בעיית טרמיטים? יש פתרון

זיהיתים "תעלות קטנות" על רצפת הפרקט, משקופים, רהיטים או רכיבים אחרים בבית? לפני שפלישת הטרמיטים הופכת לאסון כלכלי ואסתטי כדאי להזמין את המומחים של חברת אגרנט-ארנון אשר מספקים טיפול אפקטיבי עם 5 שנות אחריות לכל סוגי הטרמיטים.

חברת אגרנט-ארנון מתמחה בהדברה של מזיקים, מעופפים, זוחלים ומכרסמים עבור לקוחות פרטיים ומהשוק המוסדי. ברשות החברה ידע עשיר שנצבר לאורך עשרות שנות עבודות הדברה בכל רחבי הארץ. פעילותה מבוססת על מקצוענות חסרת פשרות תוך עמידה בתקנים בינלאומיים וישראליים מחמירים, הן מבחינת חומרי ההדברה והן מבחינת השיטות השונות שנותנות מענה אפקטיבי ואחריות ארוכת טווח. מדובר באחת החברות הבולטות והרציניות ביותר בשוק ההדברה המקומי, אשר סובל לא פעם מהיעדר ידע ומעיגול פינות, והיא ידועה בהקפדה על בטיחות, הגינות, מקצוענות, עמידה בזמנים ויחס אישי ללקוח.

טרמיטים – בעיה יקרה שצריכה טיפול דחוף

אז נכון שהטרמיטים לא עוקצים ואינם מעבירים מחלות, אבל הם עלולים ליצור בעיה רצינית מאוד לרכיבי העץ. בדרך כלל הם יתחילו בדלתות הכניסה ולאחר מכן יעברו אל רצפת הפרקט, קורות, משקופים, מדרגות ורהיטים שונים העשויים מעץ. מה שתתחילו לראות הוא את תעלות הבוץ שהטרמיטים יוצרים בעץ בעת שהם עוברים מאזור הזנה אחד למשנהו. וכאשר מדברים על "אזור הזנה" הכוונה היא כמובן לרכיבים ולריהוט היקר והאהוב שלכם, שהולך ומאבד מאיכותו, יופיו ועמידותו, עד שבסופו של דבר אין ברירה אלא להשליכו. אכן, המזיקים הקטנים הללו יכולים לגרום לנזקים כספיים של עשרות אלפי שקלים, כתלות בשיעור רכיבי העץ בביתכם.

אז מה עושים?

קודם כל, פונים אל חברת אגרגט-ארנון והמקצוענים שלה יגיעו אליכם בשיא המהירות כדי לאבחן את הבעיה ומקורותיה. בדרך כלל הטרמיטים מגיעים ממושבה שנמצאת עמוק באדמה מחוץ לבית, כך שלא פשוט לאתר אותה ולפגוע בה ישירות. לכן הדברה אפקטיבית מבוססת על יצירה של מעטפת הגנה מסביב ובתוך הבית, על ידי קידוח חורים זעירים ברצפה. לאחר מכן המעטפת אינה מאפשרת לטרמיטים להיכנס לבית או לצאת ממנו. מאחר שהטרמיטים חייבים לקבל הורמונים מיוחדים מהמלכה, החסימה תוביל לאחר זמן מה למותם. המעטפת הרעילה לטרמיטים מבוססת על חומר שהורס את מערכת העיכול של המזיקים ובכך ממית אותם, שאותו מזריקים כאמור אל תוך חורי קידוח זעירים ביותר.

נכון שאפשר לקנות בחנויות שונות חומרי ריסוס נגד טרמיטים, ולכאורה לבצע את הטיפול באופן עצמאי, וישנן גם חברות הדברה שמשתמשים בחומרים כאלו ואחרים. ואולם, הפתרון שנותנים הריסוסים הוא לזמן קצר בלבד, מפני שהריגת כמה מאות טרמיטים לא תוביל לחיסול מושבה המונה מאות אלפי פרטים. הם תמיד ימצאו בסופו של דבר את הדרך לבית שלכם, והצרות יתחילו מחדש. לכן, לקבלת פתרון אמיתי ושקט נפשי לטווח הארוך יש לייצר את חומת ההגנה שעליה דיברנו, עם חברת הדברה מקצועית שהטיפול שלה בטרמיטים מבוסס על שיטת הקידוח. יש לציין שבטיפול זה אינכם צריכים לצאת מהבית, אלא רק להזיז את הפריטים שעומדים קרוב  לקירות.

חשוב להדגיש כי חברת אגרגט-ארנון היא היחידה בארץ שמבצעת טיפול משולב לטרמיטי העץ ולטרמיטי קרקע, המבוססת ב- 90% על קדיחת חורים בקוטר 4 מילימטרים בתוך הרצפה. כמו כן, הצוות המקצועי של החברה מזריק ג'ל פיתיון עם תחנות האכלה בחצר, כך שאתם מקבלים פתרון משולב עם 5 שנות אחריות לכלל הטיפולים בטרמיטים.

לפרטים נוספים על הדברת טרמיטים או כל סוג אחר של מזיק, פנו אל חברת אגרגט-ארנון בטלפון 1-700-500-554.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן