בגד ים להריון – האם זה פריט מאסט להריונית בקיץ הקרוב ?

הריון זו תקופה מלאה בשינויים, מלאה בקסם אך גם אתגרים לא מעטים..

מעבר לתחושות ולרגשות ישנו גם הצד של הרכישות. בהתחלה הגוף משתנה ונדרשות התאמות הלבשה ואחר כך הקניות לבייבי החדש שמגיע, אבל בואו נתמקד רגע בקניות שמגיעות לך בעקבות הבטן והגוף המשתנה. 

בגדי הריון עלו בשנים האחרונות מדרגה משמעותית, כמה נפלא! רשתות אופנה וחנויות בוטיק מציעים לנו מגוון גדול, מבחר סגנונות ונוחות מפנקת שממנה גם הגיע אלינו גם פריט נהדר במיוחד בחודשי הקיץ – בגד ים להריון!

השאלה הנשאלת היא האם באמת צריך בגדי ים להריון? אי אפשר להסתפק במידה גדולה יותר של בגדי ים רגילים? מה יש בבגד ים להריון שעושה אותו כזה?

אז בואו נבדוק!

 

מה הוא השוני בין בגד ים להריון ובגד ים רגיל נשים?

מידה ונוחות: כפי שכבר ציינו ההריון מלא בשינויים, הגוף משתנה ומתרחב, מפנה מקום לבייבי ומכאן שהשינויים משפיעים לא רק על הבטן אלא גם על האגן, החזה ועוד.. 

הגדלת המידה בדגם רגיל של בגד ים לא בהכרח תספיק לכל הריונית שכן בגד ים להריון מעוצב במיוחד במידות של אישה הריונית ומבנה גופה. 

הבדים, הגזרות הגומי, אופן הסגירה, איך ללבוש אותו ועוד אלמנטים המשפיעים משמעותית על הנוחות ועל העיצוב כמובן. 

לכן, הגדלת מידה של בגד ים לא בהכרח תוביל תוצאה של בגד ים נוח אבל השקעה במדידה ובקניית בגד ים להריון יכולה לפתוח לך עולם מופלא של נוחות ממכרת שלא לוחצת על הבטן, התפרים עדינים ואין ברזלים או נקודות לחץ. 


בואו נתרכז רגע בנוחות! בהריון הנוחות היא מעל הכל ובמיוחד בים, בבריכה ובנופש – את רוצה שיהיה לך נוח ואת רוצה להרגיש שנוח לך! לכן שווה להשקיע בבגד ים נוח ונעים במיוחד בשבילך!

הסטייל והאיכות: יצא לכן לאחרונה לראות בגד ים להריון? המגוון שיש שם הוא באמת גדול ונהדר! צבעים, פרינטים שונים, מבחר של עיצובים וזה רק ההתחלה…

הריון זוהי בהחלט תקופה שבה אישה חווה סוג חדש של אופנה, יש שעפות על עצמן ונהנות להתלבש ויש שלא אבל בסופו של דבר – כל אחת רוצה להיראות טוב בבגד ים ולכן ההשקעה כאן משתלמת ומגיעה עם איכות שווה.

בגד ים מעוצב ואיכותי יכול לחכות לך גם בהריון הבא!

העלות: תראו, תשמעו… אחרי שדיברנו על מידה, נוחות, סטייל ואיכות – ברור לנו שהמחיר יהיה בהתאם. לא בהכרח יקר אבל אם משקיעים באיכות אז העלות תהיה בהתאם. זה כמובן נוגע לבגדי ים מכל הסוגים ולא רק בגדי ים להריון!

אפשר למצוא הרבה מקומות טובים בארץ לקניית בגד ים להריון במחירים טובים ממש ובאיכות מצויינת ואפשר כמובן להזמין מאתרים מוכרים אך לא תמיד יודעים מה מקבלים ומהי האיכות. 


כל אחת בסופו של דבר רוצה שיהיה לה נוח ולכן המסקנה היא ששווה להשקיע על בגד ים להריון, בגד ים איכותי ונוח שיתן לך להרגיש מהממת גם כשאת בהריון בשיא החום או נופשת בבריכה. 

כל מה שנשאר הוא לחפש ולבחור את העיצוב והסגנון המתאים, לבדוק טוב טוב את המידות ולהתחדש! 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן