ברוכים הבאים לעולם אבקות החלבון

נכנסתם לשגרת אימונים והתוצאות מתחילות להיראות? כנראה שהגיע הזמן להיכנס לעולם אבקות החלבון.

למרות שאבקות חלבון מהוות את אחד מתוספי התזונה היותר נפוצים בעולם הספורט והכושר, עדיין מעט מתאמנים באמת מבינים במה מדובר, ממה האבקה מורכבת, ממה מפיקים אותה ולמה בדיוק היא נחוצה. בנוסף, השוק עשיר בסוגי אבקות מהן יש לבחור במוצר איכותי מתאים ואם אפשר גם במחיר משתלם.

 

מה זה בכלל אבקת חלבון ולמה היא כל כך מבוקשת?

אבקת חלבון היא למעשה תוסף תזונה המספק תחליף לחלבון שמקורו מהחי. בדרך כלל מייצרים את האבקות ממי גבינה אך ניתן גם להפיקן ממוצרים נוספים עשירים בחלבון כמו ביצים, סויה וקזאין. החלבונים חיוניים לגופנו עבור תפקודים שונים, בין היתר עבור בניית ותפקוד שרירי הגוף. אמנם חלבונים אלו מושגים גם דרך מזון רגיל, אך בכמויות הרבה יותר קטנות ובתוספת חומרים שאינם מזינים ואף מזיקים כמו שומן רווי.

תכונות אלו, לצד העובדה שאבקות חלבון רק הולכות ומשתפרות עם השנים, הפכו אותן למבוקשות בקרב ספורטאים ומתאמנים הנדרשים בצריכה יומית גבוהה של חלבונים. בנוסף, אבקות החלבון מבוקשות גם מצד אנשים שחשוב להם לנהל אורח חיים בריא בהיותן תורמות לבריאות הגוף, מאטות תהליכי זקנה ומיטיבות עם השיער ועור הגוף.

 

בחירת אבקת חלבון

בעשורים האחרונות, עם עליית המודעות לאורח חיים ותזונה בריאה, והעלייה במספר האנשים השומרים על רמה גבוהה של כושר גופני, כך גדל הביקוש עבור אבקות חלבון. עלייה זו בביקוש יצרה סביב אבקות החלבון שוק גדול עם הרבה ביקוש ותחרות. החברות הפועלות בשוק משקיעות הרבה מאוד משאבים במחקר ופיתוח מוצרים מיטיבים שמתאימים למערכת העיכול ואשר נספגים באופן מלא ובמהיר בתאי חלבון וברקמות השריר, על בסיס גילויים מדעיים וטכנולוגיות מתקדמות.

יחד עם זאת, יש הבדל במידת הצלחת ההתאמה והספיגה של אבקות חלבון שונות המוצעות בשוק, לכן חשוב לבחור במוצר איכותי ומומלץ. אחד המוצרים היותר טובים בשוק הינו ללא ספק איזו סנשיין 93 מבית אולטימט נוטרישן. מוצר זה ואבקות חלבון מומלצות נוספות מוצעות בארץ על ידי מגוון חנויות וספקים. בין החנויות והספקים בולטת רשת חנויות ניו בודי הפועלת גם און ליין ומציעה את איזו סנשיין 93 ועוד אבקות חלבון איכויות עבור מחירים משתלמים ותחרותיים במיוחד.

 

אבקת החלבון הטובה בעולם

אם אתם מחפשים אחר אבקת חלבון איכותית ומומלצת, כדאי שתכירו את איזו סנשיין 93, פיתוח מתקדם של המותג המוביל אולטימט נוטרישן, הנחשבת בעיני אנשי מקצוע רבים כאבקת חלבון איזולייט הטובה ביותר בעולם. למי שאינו יודע, חלבון איזולייט נחשב לחלבון מבודד באיכות מאוד גבוהה, אשר עבר הליכים מיוחדים של סינון המונעים את הריסת המולקולות במהלך פעילויות הגורמות לחימום הגוף. כמו כן, עבור הציבור המקומי המוצר מציע אחוזי חלבון שלא תמצאו באף מוצר מקביל, העומדים על תשעים ושמונה אחוזים של חלבון אייזולייט איכותי, מועשר בחומצות אמינו מסועפות מרוכזות ביותר מסוג BCAA, התורמות לבניית מסת שרירים.

הכתבה בחסות ניו בודי המוכרת אבקות חלבון ועוד מגוון תוספי מזון נוספים לספורטאים במחירים נוחים לכל כיס.

 

מתעניינים גם בציוד כושר ואביזרי ספורט? בקרו בחנות Omer sport

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן