הדור החדש של ספות נפתחות לפתרונות אירוח חכמים

יש לכם הרבה בני משפחה וחברים? אוהבים לארח אותם ללילה אבל אין לכם מספיק מיטות ומזרנים? ספות נפתחות מעוצבות הן מה שאתם צריכים בבית.

ספות נפתחות אינן מוצר חדש בשוק, אבל בעשור האחרון עם התקדמות הטכנולוגיה, עליית רמת החיים והמודעות לעיצוב פנים, הן התפתחו לפריט ריהוט הרבה יותר חכם, איכותי ונוח. למעשה זהו ריהוט שבכלל לא דומה לדור העבר, המסופק בשלל דגמים עכשוויים, יפים ונוחים שבפעולה פשוטה הופכים למיטה אורטופדית לזוג או ליחיד.

 

סוף עידן האלתורים

אתם בטח מכירים את המצב הזה, כאשר מגיעים אליכם אורחים ללילה והבית הופך למחנה קמפינג עם סוגים שונים של מזרונים בכל פינה, שקי שינה על השטיחים ועוד אלתורים מקוריים ולא נוחים. את הזה ניתן לשנות בקלות על ידי רכישת ספות נפתחות שמוצעות כיום בשלל מידות ודגמים אופנתיים, המתאימים לכל חדרי הבית, בין אם לסלון, חדרי ילדים ונוער, חדר עבודה, מרפסת סגורה ועוד. ספות אלו אידיאליות בעיקר לדירות קטנות שאין בהן מקום לאחסון מזרונים והן יכולות לשמש כמיטה נפתחת קבועה בחדר ילדים בו ישן יותר מילד אחד, אשר כרוצים שבמהלך היום יהיה בחדר מספיק מרחב תנועה.

 

גם יפה וגם נוחה

חשוב להבין שהדור החדש של ספות מורכב מרהיטים איכותיים המשלבים עיצוב עכשווי לצד פינוק ונוחות מרבית. הנוחות ניכרת הן בעת השימוש במוצר כספה והן כמיטת קפיצים אורטופדית, עם מספר נקודות תמיכה, מילוי איכותי ואפילו עם כריות תואמות. כמו כן, בשוק מוצע מבחר עשיר של ספות נפתחות בשלל סגנונות עיצוב, מידות וגוונים, בין אם ספה זוגית, ספה תלת מושבית, מערכת ישיבה שלמה, כורסא נפתחת או מיטת נוער נפתחת. אלו ספות בעלות חזות אופנתית כמו כל ספה, ללא רמז לכך שהן יכולות להפוך למיטה, ויכולות להתאים לכל קו עיצוב מבוקש בין אם בסגנון מודרני, כפרי, קלאסי וכו'.

 

בחירה מוצלחת של ספה נפתחת

אחרי שהבנתם שספה או כורסא נפתחת היא בדיוק מה שחסר לכם בבית, נשאלת השאלה איזו ספה מתאימה לכם? שאלה זו מורכבת ממספר פרמטרים שיש לבחון. קודם כל יש לבחור ספה המתאימה במידותיה למקום שעבורו היא מיועדת. לאחר מכן יש לבחור בספה מעוצבת בגוון, חומרים וסגנון תואם לזה של הבית. כך למשל, יש ספות עם שלדת עץ ויש כאלו עם שלדת מתכת ויש אחרות המעוצבות כפוטון. ומעל הכל, חשוב לרכוש את הספות ממקור אמין ומומלץ המציג שנים רבות של ניסיון ואשר ספות נפתחות הן תחום מומחיותו העיקרי.

דוגמא ראויה לכך מהווה חברת דורמיר, שהייתה חלוצת תחום הספות נפתחות בישראל כבר משנות השבעים. החברה מספקת לקהל לקוחותיה הפרטי והעסקי מבחר איכותי, מתקדם ואופנתי של ספות נפתחות, המוצעות במידות סטנדרטיות ומיוחדות עם מנגנונים מודולאריים פשוטים להרכבה ופירוק.

למידע נוסף אודות ספות נפתחות צרו קשר עם חברת דורמיר בטלפון  03-5109943

או במייל  [email protected]

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן