בגדי ים מעוצבים בהתאמה אישית און ליין

בגדי הים שאתן אוהבות מגיעים במידות לא מתאימות ולא מחמיאות? מבקשות להגיע לחוף הים עם בגד מחמיא ומושלם למידותיכם? כדאי שתכירו את הטרנד העכשווי של הזמנת בגדי ים מעוצבים בהתאמה אישית און ליין.

 

המותג המוביל והייחודי modelmar מציע שירות און ליין, ישירות דרך חנות האינטרנט המאובטחת שלו. מדובר בקניה משתלמת של בגדי ים מעוצבים עם גזרות מחמיאות והדפסים מקוריים לנשים וגם לגברים, בהתאמה אישית מלאה. באתר תוכלו להתרשם ממבחר דגמים אופנתיים של בגדי ים עם קולקציה המתחדשת בכל עונה. יתר על כן, כל דגם המוצע באתר ניתן להתאמה אישית מלאה למבנה הגוף של כל אחת וגם של כל אחד.

 

בגד ים שמחמיא למידות הגוף

למרות שהמדיה מנסה ליצור אשליה של מידות ומבנה גוף אידיאליים, בפועל לכל אישה יש מבנה גוף ייחודי משלה המתבטא למשל במידות החזה, האגן, היקף המותניים וכדומה. לכן, כדי להרגיש נפלא בבגד ים על חוף הים או על שפת בריכה, יש צורך בגזרת בגד ים ביקיני או שלם המחמיאה למידות ומבנה גוף האישה, שמכסה מה שרוצים להסתיר ומגלה מה שרוצים להבליט.

כמו כן, ההבנה שלכל אישה יש גזרה ייחודית משלה הובילה לטרנד עיצוב בגדי ים בהתאמה אישית, כפי שמציע און ליין המותג המצליח מודלמר. ההצעה מתאימה לנשים בכל מידה וגזרה בין אם דקיקות, מלאות, שמנמנות, בעלות חזה או ישבן גדול וכדומה. כך, כל אישה יכולה לזכות בבגד ים מושלם עבורה, שיגרום לה להרגיש בנוח עם גופה בכל מצב – בין אם במסיבות חוף, נופש בבית מלון, בילוי בים עם חברים ועוד.

באתר המותג תוכלו גם לבחור סטים זוגיים תואמים ומותאמים לאישה ולגבר, ואף בסט לכל בני המשפחה. ואם לא די בכך, ניתן ליצור קשר עם המותג ולהתייעץ עם אנשי המקצוע לגבי עיצוב בגד ים ייחודי משלכן, כמו שתמיד רציתן.

 

הזמנת בגד ים און ליין

בגדים בעיצוב והתאמה אישית הם לא המצאה חדשה, אלא שעד כה היו אלו בגדי יוקרה המוצעים בבוטיקים של מעצבים בעלי שם. כיום בזכות רשת האינטרנט הטרנד הפך להרבה יותר קל ליישום עבור פריטי לבוש במחירים סבירים ביותר, בהיותו חוסך פערי תיווך ומייעל תהליכי ייצור.

גישה מתקדמת זו אומצה על ידי המותג מודלמר המציע פלטפורמה מאובטחת, נוחה ומהירה להזמנת בגד ים בהתאמה אישית. ליד כל פריט באתר המזמין בוחר במידה המתאימה לו, לקאפ ולתחתון, ממידות אקסטרה סמול ועד אקסטרה לארג'. כמו כן ניתן לבחור לבגד הים תוספות שונות כמו ריפוד, תחתון קשירה, תחתון מכסה ואף סרט שיער תואם. בסיום ההזמנה בגד הים יישלח לכל כתובת מבוקשת ברחבי הארץ.

 

שלל דגמים מקוריים, אופנתיים ומחמיאים

באתר של מודלמר תיהנו ממבחר עשיר של בגדי ים, בקיני, שלמים ובגדי ים לגברים, המוצעים בשלל דגמים, גזרות, בדים, טקסטורות, גוונים והדפסים. בגדי הים האלו מתוכננים על ידי צוות מקצועי מיומן בעיצוב ותפירת בגדי ים, במגוון טכניקות ועם בדים איכותיים מתאימים. בין היתר תוכלו למצוא באתר בגדי ים לנערות בעיצוב מחמיא, צעיר וטרנדי, בגדי ים בגזרה ברזילאית נשית, בגדי ים פוש אפ לנשים בכל גיל ומידה שרוצות סיוע בחיטוב החזה, וכן בגדי ים מחטבים שלמים או עם תחתון גבוה שיעצבו את גזרתכן, ובגדי ים בגזרות ייעודיות לבעלות חזה גדול.

 

לעוד פרטים אודות בגדי ים מעוצבים בהתאמה אישית און ליין, צרו קשר עם המותג מודלמר בטלפון 052-454-2525.

 

 

מתעניינות גם בחזיות ותחתונים? בדקו גם את גו אנדר הלבשה תחתונה

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן