הדרך לחיים טובים ורגועים יותר

קרוב ל-700 מיליון איש בעולם סובלים מדיכאון.

בצרפת זו המחלה השכיחה ביותר וקרוב ל-50% מהציבור שם חווה דיכאון. במדינות סקנדינביה קיים אחוז התאבדויות גבוה כתוצאה מדיכאון, במיוחד בשבדיה. בכל שנה 800,000 איש מתאבדים, חלקם הגדול כתוצאה מדיכאון.

מחלת נפש קשה אחרת היא החרדה.  חרדה היא מצב נפשי: פסיכולוגי או פיזיולוגי בו אנחנו חשים אי שקט פיזי ונפשי, מתח ודאגה רבה, בשל מחשבה שמשהו רע עומד לקרות לנו.

תחושות קיצוניות נוספות שאנו חשים ויכולות להוביל אותנו להתנהגויות קצה הם תחושות של בדידות ( בדידות היא מצב חברתי-רגשי המבטא חוסר השתייכות )   כעס, לחץ, אכזבה, עומס במעגלי החיים ועוד.

איך אנחנו מטפלים בעצמנו ?

רובנו לא עושים דבר, נותנים לזמן לטפל בבעיות, לומדים לחיות עם הסבל ושוקעים לאיטנו. חלקנו מתמודד והולך לטיפול כזה או אחר, וחלק נוסף בוחר בהתנהגות שגויה ורק מנציח את התחושות והחרדות, אותם אנשים שנמצאים בקבוצה השלישית נמצאים בקבוצת סיכון גבוהה ביותר וחייהם ממש נמצאים בסכנה אמיתית, משם הדרך להתאבדות ולעשיית נזק עצמוני קצר ביותר.

אז אם גם אתם סובלים מדיכאון, חרדה או תחושת קיצון אחרת אל תתעלמו, אל תכחישו ואל תנסו לטאטא מתחת לשטיח. זה הזמן לטפל בעצמכם בדיוק כפי שרכב זקוק לטיפול אחת לתקופה, בדיוק כפי שנשים וגברים עושים טיפולי פנים גם הנפש שלכם זקוקה לטיפול ודאגה.

שמי אוריאל, ייסדתי קליניקה שנקראת "משאלת לב"– במסגרת עבודתי אני מטפל הוליסטי, מתקשר, מאמן רוחני, נומרולוג ומאסטר אנרגטי לחישה ואבחון. לאורך השנים סייעתי ועזרתי רבות לאנשים שסבלו מאותם מחלות ותחושות קיצוניות. אני רואה בעבודתי שליחות ומצווה בהבאת אנשים לאיזון פנימי וחיצוני, בהעברת אנשים תהליכים של הסתכלות פנימית ולאימוץ חשיבה חיובית של בחירה באור ולא בחושך.

התחומים בהם אני עוסק:

  • פתיחת קלפי טארוט- כבר במאה ה-15 החל שימוש בקלפים על מנת לחזות את העתיד.

כיום יש לקלפים שני שימושים עיקריים: ככלי לניבוי העתיד של המבקש לדעת, בנוסף כלי להסתכלות פנימה, בניסיון להגיע להגשמה עצמית ולהתפתחות אישית .

  • אסטרולוגיה קבלית- אסטרולוגיה הינה הקשר בין גרמי שמיים ( ירח, שמש כוכבים ) ובין אישיות האדם. האסטרולוגיה הקבלית נותנת דגש על השוני בין בני האדם. באמצעות תאריך הלידה והשעה המדויקת בה נולדו אנשים ניתן לנבא תכונות והתנהגויות שלנו כמו גם דרכים לטיפול ושיפור בנו כבני אדם.
  • נומרולוגיה- הנומרולוגיה אינה מדע מדויק כדוגמת המתמטיקה אך היא עתיקה ורבים רואים בה דרך אמיתית ומשמעותית להבנת נפש האדם וטיפול בה. נומרולוגיה מתייחסת למספרים מ 1-9 וכן למספרי מאסטר ולאותיות. כל מספר מייצג אנרגיה מסוימת שמסבירה את תכונות האדם.
  • הילינג וריפוי- טיפול וריפוי באנרגיה. דרך טיפול אלטרנטיבית, הפועלת מתוך אמונה שמרפא יכול לתעל את אנרגיית הריפוי, לאדם שביקש עזרה, באמצעות מגע ישיר ( כפות ידיים וחום ) ובאמצעות מגע לא ישיר.
  • דמיון מודרך- שחזור גלגולים- שיטה רטרו הילינג באמצעות דמיון מודרך המביאה את המטופל למקומות וזמנים אחרים בגלגולים קודמים, וזאת בכדי לסגור מעגלים ולרפא את הנפש והגוף. שיטה זו מביאה את המטופל עמוק לתת מודע כדי להבין את הקשרים של גלגול קודם לחיים הנוכחיים ולתיקון של דברים בכדי להאיר את החיים בהווה.

השיטה הינה במודעות ולא בהיפנוזה או סיאנס.

  • ייעוץ פאנג שוואי- הסינים בחנו את הטבע במציאת איזון של חמשת האלמנטים: עץ, אש, אדמה, מתכת ומים. הם גיבשו תורה אשר משווה אותנו לטבע ואם נבין זאת נחיה בהרמוניה ובאיזון. פירוש המילים פנג שואי בסינית הם רוח ומים, התורה מלמדת איך וכיצד לעצב את חיינו, ביתנו ותפיסתנו למימוש מקסימום הפוטנציאל.

תהליך הייעוץ- מתבסס על 2 פגישות:

  • הפגישה הראשונה הינה בכדי לאסוף נתונים על הבית ולהתרשם ממרחב המגורים, וכן לאסוף נתונים עליכם הדיירים ולשמוע את רצונותיכם לשיפור בתחומים ושאיפותיכם.
  • בפגישה השנייה אני מעביר סיכום וממצאים כך שתקבלו פירוט מה לבצע ואיפה על מנת למקסם אנרגיות בבית וכניסת אור לחייכם.
  • טיהור אנרגטי ופתיחת מזל- ישנם מצבים בחיים בו אנו זקוקים לטיהור לגוף (הסרת עין רע\חסימות\פתיחת מזל). אנשים רבים מאמינים כי אנשים אחרים משפיעים על עתידם והצלחתם: קנאה, צרות עין, "ברכות" לאי הצלחה ועוד…ישנם מספר דרכם לשחרר חסימות ולייצר הגנות: קריסטלים, דמיון מודרך, חומרים מהקבלה ועוד.
  • קריסטלים: עוד בימי התנ"ך הוזכרו עוצמות האבנים ומהותם למסוגלות ככלי הגנה, מיגנוט וברכה.
    קריסטלים נוצרו מגרעין כדור הארץ כמחצבים שונים מרשימים ביופיים ובצורתם.

הקריסטלים מביעים את החיבור שלנו לתדרים מסוימים ע"י המשיכה אליהם, ענידתם ואחיזתם למהות ומטרה מסוימת (גם אם רק התת מודע נמשך לאבן מסוימת).

לדוגמא:

טורמלין שחור – אבן להגנה מאנרגיות מרפאת ומחברת הנפש

רוז קוורץ – ביטחון ואהבה עצמית, זוגיות פתיחות ורוגע.

סיטרין- אבן השפע לזימון עושר  ואירועים כלכליים לטובה.

קוורץ-אבן טהורה ועוצמתית שמחברת ומטהרת גוף נפש לאנרגיה רוחנית.

מוזמנים ליצור קשר 0543625161

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן