • תכנון הצוותים ייסעו לכם לתכנן את המעבר, להבין מה היקף השירות הנחוץ לכם ויספקו לכם הסברים שיאפשרו לכם להכין את המשרד להובלה אידיאלית.  
  • אריזה את הציוד יש לארוז בצורה נכונה ובטיחותית. החברה תספק לכם קרטונים חזקים ותנפק המלצות אריזה המבוססות על אופי הציוד אותו עליכם לארוז.  
  • ההובלה עצמה ביום ההובלה הצוותים יגיעו למשרד הישן, יזהו את הציוד אותו יש להעביר ויעמיסו אותו בבטחה על גבי המשאיות.  
  • מענה לכל שאלה לאורך כל שלבי התהליך תוכלו להיוועץ עם אנשי החברה ולקבל מענה מקיף לכל שאלה שעשויה לצוץ. 

צרו קשר  

אנו גאים לספק שירותי הובלה איכותיים, יעילים ואדיבים למגוון לקוחות מתחומי המסחר והעסקים, החל מבתי עסק קטנים ועד חברות גדולות. נשמח לעמוד גם לרשותכם ולצרף אתכם למשפחת הלקוחות המרוצים שלנו.  

אל תהססו לפנות אלינו בכל שאלה, לקבל פרטים נוספים, הצעות מחיר ועוד חייגו: 050-4388841 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן