גל רונן מיחזור מתכות

בעשרים השנים האחרונות התמחתה חברת גל רונן, הקיימת כבר משנת 1990, בתחום מיחזור המתכות. גל רונן עצמו צבר ידע רב בתחום מיחזור המתכות לאורך שנות פעילותו. גל, הדוגל בעקרונות הניהול הקארמי, מיישם את אמונתו באופן התנהלות בית העסק שלו. על פי עקרונות אלו, גל מחזיק באמונה שלעזור לאנשים זו הדרך הנכונה לנהל עסק בכלל ובמיוחד כאשר מדובר בהשגת הרווח המיטבי עבורם בכל עיסקה, קטנה כגדולה. עבור גל רונן, סדר העדיפויות ברור מאד ובראשו הגשת עזרה לפונים אליו, תמיד עם שפע סבלנות ותוך גיוס כל הידע והנסיון שצבר. גם אם לא ירוויח מהעיסקה, ימצא עבור כל לקוח את האפשרויות הטובות ביותר להשגת פתרון קרוב וזמין.

הרווחיות, כמו כל ההתנהלות בעסקי מיחזור מתכות, מאד תנודתית. סיבה אחת עיקרית לתופעה זו היא שמחירי המתכות משתנים כל הזמן. חלקם נקבעים על ידי מסחר יומי בבורסות עולמיות וחלקם משתנים עקב שינויי הצע וביקוש בשווקים מסויימים ונקודתיים. גורמים רבים נוספים יכולים להשפיע על תנודות המחירים. אחד משיאי אותה תנודתיות התרחש בשנת 2008, כאשר מחירי המתכות עלו והמריאו לגבהים שלא נראו כדוגמתם. אותה עליה מסחררת היתה מאד לא בריאה לשוק ואין אחד מן העוסקים בתחום שאינו זוכר עד היום את הקריסה הגדולה והקשה שנבעה מכך.

כלקוחות, אשר לרוב אינם מומחים בנוגע לאופן התנהלות שוק מיחזור המתכות, גל מציע לכם להשוות מחירים ולעשות זאת תמיד באותו היום – המחיר שמקבלים ביום אחד אינו בר השוואה למחיר שמקבלים ביום אחר. על מנת לצאת נשכרים מכל עיסקה, יש למצוא את העסק שיציע לכם באותו יום את המחיר המיטבי. מעבר לביצוע השוואת המחירים, גל ממליץ במיוחד לבדוק ולברר לגבי האמינות של העסק עימו יצרתם קשר. נסו לשאול מכרים שאולי כבר חוו והתנסו, בררו איך התנהל העסק מולם, איך היה השרות שנתן להם. אולי בהשוואה מעט חריגה, זה דומה להתנהלותנו בחיי היומיום בהם לפעמים המחיר פחות חשוב ועדיף לשים דגש על מיהו האדם שמולכם.

במדינת ישראל כמעט 100% מפסולת המתכות מגיעה למיחזור. היא מורכבת מכמה מקורות עיקריים:

  • מפעלים שלהם פסולת מתכות בכמויות גבוהות, אשר פונים לחברות מיחזור שמפנות עבורם את הפסולת על בסיס קבוע.
  • אנשים פרטיים המביאים את המתכות המיותרות או עודפות שברשותם בעצמם למרכזי מיחזור.
  • אספנים אשר מסתובבים, מחפשים פסולת מתכות, מביאים אותה למרכזי מיחזור וזהו עיקר פרנסתם.
  • מיון של הפסולת הביתית, הבניין והתעשייתית, שעוברות תהליכי גריסה והפרדה על מנת למקסם את הפסולת ולמנוע הטמנה. אם יש לכם כמות קטנה של פסולת מתכות תוכלו להפעיל שיקול דעת האם כדאי לכם להוביל אותה בעצמכם לתחנת מיחזור, להוציא לרחוב ביום פינוי חוקי , או לזרוק למכולת פסולת בניין שתמוין בתחנת המעבר.

ענף מיחזור המתכות בנוי בכללותו על יחס ושיקולי עלות תועלת. השיקול העיקרי הוא כמות העבודה שיהיה צורך להשקיע על מנת להפריד ולבודד חומרים מורכבים. כאשר חומר נקי – כזה שאינו דורש תהליכי הפרדה כלשהם – מגיע למרכז מיחזור, ערכו נקבע לפי סוגו ואיכותו.

חומרים מורכבים – כאלו הדורשים השקעת משאבים להפרדתם –  כגון : מזגנים ,מצברים ,מנועים ,כבלים וכו' עוברים הפרדות בתהליכים שונים ולהם מחירים שונים, בהתאם לתהליך הנדרש ועלותו. חלק מתהליכי ההפרדה מתבצעים בתחנות המעבר ומגרשי המיחזור, בעוד שחלקם נשלחים למפעלים מיוחדים בעלי יכולת טכנולוגית מתאימה לביצוע העבודה וכל זאת בהתאם לתקני איכות הסביבה הדרושים. תופתעו אולי לגלות שחלק מהתהליכים אף מתבצעים במדינות אחרות לאחר שינוע ימי. הסיבה העיקרית לכך היא כוח העבודה הזול משמעותית במדינות אלו.

בחברת גל רונן מיחזור מתכות ניתנים מגוון שרותים הקשורים בקניה ומכירה של מתכות, כולל פינוי פסולת מתכת, פינוי גרוטאות רכב ועוד. גל רונן ישמח לרתום לשרותכם את הנסיון העצום שצבר לאורך שנות פעילותו הרבות, יענה לכל שאלה או בקשה להתייעץ בסבלנות ובתודעת שרות מהגבוהות שתמצאו. אתם חושבים שאין דבר כזה? התקשרו ונסו אותנו.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן