בשמים ומוצרי טיפוח מקוריים להזמנה אונליין במחירים חסרי תחרות

רוצים מוצרי בישום וקוסמטיקה איכותיים, אבל בזול ובלי לצאת מהבית? כדאי לכם להיכנס לפורטל המוביל של קומסטיק קלאב.

 בשמים ומוצרי קוסמטיקה וטיפוח מהווים חלק משגרת הטיפוח שלנו, אולם הם גם עולים די הרבה כסף. כיום ניתן לחסוך בהוצאות על ידי רכישתם אונליין בפורטל המוביל של קוסמטיק קלאב, המציע מוצרי בישום וקוסמטיקה של מותגים עולמיים במחירים הכי זולים בארץ.

 

גם מוביל וגם מאוד זול

פורטל קוסמטיק קלאב מציע לקהל הישראלי מבחר עשיר, איכותי ומקורי של מוצרי בישום וקוסמטיקה שיובאו ישירות מבתי מותגים עולמיים, כדוגמת שאנל, קרייד ,נרסיסו, דיור, אל חרמין ,ארמאף קלאב דה נויט ,פראדה, אסתי לאודר, ארמני, דולצה גאבנה, אברקרומבי ועוד. המבחר כולל בשמים ומוצרי טיפוח מוכרים ומבוקשים, לצד בשמים נדירים בהשקות מיוחדות.

כל זאת ועוד מוצע דרך חנות אינטרנט מתקדמת ומאובטחת, המוכרת מוצרי טיפוח ויופי עבור מחירים זולים במיוחד, עם שלל מבצעים המתעדכנים כל הזמן. כמו כן, תשעים אחוז ממוצרי האתר הם כמו בזאפ השוואת מחירים, והחנות גם זכתה בתחרות של זאפ. בנוסף לכך, בחברה מושם דגש על שירות לקוחות אישי, יעיל ומהיר, דרכו ניתן לבצע גם הזמנות ולקבל סיוע לכל שאלה ובעיה.

 

חוויית קנייה נעימה ונוחה

מכירים את ההרגשה שאתם נכנסים לאתר מכירות גדול ולא מבינים מימינכם או משמאלכם. פורטל קומסטיק קלאב תוכנן במיוחד כדי למנוע את תחושות האלו ולהעניק לכם חוויית קנייה כמה שיותר חיובית. האתר הגדול והמעוצב השופע מוצרים, מתוכנן באופן נגיש ופשוט לגלישה וקניה, עם חלוקה ברורה לקטגוריות לפי מותגים ועם מידע ויזואלי ומילולי אודות כל פריט. כך תוכלו למצוא במהירות ובקלות מידע אודות כל פריט מבוקש, בין אם בושם לגבר או לאישה, בשמי בוטיק, מוצרי קוסמטיקה וטיפוח ועוד. גם הליך הקניה עצמו פשוט וקל והוא אפשרי מכל מקום בכל שעה 24/7. אחרי שבחרתם פריט מבוקש הוא מועבר לסל קניות אישי ומיד אחר כך תוכלו לשלם עבורו באמצעי תשלום שונים במערכת המספקת אבטחה מתקדמת ברמה הגבוהה ביותר, ומבטיחה שמירה על סודיות פרטיכם. את הפריטים המבוקשים יארזו וישלחו לכל כתובת מבוקשת ברחבי הארץ, עם משלוחים חינם לנקודות חלוקה.

 

יש עם מי לדבר

לא אחת, גם אם מצאתם אתר טוב לקניית מוצרי קוסמטיקה אתם מגלים שאתם לבד ואין אף נציג של החברה שזמין לדבר אתכם. בקוסמטיק קלאב מבינים את הצורך הבסיסי הזה ומאחורי האתר עומד מוקד הזמנות אנושי גם בוואטסאפ, עם שירות לקוחות זמין שפעיל בכל ימות השבוע, מיום ראשון עד לחמישי, בין השעות עשר בבוקר עד שבע בערב. מוקד זה מספק ליווי ויחס אישי ודרכו תוכלו לבצע הזמנות, לרבות ביצוע רכישות מיוחדות, ולקבל מענה אדיב וסובלני לכל שאלה.

 

לעוד מידע היכנסו לפורטל של קוסמטיק קלאב או צרו עם החברה קשר בטלפון 052-5332244.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן