בגדי הריון – הסיפור המלא!

כל אישה שנכנסת להריון מצפה לרגע שבו הבטן תתעגל, התינוק יתחיל לבעוט והזוהר יאיר את פניה! אז נכון, עד שהבטן מתעגלת בחן אכן יש טרימסטר ראשון ומאתגר, התינוק הבועט לפעמים גם מעיר אותך בלילה והזוהר – בעיני המתבונן..

אבל הדבר הכיפי באמת בהריון הוא כמובן – בגדי הריון!

ואם בעבר היה מקובל ללבוש בגדים רחבים מאוד, היום נשים רבות הולכות על צמוד ואף חשוף כדי להשוויץ בקימורי ההריון ולהנות מהבטן והחזה שהצטרפו לחגיגה ולמה לא בעצם?

היום ישנן מעצבות בגדי הריון רבות, מבחר אפשרויות החל מרשתות גדולות עם מחלקות הריון ועד חנויות בוטיק ייעודיות רק לנשים בהריון. 

המבחר הזה התפתח משמעותית בעיקר בעשור האחרון וממשיך להשתדרג כל הזמן. אפשר ממש להבחין בהתפתחות שלבי אופנת הריון, מבחירת הבדים ועד לשינויים בגזרות וצבעים. שינויים מבורכים ונפלאים!

 

בגדים יכולים לשנות לנו את כל היום! 

הרי שתקופת ההריון מלווה בשינויים פיזיים רבים שיכולים לגרום לתחושת כבדות או אי נוחות והדבר האחרון שאישה בהריון רוצה הוא ללבוש בגד לא נוח ויותר מזה – היא הכי רוצה בגדים נוחים! אבל נוחות לא צריכה להיות נפרדת סטייל ושיק. חנויות רבות מציעות היום בגדי הריון נוטפי סטייל ובאותה מידה מעוצבים למען נוחות ומלווים אישה לאורך כל ההריון. מכנס הריון מעוצב במיוחד לבטן המתעגלת מבד נושם ונעים, חולצת הריון שמחמיאה לבטן בין אם היא רחבה יותר ואפילו צמודה, טייץ הריון ליום יום או לאימון וכמובן שמלות הריון. 

כבר לא אוהלים ויותר מידי בד!

אף אישה בהריון לא תלבש מרצונה החופשי, במיוחד בעונת הקיץ, שכבות של בד, היא תמיד תחפש בגדי הריון קלילים, שהתחושה שלהם על הגוף לא מכבידה או מחממת מידי, בלי גומי או סגירות מעיקות אלא הרבה נעימות ובדים נושמים. 

אבל! נוחות ונעימות לא בהכרח אומרת ללבוש שמיכה או אוהל! מי שבוחרת להשוויץ בבטן שלה וללכת עם צמוד, תוכל למצוא הרבה בגדים בסגנון. שמלות הריון עשויות 100% כותנה או בדי סטרץ' מיוחדים שנועדו לתת לך ללכת עם ולהרגיש בלי. 

מכנסי הריון בסגנון מחויט או יותר פאנקי שמגיעים עם רצועת בטן תפורה למקסימום נוחות כו טייץ הריון או גומי ציפקה שלא לוחץ כלל על הבטן.

 

רוב בגדי הריון נשארים גם לאחר הלידה עד שהגוף משתקם או משתנה מחדש והם מאפשרים לך להוריד את הרגל מהגז ולא להיות בלחץ לחזור לבגדים שלפני. כי באמת הכי חשוב בזמן הזה שיהיה לאמא הטרייה נוח ונעים! 

גם בתחום ההנקה ישנו שיפור רב בבגדים. חזיות הנקה, חולצות הנקה, גופיות ועוד.. ישנם עיצובים ותפירות מיוחדות המאפשרות לאישה מניקה להניק בקלות ללא צורך בכיסוי או להזיז יותר מידי א הבגד – גם נוח וגם פרקטי! 

 

אז לסיכום,

אל תתפשרו על הנוחות והסגנון בבחירת בגדי הריון, תחפשו ברשת, תשאלו חברות ותבררו על מותגים חדשים או פחות מוכרים שיכולים לתת לכן מענה לתקופה הזו ואף לשדרג אותה משמעותית. תהנו להתלבש בהריון, תחגגו את הגוף שלכן בצבעים וסגנונות ועל הדרך תפרגנו גם לעסקים קטנים ומקומיים! 

 

הריון קל, נעים ומלא בריאות❤️

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן