האוכל הטוב ביותר עבור חיית המחמד שלכם

אם חיית המחמד שלכם היא לא פחות מחלק מהמשפחה, אתם וודאי רוצים להעניק לה את המזון הטוב ביותר – כפי שמציעים באתר של zooland.

אין ספק שאוכל טוב מהווה בסיס לאיכות חייו של כלב או חתול, בשומרו על בריאותו, חיוניותו ותורם להארכת חייו. בחנות ובאתר של zooland תמצאו מבחר איכותי, עשיר ומגוון של מזון לכלבים וחתולים, המיוצר על ידי מותגים עולמיים ומקומיים מובילים, כולל מזון יבש, אוכל רפואי, חטיפים, מעדנים, שימורים ועצמות. ממבחר זה כל אחד יכול לאתר מזון מתאים לחיית המחמד  שלו ולקבלו עבור מחיר משתלם לכל כתובת מבוקשת.

מוצרי מזון של מותגים מובילים

באתר ובחנות של זולנד תיהנו ממבחר משובח של מוצרי מזון לחיות מחמד, כלבים וחתולים וגם דגים, מכרסמים וציפורים, המיוצרים על ידי מותגים עולמיים ומקומיים מומלצים. כך למשל, תוכלו למצוא באתר מזון לכלבים וחתולים של המותגים רויאל קנין, טייסט אוף דה ווילד, אקאנה, אוריג'ן, פרו פלאן, בלקווד, טכניקל, בונזו, יוקנובה,גו, נו, אקנאה, נוטרה נאגטס, קניס, סאיינס פלאן, אנרג', איאמס, ג'וסרה, מונג', יוקנובה, שזיר, פריסקיז, לה קט, מזון לחתולי רחוב ועוד.

מוצרי המזון כוללים מזון יבש, מזון רפואי, מזון רטוב בשימורים, מעדנים ותחליפי חלב לגורים בנוסף גם חטיפים ועצמות. המוצרים מוצעים במארזים ומשקלים שונים בהתאמה לגיל חיית המחמד בין אם גור, בוגר, מבוגר או בהתאם לסוג ייחודי כמו אם בהיריון או מניקה, מסורס,  פעיל וכו' וכן מזון מותאם לחיות עם צרכים מיוחדים ובעיות בריאותיות לרבות בעיות השמנה,  אלרגיה, קיבה רגישה ועוד מחלות ספציפיות. בנוסף, באתר מספקים גם מזון לכלבים בהתאמה לגזע חיית המחמד כגון בולדוג צרפתי, גולדן רטריבר חתול פרסי ועוד. המזון עצמו מוצע בשלל טעמים כדוגמת דגים, עוף, בקר, כבש, ארנבת, הודו, כבד ועוד.

מזון יבש איכותי לכל צורך

אוכל יבש לכלב ולחתול מהווה מרכיב עיקרי ובסיסי בתזונתם. לכן בזולנד ממליצים לקנות עבורם מזון יבש איכותי שמספק את כל ערכי התזונה החיוניים, עשיר בחלבונים, סיבי תזונה, מינרלים וויטמינים. בנוסף יש לבחור במזון יבש מותאם לגיל ומצב חיית המחמד וצרכיה שניתן גם לגוונו עם תוספת של מזון רטוב בשימורים. כך למשל, מזון לגורים עתיר בשומנים הנדרשים לגדילתם אך אם יינתן לחיית מחמד בוגרת יוביל להשמנתה. כמו כן, חיית מחמד קשישה נדרשת במזון דל שומן עם רכיבים מיוחדים שלא יסופקו לה במזון רגיל לחיות בוגרות. ויש גם חיות מחמד עם צרכים מיוחדים ובעיות רפואיות שצריך לספק להן מזון מיוחד ומותאם. לדוגמא, ניתן למצוא מזון רפואי לכלבים שסובלים מדלקות בעור ובאוזניים, בעיות פרקים, בעיות לב וכליות, בעיות בדרכי שתן וכדומה, וכן מזון רפואי לחתולים הסובלים מסכרת, עיכול רגיש, בעיות בדרכי שתן, אוכל אלרגני ועוד.

להתפנק עם חטיף או מעדן טעים

כמו שאתם אוהבים לנשנש לפעמים מעדן טעים, כך גם חיות המחמד שלכם ישמחו להתפנק עם חטיף או מעדן ייעודיים עבורם. בזולנד מציעים מבחר איכותי וגדול של מעדנים וחטיפים בשלל רכיבים, טעמים, כמויות, גדלים וצורות. את המעדנים והחטיפים ניתן להעניק כתוספת משמחת לתזונה שוטפת, כפרס להתנהגות טובה, כהרגעה ברגע קשה ואף לשמירה על היגיינת הפה והשיניים.

למידע נוסף וייעוץ על מזון מתאים לחיות המחמד שלכם הנכם מוזמנים ליצור קשר עם צוות זולנד בטלפון 077-207-2222.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן