בגדי ים צנועים ואיכותיים מלאים בסטייל 

עם בוא הקיץ ופתיחת עונת הרחצה, את מבקשת להתחדש עם בגד ים צנוע, איכותי ואופנתי. אם כן, כדאי לך להכיר את המותג המוביל הדסה אייש.


נשים צנועות, שומרות מסורת ודתיות מבקשות בגד ים מתאים מבד איכותי עם גזרה שלמה ושרוולים ארוכים, לצד היותו פריט מחמיא ואופנתי. עבור צרכים אלו עונים במדויק
בגדי הים הצנועים של המותג המוביל הדסה אייש, שאת פריטיו תוכלו לראות ולהזמין ישירות דרך אתר החברה.

 

בגדי ים מבדים איכותיים במיוחד

מה שקודם כל הופך בגד ים לאיכותי הינו טיב הבד ממנו הוא עשוי, והיותו מסוגל להתמודד מול נזקי שמש ובריכות. איכות זו ניכרת בבגדי הים של המותג הדסה אייש, העשויים מבדים קרירים ונעימים למגע שמקורם ביבוא אישי מאיטליה. הם נושאים תו תקן אירופאי המעיד על עמידות גם נגד כלור וגם נגד קרינת UV, מה ששומר על חזותו וחיי בגד הים לאורך זמן.

 

בגדי ים מעוצבים ומחמיאים

איכות בגדי הים של הדסה אייש ניכרת גם בחזותם הנאה, עם עיצוב מותאם ומחמיא לגוף ועם צבעים והדפסים ייחודיים. כמו כן, כל פריט עובר הליכי הדפסה איכותיים וחדשניים המשמרים את צבעי הפריט ודוגמתו לאורך זמן. בנוסף לכך, בגדי הים הצנועים מעוצבים עם  טייצים מבדים מחטבים והם כוללים חצאית המחמיאה למבנה הגוף.

אם לא די בכך, בגדי הים של המותג מוצעים בקולקציות עשירות המתחדשות כל עונה ומוצעות במגוון מידות, צבעים והדפסים. מהמבחר כל אישה בכל גיל, מבנה גוף וסגנון מועדף תוכל למצוא מענה שלם ומחמיא.

 

בגדי ים נוחים במיוחד 

לצד האיכות גבוהה והגזרות המחמיאות, בגדי ים צנועים של הדסה אייש גם מספקים לכן נוחות מרבית בתוך המים ומחוצה להם. למשל, החצאית של בגד הים מעוצבת עם פטנט ייחודי המונע ממנה לצוף ולעלות בתוך המים, וכך נחסכת לכן אי נוחות וצורך לבדוק כל הזמן את מצבה של החצאית.

בנוסף, בדים אלו של בגדי הים מתייבשים במהירות, תוך דקות ספורות מהיציאה מהמים, כך שאתן יכולות להרגיש עימם בנוח ולהמשיך להישאר איתם גם מחוץ לים או לבריכה, ללא צורך להחליף כל פעם מבגד ים לבגד רגיל. נוחות השימוש גם ניכרת בבגדי ים צנועים המעוצבים עם רוכסן חזיתי ארוך ונסתר, המקל על לבישה ומאוד נוח לצורכי הנקה.

 

האישה שמאחורי המותג 

מאחורי המותג המצליח של בגדי ים צנועים עומדת הדסה אייש, אישה מאמינה וצנועה, נשואה ואמא לשתי בנות. מאז שהדס זוכרת את עצמה היה לה עניין והערכה לבגדים יפים ומיוחדים, אותם היא מעבירה במותג הבגדים שלה עם שילוב של אמונה וחזון שצניעות בהחלט יכולה ללכת עם מראה אופנתי שמחמיא לאישה ולמבנה גופה.

גישה זו ניכרת בבגדי הים הצנועים שהדס מעצבת מבדי לייקרה הכי טובים ואיכותיים בעולם, עמידים ונעימים לשימוש ומגע, ומעוצבים בקפידה עם הדפסים מקוריים וגזרות עכשוויות ומחמיאות.

 

למידע נוסף אודות בגדי ים צנועים לנשים צרו קשר עם הדסה אייש בטלפון 054-9531455.

 

לבגדים צנועים נוספים מומלץ לבדוק גם את האתר של רות כדרי אופנה צנועה

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן