אישה בג'קוזי לובשת בגד ים

בגד הים המחטב החדש לנשים שיגן עליכן מהשמש

לכל מי שמודעת לנזקי חשיפה לשמש כדאי להכיר את דגם בגד הים החדש והמחטב לנשים של המותג המוביל sunway, המוצע בשילוב חולצת שחייה עם פתיחת רוכסן קדמית מלאה. 

המותג המוביל למוצרי ים וחוף sunway, הפועל כבר מעל לעשרים וארבע שנים, דואג כל הזמן להתחדש עם מוצרי איכות אופנתיים ויפים, שיעניקו לכן את ההגנה הגבוהה ביותר מפני קרינת השמש ומניעת נזקיה. כעת פותח ב-SunWay דגם חדש של בגד ים שלם מחטב שמשתלב במהירות ובקלות עם חולצת שחייה מעוצבת הכוללת רוכסן עם פתיחה מלאה. שילוב זה מספק הגנה של +UPF50 החוסמת למעלה מ- 98% מקרני UVA ו- UVB. השילוב מתאים למגוון צרכים – החל מנופש ועד לפעילות ספורטיבית וטיפולית.

 

שילוב של בגד ים וחולצת שחייה 

להגנה מרבית מהשמש במותג sunway מציעים בגד הים מחטב שלם. הוא הולך נהדר עם חולצת שחייה ארוכה בעלת רוכסן קדמי בפתיחה מלאה, שיכולה לשמש כעליונית רכוסה או פתוחה וצמודה. שילוב זה מספק מעבר קל ומהיר משמש לצל עם מענה מצודד, יעיל ופשוט לשימוש. בין היתר השילוב מעולה לנופשות בזכות מעבר קליל ובטוח ממתחם מוצל לשמשי, והוא גם מומלץ לטיפולי הידרותרפיה ובייחוד למי שמוגבל ביכולת ללבוש חולצה דרך הראש. מעבר לכך, השילוב של בגד ים וחולצת שחייה מצוין לכל ביקור בים או בבריכה ולמי שעוסקת בפעילות ימית ספורטיבית כמו סאפ, שחייה, קיאק וכדומה. 

דגם חדש של בגד ים שלם מחטב 

בגד ים שלם מחטב של sunway, המשולב עם חולצת שחייה נפתחת עם רוכסן קדמי, יעניק לכן גם מראה נאה וגם הגנה מרבית מקרינת השמש. בגד הים מיוצר מבד אלסטי ייחודי שגם מגן מפני קרינת השמש וגם מחטב, האוסף ומחזיק את כל מה שצריך עם תמיכה מעולה לאזור החזה, ומעניק גזרה נאה ומחמיאה. בגד הים גם כולל בטנה פנימית והוא מתאים לנשים בכל מידה מסמול ועד אקסטרה אקסטרה לארג'.

 

חולצת שחייה עם רכיסה קדמית

חולצת השחייה המומלצת לשימוש עם בגד הים המחטב של sunway, הינה חולצה ארוכה עם רוכסן קדמי מלא שמתאימה למגוון צרכים ופעילויות כמו שחייה, חתירה וגלישה. מדובר בחולצה ארוכת שרוולים בגזרה צמודה, מעוצבת מבד נעים למגע ללא תחושה של פלסטיק, שהינו גם גמיש, גם חוסם את קרינת השמש וגם מתייבש במהירות. החולצה מיוצרת בצבע שחור ומשלבת פסי טקסטורה שחור לבן מחטבים. במידות סמול עד אקסטרה אקסטרה לארג'.  כך תזכו להגנה מרבית מקרינת השמש מבלי לוותר על לוק אופנתי ומחמיא. 

מעבר לכך, בסאנוואי  מציעים להשלים את המראה ולהגדיל את ההגנה מפני קרינה על ידי בחירה בכובע מתקדם חוסם קרינה רחב שוליים, וטייץ בד ים באורכים שונים.

 

למידע נוסף אודות ביגוד לים המגן מפני נזקי השמש צרו קשר עם המותג SunWay בטלפון 09-7447767.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן