בעל חנות לכלי עבודה וגינון? כדאי שתכיר את טולס מאסטר!

בתור בעל חנות לכלי עבודה אתה בוודאי מעוניין להשיג איזון מרבי בין מוצרי איכות, מחירים נוחים ללקוחות ורווח נאה עבורך. מאות בעלי חנויות כמוך כבר יודעים שהכתובת להצלחה כזו היא טולס מאסטר, יבואנית מובילה של כל עבודה וגינון, כלים מוטוריים וגנרטורים כבר למעלה מ- 15 שנה.

טולס מאסטר היא יבואנית המציעה מבחר ענק של כלי עבודה עבור בעלי מקצוע, לתעשייה ולבית. החברה הינה יבואנית בלעדית של מותגים מוכרים הידועים באיכות הגבוהה של כליהם בקטגוריות השונות, כגון HOTECHE, MOLLER GERMANY, STRAUS ASTORIA ועוד. למעלה מ- 200 חנויות ברחבי ישראל כבר בחרו את טולס מאסטר בתור יבואנית וספקית הסחורה שלהם, ויש לכך כמה סיבות מצוינות.

 

היתרונות בעבודה עם יבואן גדול ורציני

ראשית, היבואנית מציעה כלי עבודה מקצועיים ובעלי תקן עם אחריות מלאה לשנה על הכלים החשמליים הנטענים והמוטוריים. חלקם עשויים כרום ונדיום ומתאימים לשימוש תעשייתי ומקצועי, וחלקם עשויים סגסוגת ומתאימים לשימוש ביתי. ההיצע הענק מאפשר לכל בעל חנות לבחור את הכלים הנדרשים לו בהתאם לקהל הלקוחות ומאפייני בית העסק, כאשר טולס מאסטר מעמידה לרשותו ליווי צמוד של סוכן מקצועי בעל ניסיון רב והיכרות מעמיקה עם הכלים ועם הענף בכלל.

בין היתר החברה מציעה עשרות גנרטורים מכל הסוגים, הדגמים וההספקים, עם מנוע בנזין ודיזל, חד ותלת פאזי, מושתק, מחופה, פתוח, רתכת וכן הלאה. במחלקת כלי העבודה הידניים ניתן למצוא מאות רבות של מוצרים מבית יצרניות מובילות, לרבות מקדחים, סטים לבוקסות, פנסים, כלי גינון, מלחציים ועוד הרשימה ארוכה. ובמחלקת כלי הגינון ניתן למצוא משורי שרשרת, חרמשים משולבים, מכסחות דשא, מפוחי גב ויד, מרססים במגוון רחב, מסורי גובה, מקדחי קרקע ועוד. 

גם בדף המבצעים של החברה ניתן למצוא שורה ארוכה של מוצרים במבצע ובהנחות ענק של מאות ואלפי שקלים, ביניהם גנרטורים, מפוחים וקומבי נטענים, מברגות, חרמשים מוטוריים, מפוחי יד וכיוצא בזאת. וזוהי רק ההתחלה של מבחר כלים המתאימים לכל הלקוחות והמגזרים, החל במגוון רחב של רתכות כולל אורגון ו- TIG ועד לארגזי כלים, מוצרי הגנה ועזרים.

 

תנאים מעולים ללקוחות

מלבד האמור לעיל, טולס מאסטר מהווה בחירה מצוינת כספקית לחנויות כלי עבודה וגינון בזכות התנאים המעולים שמהם נהנים הלקוחות. ראשית, הרכישה ישירות מהיבואן חוסכת כמובן בעלויות, על כל המשתמע מכך מבחינת נתח הרווחים והמחירים הנוחים שניתן להציע ללקוחות החנות שלך. שנית, לרשותך עומדת מעבדת שירות הפועלת בכל ימות השבוע עם אנשי מקצוע מיומנים שעובדים ביעילות רבה. בנוסף, החברה שמייבאת למעלה מ- 500 מוצרים בשוטף מעמידה לרשותך אולם תצוגה ענק בבית שמש, וזאת במקביל לאתר אינטרנט שבו ניתן להתמצא בקלות ולהזמין את המוצרים במשלוח, כולל אפשרות לאיסוף עצמי של סחורה. 

מלבד זאת, טולס מאסטר נותנת לך עוד כמה יתרונות חשובים, למשל אפשרות לאספקה של סטנדים וחומרי פרסום בהתאם למוצרים המוזמנים, תנאי אשראי בכפוף ל- BDI, ועוד. כל הסיבות הללו ונוספות הן שהפכו את החברה לכתובת עבור מאות בעלי חנויות ברחבי ישראל, וגם אתה מוזמן להצטרף וליהנות מהיתרונות.

 

לפרטים נוספים ולקבלת ליווי מקצועי של סוכן צמוד, פנה אל טולס מאסטר בטלפון 073-7525000.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן