בגדי גלישה לנשים

עוסקות בספורט ימי או בגלישה? הנה בגד הים המתאים לכן

נשים, העוסקות בספורט ימי, בגלישת גלים או בכל פעילות ספורטיבית אחרת שקשורה למים, זקוקות לבגד ים נוח וגם תומך וכן לכזה שיבודד את עורך מפני קרני השמש החזקות והמזיקות. בעוד שבעבר בגדי הים לעוסקים בתחום הזה התמקדו בעיקר בגברים שבחבורה, הרי שכיום הסיפור הוא אחר וגם הנשים יכולות ליהנות מפתרון נהדר בהתאמה מלאה שגם מחמיא לגוף וגם תפור כהלכה, כך שיספק להן את המענה המושלם לאורך שנים.

ארוך או קצר

ישנם מגוון רחב של בגדי גלישה לנשים, בגדי ים עם שרוול ארוך המגן על הגוף ומכסה אותו היטב בעת החשיפה הממושכת לשמש. במקביל הוא נוח מאד ואיננו מגביל בתנועה ומאפשר לנשים הגולשות ליהנות מהפעילות עצמה ללא כל דאגה. ישנם גם בגדי ים לנשים גולשות או לאלו העוסקות בספורט מים המורכבים משני חלקים: מחולצת שרוול קצר וגם מכנס בגד ים נשים. גם כאן מדובר בפתרון מצוין המגן על האישה מפני השמש החזקה וגם כזה שמביא אתו נוחות רבה. בגדי ים אלה עשויים מבד לייקרה איכותי שנעים על הגוף, איננו מעקצץ וגם נצמד אליו באופן מושלם.

שלל של אפשרויות

בגדי ים אלה מגיעים בעיצובים שונים ועם טקסטורות שונות. חלקם בצבעים בהירים, חלקם בצבעים כהים וחלקם הם שילוב נהדר ושמח של כמה צבעים. ישנם אף בגדי ים לעוסקות בגלישה או בספורט ימי עם הדפסים שונים, שמוסיפים יופי והרבה מאד סטייל לבגד הים והופכים אותו לפריט אופנה מקסים לכל דבר. בגדי ים אלה הם פתרון מצוין לנשים שרוצות להתלבש על פי האופנה העכשווית אך בו זמנית אינן מוכנות להתפשר על הנוחות הנדרשת להן בזמן הגלישה.

עוסקות בגלישה וזקוקות לבגד ים תומך, נוח ונעים וגם כזה שיגן עליכן בעת הפעילות מפני השמש החזקה? איכות בגד הים וגם העיצוב שלו הן נקודות שחשובות לכן לא פחות מאחרות? אם כן, נויקה היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. החנות מציעה לכן בגדי ים בגזרות שונות, ובייחוד כאלה לעוסקות בספורט ימי ובגלישה. לסקירת כלל בגדי הים המוצעים באתר, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים, התקשרו לטלפון 052-3849998.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן