בגדי ים וכובעים שבאמת שומרים עליכם מהשמש

חשוב לכם שהילדים ואתם תהיו מוגנים באמת מהשמש? מעוניינים בבגד ים החוסם באופן אפקטיבי את קרינת השמש? אם כן, כדאי שתכירו את בגדי הים, הכובעים ושלל פריטי הביגוד של חברת SunWay אשר מספקים הגנה ברמה הגבוהה .

בשנים האחרונות נעשינו מודעים יותר לנזקי השמש. חשיפה לא מבוקרת יכולה להוביל לצריבה, קמטים, כתמים וגרוע מזה- גידולים סרטניים. אז נכון – כולנו רוצים ליהנות בקיץ הקרוב בבריכה או בים, בחיק הטבע או פשוט לטייל ברחוב, אבל חשוב שנעשה זאת מוגנים מהשמש. אחד מאמצעי ההגנה החשובים ביותר שעליהם ממליצים רופאי העור הינם הבגדים, אך למעשה חשוב להבין כי לא כל הבדים נותנים את אותה דרגת הגנה. למעשה- בדי כותנה ובדים רגילים עבירים לקרני UVA  אשר חודרות לשכבת העור הפנימית ולאורך זמן משנות את ההרכב הגנטי של התא.

הפתרון – בדים חוסמים קרינה
ראשית, חשוב לציין כי כדאי להמעיט ככל הניתן בחשיפה לא מבוקרת לשמש ולשהות במקומות מוצלים – בעיקר בשעות החמות. מאחר ובכל זאת- הטבע המקסים קורא לנו החוצה-  חשוב שנדע איך לבחור את הפריטים הנכונים- שגם יאפשרו לנו להיראות נהדר אבל גם יגנו עלינו מהשמש בצורה הבטוחה והטובה ביותר. בדיקה שנעשתה בתוכנית הטלוויזיה "שווה בדיקה"  חשפה כי רוב המותגים שמתרברבים בזה שהם חוסמי קרינה- מטעים וכלל אינם חוסמי קרינה בדרגה המירבית אלא סתם בדים רגילים. למעשה- מתוך 9 מותגים שנבדקו רק בגדי הים של מותג אחד היה מיוצר מבד חוסם קרינה בדרגת ההגנה המירבית אשר חוסמת למעלה מ-98% מקרינת השמש המסוכנת.

בגדי הים שחסמו קרינה בדרגת ההגנה המירבית היו של חברת SunWay. מדובר בחברה הדוגלת בקידום הגנה מושלמת מקרינת השמש, בסטנדרטים גבוהים במיוחד וללא פשרות, אך גם מבלי לוותר על סגנון חיים אישי וביגוד אופנתי.

הגישה הזו ניכרת בכלל מוצרי החברה, הכוללים שורה ארוכה של בגדי ים מעוצבים לכל הגילאים, לרבות בגדי ים חמודים לתינוקות שמיוצרים עם שרוולים ארוכים, בגדי ים לתינוקות בגזרת אוברול, בגדי ים לילדים בגזרת חולצות ומכנסי בגד ים וכמובן חולצות גלישה, מכנסי גלישה, וטייצים לגלישה במידות נוער, לנשים ולגברים. אגב, בגדי הים לתינוקות משלבים פטנט ייחודי שפותח ע"י SunWay בדמות רוכסן ארוך עם פתיחה דו כיוונית שמאפשרת החלפת חיתול קלה כך שאין צורך לפשוט את בגד הים.

כידוע, בגילאים הצעירים והרכים העור דק ורגיש יותר לקרינת השמש, לכן יש לספק לתינוקות את ההגנה הטובה  ביותר מהשמש. כאשר אתם מטיילים עם התינוק בעגלה- אל תסתפקו בחיתול בד פשוט שיצל עליו-החיתול עביר לקרני .UVA מומלץ להגן על העגלה עם בד חוסם קרינה. כדאי כבר מגיל צעיר להקפיד לחבוש לתינוקות כובע כאשר נמצאים בשמש.  SunWay מייצרת כובעים מבדים חוסמי קרינה לכל הגילאים ובקשת רחבה של דגמים, לרבות כובעים רחבי שוליים, כובעי לגיונרים וכובעי ספארי בשלל סגנונות וגוונים יפהפיים. כידוע, הכובע הוא אמצעי ההגנה מספר אחד בקיץ ולכן כה חשוב לוודא שהוא באמת נותן הגנה מקרינה לפנים, לצוואר ולעורף. מעבר לכך החברה מציעה מגוון מוצרים נוספים מבדים חוסמי קרינה, ביניהם מגני שמש לעגלות, חולצות פולו, חולצות במבוק, ביגוד למטיילים, מכנסי גלישה, חולצות גלישה, ביגוד ריצה, בגדי עבודה ועוד.

הגנה חזקה ללא פשרות
חשוב לדעת כי רופאי העור והאגודה למלחמה בסרטן ממליצים על ביגוד חוסם קרינה כקו הגנה עיקרי מהשמש. למעשה, בעידודה של האגודה למלחמה בסרטן החלה חברת SunWay לשווק את הביגוד מגן הקרינה בישראל בשנת 1998. מדובר בבדים חוסמי קרינה המספקים את דרגת ההגנה המרבית של למעלה מ- 98% מקרינת השמש המסוכנת לעור . דרגת הגנה זו מוגדרת + 50 UPF. על מנת לסבר את האוזן, חולצת טריקו יבשה ורגילה נותנת הגנה של 15UPF בלבד, וכאשר היא רטובה דרגת ההגנה שלה מופחתת ל- 8UPF בלבד.

לאורך השנים זכו מוצרי SunWay להערכה רבה בקרב הציבור הפרטי והמקצועי.בבדיקות שנערכו באמצעי התקשורת זכו בגדי הים ושלל מוצרי החברה לעמוד במקום הראשון מבחינת רמת ההגנה. בגדי הים, הכובעים ושלל הבגדים של החברה מאפשרים לכם להמשיך וליהנות ממראה עכשווי בהתאם למגמות האופנה המובילות, מנוחות מלאה והתאמה לכל המידות ומאפייני הגוף, אבל עם התוספת הכה חשובה של הגנה מקרינת השמש המסוכנת.

לפרטים נוספים וקנייה של בגדי ים, כובע או כל ביגוד חוסם קרינה אחר, הנכם מוזמנים להיכנס לאתר של SunWay או להתקשר ל- 09-7447767.

 

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן