דפוס רשת – גם אתם יכולים!

דפוס רשת הינו תחום אמנותי בעל מסורת עתיקת יומין, המשמש עד היום יוצרים חובבים ואמנים מקצועיים להפקת יצירות מרהיבות. עוד איכות יפה של התחום היא שכל אחד יכול ללמוד אותו במהירות ובקלות, באמצעות קורס או סדנא, כפי שמציע סטודיו בעלי המלאכה בתל אביב.

 

סטודיו בעלי המלאכה הינו בית המלאכה היחיד מסוגו בישראל לדפוס רשת ידני, המשמש גם כמרכז ללימוד טכניקות דפוס מסורתיות. בסטודיו השוכן ברחוב י.ל פרץ 15 בתל אביב, מציעים קשת רחבה של שירותי הדפסות לשלל מטרות ועל גבי מגוון חומרים, לרבות הדפסת מוצרי טקסטיל, נייר ומוצריו, עבודות אומנות ועוד.

בנוסף, הסטודיו עוסק בפיתוח, טיפוח ושימור של טכניקות דפוס ידני מסורתיות, מתוך שאיפה לקרב את הציבור בכללותו ואת ציבור המעצבים והאמנים אל אמנות הדפוס. הוא מעמיד לרשות יוצרים עצמאיים חללים לסדנאות הדפס עם כל הציוד והמכשור הדרוש לעבודה בדפוס ידני בכלל, ובדפוס רשת בפרט, ומשמש מזה 9 שנים כמרכז תרבות המחזיק באוסף הדפסי רשת של מיטב האמנים העכשוויים בישראל. כל זאת במקביל לפעילות ענפה של בית ספר המוקדש ללימודי דפוס רשת לציבור הרחב, וכן ליוצרים, מעצבים ואמנים. בסטודיו בעלי המלאכה מציעים מגוון סדנאות, קורסים, הרצאות והשתלמויות לקהל המקצועי ולקהל החובב חסר הניסיון וידע.

 

לימודי דפוס רשת בסטודיו בעלי המלאכה

לאור שאיפת הטיפוח והפיתוח של טכניקות דפוס ידני, ומתוך הרצון לקרב את הציבור אל אמנות הדפוס, בסטודיו מציעים כאמור קשת רחבה של קורסים וסדנאות בהם מקבלים המשתתפים הנחיה אישית. בין היתר ניתן להירשם לקורסי רשת מתחילים ומתקדמים, סדנת דפוס רשת מונפרינט, סדנת דפוס רשת CMYK, סדנת דפוס רשת קרמי, סדנת קורס רשת חולצות, וכן טעימות מסדנאות דפוס רשת או סדנת מרתון. הקורסים והסדנאות נערכים במועדים גמישים וכל אחד ואחת מוזמנים להירשם אליהם ביום והשעה הנוחים להם. המעוניינים במידע מפורט על הסדנאות והקורסים יכולים להיכנס לאתר הסטודיו ולקרוא עליהם, וכדי לתת טעימה קטנה נביא שתי דוגמאות:

  • קורס דפוס רשת למתחילים – זהו קורס גמיש של 4, 8 או 12 מפגשים, כל אחד של 4 שעות. במהלכו תגלו שגם אתם יכולים להוציא תוצרים יפהפיים בדפוס רשת. מדובר בקורס פרקטי, מקיף ועשיר בידע המיועד לאנשים חסרי ניסיון שרוצים להתחיל ליצור: שיטות העבודה השונות, מגוון החומרים, תהליך העבודה משלב הרעיון ועד לביצוע, החלטות עיצוביות, טכניקת ואפקטים, ועוד. הקורס מציע הזדמנות ייחודית ללמוד בבית מלאכה מקצועי ומאובזר ולצלול בפעם הראשונה אל עולם דפוס הרשת הידני.
  • סדנת דפוס רשת חולצות ומוצרי טקסטיל אחרים – זוהי סדנא מיוחדת המורכבת מ- 2 מפגשים של 3 שעות, שאינה מצריכה ניסיון או ידע קודמים. היא מתמקדת בדפוס המשי על מוצרי טקסטיל תפורים כגון חולצות ופריטי לבוש אחרים, מוצרי כותנה ודפוס על נייר ומוצריו. בשני המפגשים לומדים המשתתפים על דפוס רשת בשבלונות גיאומטריות, סוגי הצבעים וההדפסה במספר צבעים, עבודה עם רשת אמולסית צילומית, ועוד. כשתסיימו את הסדנא יהיו בידיכם כלים יישומיים להדפסה על גבי מוצרי טקסטיל עם עיצובים אישיים, כאשר את הידע ניתן לממש בהמשך בבית או בסדנה של הסטודיו.

 

לפרטים נוספים על לימודי דפוס רשת ולביצוע הרשמה לקורס או סדנא, פנו אל סטודיו בעלי המלאכה בטלפון 03-5370773.

 

 

למוצרי דפוס נוספים בקרו באתר א.ג.נ דפוס בוטיק

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן