בית טבע בעיר – עכשיו גם און ליין!

מבקשים ליהנות ממוצרי בריאות וטיפוח איכותיים וטבעיים, במחירים אטרקטיביים ובלי לצאת מהבית? כדאי שתכירו את בית טבע בעיר.

רבים מאיתנו מעוניינים במוצרי בריאות וטיפוח איכותיים וטבעיים, אבל לא אחת הדבר מתנגש באורך חיים אינטנסיבי המקשה עלינו לשוטט בין חנויות. עבור מטרה זו בית המרקחת המוביל בית טבע בעיר פתח חנות אינטרנט בעברית וגם ברוסית, המציעה מבחר עשיר של מוצרים מבית מותגים מובילים. מדובר במוצרים המספקים מענה איכותי למגוון צרכים עבור מחירים אטרקטיביים במיוחד.

 

מבחר איכותי ועשיר
בית המרקחת בית טבע בעיר פועל בחולון כבר מעל לחמש עשרה שנה ומציע ללקוחותיו מגוון מוצרי בריאות וטיפוח איכותיים ומבוקשים, כמו מוצרי קולגן, קוסמטיקה טבעית, תוספי תזונה, מוצרי דיאטה וספורטאים, מזונות על, ויטמינים ומינרלים, פרוביוטיקה ועוד. המוצרים נבחרים על ידי בית המרקחת בקפידה ממקורות איכותיים, אמינים ומוערכים, כמו המותג דוקטור קיי, חברת נטע, וקוסמטיקה טבעית לוידו. כל זאת מוצע כיום גם דרך חנות און ליין מתקדמת ובטוחה.

 

שירות מקצועי ומחירים משתלמים
את מוצרי האיכות הנמכרים און ליין בחנות של טבע בעיר, תזכו לקבל עבור מחירים משתלמים במיוחד, יותר זולים ממחירי המתחרים בענף. המוצרים מוצעים ברמה גבוהה של זמינות במלאי, ומסופקים במהירות לכל כתובת מבוקשת עם משלוח חינם בקניה של מעל 299 ₪. זאת לצד שירות אמין וזמין סביב השעון, שמאחוריו עומד צוות מקצועי בעל ניסיון של שנים רבות בתחום, כולל בין היתר יועצי קוסמטיקה טבעית ונטורופתיות. 

 

מותגים מובילים בשוק
בבית טבע בעיר מקפידים לספק מוצרי איכות של מותגים מובילים, מוערכים ומומלצים בארץ ובעולם. כך למשל, בחנות משווקים מוצרי איכות טבעיים של חברת הקוסמטיקה הישראלית Lavido המבוססים על צמחי בר ושמני מרפא אורגניים. כמו כן תוכלו למצוא באתר את מוצרי האיכות של המותג נטע, המספק שילוב ייחודי של תוסף תזונה מבוסס על צמחי מרפא יחד עם מוצרי דרמוקוסמטיקה. ומי שמחפש מוצרי איכות טבעיים ובריאים לאם ולתינוק יוכל ליהנות ממוצרי המותג המוביל ד"ר קיי. 

 

מוצרי איכות בריאים ומומלצים
באתר של בית טבע בעיר תיהנו ממבחר עשיר של מוצרי בריאות מומלצים. כך למשל, בחנות מציעים מגוון רחב של מוצרי קולגן התורמים לחידוש וגמישות העור ולחיזוק עצמות, גידים, סחוס ועוד. מוצרי הקולגן מופקים על ידי מותגים מוכרים ומובילים כדוגמת אבקת קולגן אקטיב של נייצ'רס פרו, המכילה מינון אפקטיבי של קולגן ומועשרת גם בחומצה היאלורונית, ויטמין סי וחומצות אמינו. מדובר במשקה אישי בריא וקל להכנה שניתן להוסיפו ליוגורט או שייק פירות.

דוגמא נוספת לתוסף תזונה בריא ומבוקש הינו הכורכום, הנחשב לחומר אנטי דלקתי אפקטיבי התומך במגוון מערכות בגוף כמו כלי הדם, מערכת העיכול והעור. גם תוסף זה מוצע במגוון מוצרים של מותגים מובילים כדוגמת כורכום ליפוזומאלי של אקוסאפ, המשלב טכנולוגיות חדישות המגבירות את ספיגת הכורכום בגוף ומידת זמינותו.

 

למידע נוסף אודות הזמנת מוצרי איכות ובריאות, צרו קשר עם בית טבע בעיר בטלפון 03-5014952.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן