ברכונית ומזכרות יהודיות לאירועים – עם הקדשה אישית

כדי שאירוע ייזכר לזמן רב ולטובה מקובל להעניק מזכרות לאורחים, ההופכות להרבה יותר ערכיות ומרגשות כאשר יש להן זיקה ליהדות והקדשה אישית.

עומדים בפני אירוע חשוב כמו חתונה, בר מצווה או ערב נשים? מבקשים להעניק לאורחי האירוע מזכרת אישית איכותית? באתר של חושן תשמישי קדושה מציעים מבחר ייחודי ואיכותי של ברכונים ומזכרות ערכיות נוספות עם הקדשה אישית, לצד שירות מקצועי, מהיר ואישי לכל לקוח.

חברה מובילה בעולם המזכרות היהודיות

בכל הקשור למזכרות יהודיות לאירועים, בולטת כבר שנים רבות חנות תשמישי הקדושה חושן יודאיקה מבית איתי בן יוסף. לחנות יש ניסיון רב בייצור, ייבוא ושיווק של מזכרות יהודיות איכותיות וייחודיות, המספקות מענה לציבור מגוון בכל רחבי הארץ, עבור כל סוג, אופי וגודל של אירוע.

בחנות האינטרנט של חושן תוכלו למצוא מזכרות יהודיות לחתונות, לשבת חתן ולברכת כלה, וכן מזכרות לבר ובת מצווה, הפרשות חלה, חינה, ערבי נשים ועוד. הפריטים האיכותיים מוצעים עבור מחירים משתלמים במיוחד, כאשר האיכות נשמרת בין היתר בזכות בחירה ובדיקה קפדנית של כל פריט, הן בעת קבלתו לחנות והן בעת שליחתו ללקוח.

מבחר ייחודי ועשיר של ברכונים

בחנות האינטרנט של חושן תשמישי קדושה תמצאו מבחר גדול ויפהפה של מזכרות יהודיות ערכיות לאירועים. המזכרות כוללות בין היתר מגוון מרשים של ברכונים מסוגים שונים, ביניהם ברכון להדלקת נרות שבת, ברכת המזון, ברכות שחר, נשמת כל חי, קריאת שמע במיטה, ברכת הלבנה, ברכת אשר יצר, וכן ברכון שירה, ברכת כלה, תפילת הדרך וברכת הפרשת חלה. כמו כן, קיימים ברכונים בשפות נוספות כמו אנגלית, צרפתית, ספרדית ועוד.

הברכונים מוצעים בנוסחים שונים ובעיצובים מגוונים, החל מקלאסיים ועד לעכשוויים. ישנם גם ברכונים עם השבחות בכריכה, עם ציפוי למינציה, וניתן לבחור בין ברכוני כיס קומפקטיים עד לברכונים מפוארים עם עיצוב ייחודי והטבעות זהב. זאת, בנוסף לברכוני מגנט מהודרים ואיכותיים, ברכונים בעיצוב צעיר המתאים לבני ובנות נוער, ועוד.

ברכונים כמזכרת עם הקדשה אישית

את הברכונים המוצעים באתר של חושן תשמישי קדושה תוכלו להזמין לאירוע הבא שלכם, עם הקדשה אישית בשלל עיצובים. למשל, תוכלו לבחור בהקדשה אישית הכוללת את שמות בעלי השמחה, התאריך העברי או הלועזי של האירוע, וכדומה. ההקדשות מוצעות בסוגים וגדלים שונים של גופנים, וניתן לשלב בהן גם מגוון אלמנטים גרפיים מעוצבים. למשל, לברית מילה אפשר לשלב בהקדשה ציור של עגלת תינוק, הקדשה לבת מצווה יכולה לשלב לב מעוטר, הקדשה לחתונה ניתן לעטר באיורים של יונים, טבעות, כוסות יין, ועוד.

 מגוון סוגים נוספים של מזכרות יהודיות

מלבד ברכונים, באתר של חושן תשמישי קדושה מוצע עוד מבחר גדול של מזכרות יהודיות ערכיות, שניתן לקבל רבות מהן עם הקדשה אישית. למשל, באתר תמצאו ספרוני תפילות לבת ישראל, רזיאל המלאך לשמירה בעיצובים מושקעים כמו עיצוב חמסה או מנדלה, וכן ספרוני כיס מנחה וערבית, הגדה של פסח, שיר ושבחה מדורג בשלל עיצובים מרהיבים, זמירונים בעיצובים שונים, איגרת הרמב"ן, ותיקון כללי. ניתן גם להעניק כמזכרת כפיות ומטפחות, מוצרי הבדלה, ועוד.

לקבלת עוד מידע על הזמנת ברכונים ומזכרות יהודיות עם הקדשה אישית, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת חושן תשמישי קדושה בטלפון 03-5707290.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן