בחירה נכונה של ארונות לבית

קנית ארון נאה ופרקטי, שישרת אתכם נאמנה לתקופה ממושכת, מחייבת בחירת מוצר באיכות גבוהה מבית טוב כפי שניתן למצוא בחברת 'כרמל ארונות'.

ארון הוא מוצר ביתי הכרחי הנדרש לספק מענה לצרכי אחסון בצורה נוחה ופרקטית. מכיוון שלא מדובר במוצר שקונים כל יום מומלץ ללכת 'על בטוח' ולבחור במקור אמין, בעל מוניטין,  דוגמת חברת כרמל ארונות, המובילה בישראל בייצור ארונות. החברה מציעה  ארונות במגוון רחב של דגמים ועיצובים וכל זאת  במחירים אטרקטיביים. 

 

ארון איכותי שיאריך ימים

האם יצא לכם להיתקל בארונות שזמן קצר לאחר קנייתם כבר החלו להתפרק, המדפים איבדו יציבות והדלתות התעקמו? כדי להימנע ממצבים אלו ולזכות בארון שיאריך ימים חשוב לקנותו מספק מקצועי, מומלץ ואמין. מוצרי חברת כרמל ארונות מיוצרים בטכנולוגיות מתקדמות באופן המבטיח את עמידותם לאורך זמן, באמצעות תהליכים ייחודיים המבוססים על חומרי גלם באיכות גבוהה במיוחד ובקרה  בכל השלבים.

הארונות בכרמל ארונות  מיוצרים  בפיתוח בלעדי של החברה: בסיס אלומיניום מובנה המגן על הארון מפני לחות ורטיבות, (המגיעים למשל משטיפת רצפות או הצפות) בכל מדפי הארונות מותקנים פרופילי אלומיניום, המעניקים יופי למוצר, מבטיחים את יציבותו, חוזקו  ,כושר הנשיאה ועמידות הארון. לארונות  מנגנון סגירה שקטה המיוצר על ידי חברת OPK ונחשב לטוב מסוגו בעולם.  המנגנון מורכב בעזרת מחברי מתכת המאפשרים פרוק והרכבה ללא פגיעה . למנגנון 10 שנות אחריות. 

מגוון רחב של ארונות מעוצבים

בסניפים ובאתר של "כרמל ארונות " ניתן להתרשם ממבחר עשיר, מעוצב ועכשווי של הארונות. המוצרים מוצעים בשלל מידות, גדלים וצבעים. במגוון רחב של אפשרויות סידור פנים.,   .ארונות עם שתים שלוש ארבע דלתות, במבחר חומרים (מלמין, זכוכית ומראה)  המתאימים לכל אחד מחדרי הבית. 

 

שירות מעולה ומחיר ללא תחרות 

לצד ארונות מעוצבים ואיכותיים, המוניטין של כרמל ארונות נובע גם ממעטפת השירות המסופקת ללקוחותיה כבר למעלה מ- 30 שנה. החברה מעניקה מענה אישי והכוונה מקצועית לכל שאלה והתלבטות, וכן אספקה מהירה של עד 14 ימי עסקים. הרכבה והתקנת  הארונות נעשית על ידי צוותים מיומנים .

 

לקבלת עוד מידע על ארונות לבית ועזרה בבחירת המוצר המתאים, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת כרמל ארונות בטלפון 8932*, או באתר www.carmelaronot.co.il

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן