האמת על שמיכות וכריות פלומה איכותית

מבקשים לשדרג את שנת הלילה שלכם? הגיע הזמן שתעברו לשמיכות וכריות פלומה המוצעות למכירה באתר המוביל של בדק בית סנטר.

באתר המצליח של בדק בית סנטר מוצע מבחר איכותי של כריות ושמיכות פוך מפנקות, רכות, נעימות למגע ומחממות, המיובאות מאירופה תחת הליך בקרת איכות קפדני. לכריות ולשמיכות מילוי איכותי של פלומה הונגרית משובחת, והן מוצעות באחוזים שונים של כמות וברמות שונות של נפח. שלא כמו בבתי עסק אחרים, המידע מפורט על תוויות הפריטים בשקיפות מלאה.

 

מה זה אומר: כרית או שמיכת פוך מאה אחוז טבעי

אם אתם מבקשים לקנות כרית או שמיכת פוך איכותית, ההצעה של מרבית בתי העסק תסתכם בהצהרה פשוטה שהן מאה אחוז טבעיות ובמשקל כזה או אחר. ואולם, האם תהיתם פעם מה המשמעות של הצהרה זו, ומה בדיוק הכוונה במאה אחוז טבעי? למעשה, מאחורי המונח "טבעי" ניצבות לא מעט אפשרויות למילוי של כריות ושמיכות פוך. עוד עולה השאלה האם באמת משקל המילוי משפיע על יכולת השמיכה לחמם אותנו? למעשה, יש שלושה גורמים מרכזיים שמכתיבים את איכות כריות ושמיכות פוך. האחד הינו חומר המילוי שלהן ובאם הוא מורכב מנוצות או פלומה, השני הינו מקור חומר המילוי והשלישי הינו נפח המוצר ולא המשקל שלו.

 

רמה שונה לגמרי של בידוד וחום

מילוי טבעי של כריות ושמיכות פוך מכיל נוצות או פלומה של אווז. הנוצות מכסות את מרבית גופו של העוף בעוד שהפלומה מתרכזת באזור אחד ספציפי של צוואר האווז. מכאן שפלומה הינה מוצר הרבה פחות נפוץ מנוצות ולכן גם יותר יקר. בנוסף, פלומה נבדלת מנוצות במרקם שלה וביכולת החימום. המרקם הייחודי של הפלומות מעניק להן רמה גבוהה של בידוד תרמי ששומר על חום הגוף בתוך השמיכה, לא נותן לו לצאת ומעניק כיסוי חם במיוחד. זאת בעוד שהמרקם של נוצות ויכולות החימום שלהן אינו ייחודי ואינו שונה ברמתו מחומרי מילוי אחרים טבעיים או סינטטיים.

 

חשיבות מקורן של הפלומות

חשוב לדעת כי איכות הכרית או שמיכת הפוך לא מסתכמת במילוי פלומה או בנוצות, אלא יש גם חשיבות רבה למקור של פלומות אלו. קיימים לא מעט יבואנים שבוחרים לספק פלומות זולות מסין, באיכות ירודה, במטרה לחסוך בעלויות. מנגד, פלומות איכותיות כמו של בדק בית סנטר מגיעות מארצות קרות כמו הונגריה, מכיוון שבארצות קרות פלומת האווזים הרבה יותר עבה וצפופה, ולכן היא גם מחממת הרבה יותר טוב. זאת להבדיל מאווזים הגדלים בארצות חמות, בהן לאווזים פלומה הרבה יותר דקה ודלילה ולכן גם פחות מחממת.

 

דגש על נפח ולא על משקל

לא אחת מוכרים בחנויות מדגישים בפני לקוחות את משקלה של הכרית או שמיכת הפוך כאינדיקציה לאיכותה. בפועל, למשקל זה אין כלל חשיבות ליכולת החימום של השמיכה. מה שכן משפיע הינו הנפח שלה: ככול שלשמיכת הפוך יש יותר נפח כך עולה יכולת החימום שלה, גם אם משקלה הכולל נמוך.

 

להזמנת כריות ושמיכות פוך איכותיות, ולעוד מידע בנושא, היכנסו לאתר של בדק בית סנטר או צרו קשר עם החברה בטלפון 02-5666561.

 

מחפשים מצעים וכלי מיטה נוספים? בדקו גם את חנות המצעים KAS

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן