באטל אוף מלטה – קרבות אבירים בשולחנות הפוקר

שילוב של לוקיישן יפהפה ומרכזי, מחירים נוחים, טורניר מרכזי עם דמי כניסה נוחים ומגוון טורנירי צד ושולחנות קאש, הפכו את הבאטל אוף מלטה לאחד מאירועי הפוקר הגדולים והפופולריים ביותר בעולם. ולישראלים הזדמנות מצוינת לקחת בו חלק                                                                              *תוכן שיווקי  

מלטה, מדינת האיים הים תיכונית היפהפייה, שבזכות מיקומה האסטרטגי ידועה בהיסטוריה עשירה של מבצרים, מלחמות וקרבות אבירים, הפכה בשנים האחרונות למוקד של סוג אחר של קרב: טורניר הפוקר "באטל אוף מלטה" (BOM), שמושך אליו את מיטב שחקני הפוקר מכל העולם היוצרים קופת פרסים מפלצתית.

הבאטל אוף מלטה, שהושק ב-2012 על ידי יזמי פוקר מקומיים, נתפס בתחילה כאירוע בקנה מידה קטן יחסית, והותאם לשחקני פוקר חובבים בדמי כניסה נמוכים ובינוניים. הרעיון היה לתת פייט לטורנירים היוקרתיים שהתארחו במדינות אירופה, בדמות טורניר בינלאומי צנוע ומתאים לכל כיס, אך עם זאת מאורגן ומקצועי.

ההצלחה של הטורניר המקומי הייתה מהירה, השמועה פרשה לה כנפיים, והשחקנים החלו לנהור למלטה מכל קצוות אירופה. מכיוון שאף אחד לא חזה את העלייה המטאורית בפופולריות של האירוע, המארגנים נתקלו בקשיים אדמיניסטרטיביים רבים, כולל תורים שלא היו מביישים את ה-WSOP בוגאס. כך החל שיתוף פעולה עם "קזינו מלטה" – שבשנים האחרונות מארח את הטורניר בהצלחה רבה, באולמות המרווחים והמפוארים של מלון האינטרקונטיננטל הצמוד, בשילוב ארגון וניהול מקצועיים.

בשנתיים האחרונות הטורניר – שנערך פעמיים בשנה (לרוב ביוני ובאוקטובר) – שבר פעם אחר פעם את השיאים של עצמו: במספר השחקנים (מעל 4,000) ובקופת הפרסים (השנה ככל הנראה יעברו את ה-2 מיליון יורו). מעבר לטורנירים עצמם, כמיטב המסורת הבאטל אוף מלטה מספק שואו מטורף בתחילת האירוע, וחוויה מסעירה ומעוררת חושים.

בנוסף, מלטה מציעה מגוון של יעדים לטיולים מרתקים כולל באיים שמסביב, מסעדות מצוינות במחירים סבירים, אתרים היסטוריים מרתקים וחופים נהדרים, כך שתוכלו לעצור רגע, לקחת אוויר, לנשום, לאכול טוב, לטייל, ולחזור לשולחנות עם מצברים מלאים.

אז מה מצפה לנו בבאטל אוף מלטה הקרוב?

האירוע הקרוב ייערך בתאריכים 16.10-25.10, והישראלים יכולים ליהנות מחבילות אטרקטיביות במיוחד מטעם IPC, הכוללות טיסות ישירות, העברות וחדרים במלון המרכזי (כולל ארוחת בוקר). בנוסף, יחכה לכם שם צוות מקצועי ומיומן, שידאג לכם, יידע לענות לכם על כל שאלה, לפתור כל בעיה, ובכלל לעזור לכם להרגיש הכי בבית שאפשר.

מיין איוונט – האירוע המרכזי של הבאטל אוף מלטה מושך אליו גם השנה שחקני פוקר מכל העולם, כולל מקצוענים וסלבריטאים, מה שהופך אותו לתחרותי, ססגוני ומלא אקשן. דמי הכניסה עומדים על 600 יורו עם חמישה ימי כניסה, וקופת פרסים מובטחת של 1.5 מיליון יורו! כמיטב המסורת, תוכלו לנסות את מזלכם בטורנירי הלוויין לאירוע בעלות של 70 יורו בלבד.

טורנירי הצד – טורנירי הצד של האירוע השנה רבים, מגוונים ואטרקטיביים במיוחד. בין השאר – טורניר מיסטרי באונטי עם דמי כניסה של 450 יורו, טורניר באונטי רגיל (250 יורו כניסה), מגוון טורנירי הולדם שנעים בין 150-450 יורו דמי כניסה, טורנירי אומהה לחובבי האקשן (כולל חמישה קלפים), טורניר H.O.R.S.E למיטבי לכת, שני טורנירי היי רולר יוקרתיים המלווים אף הם בטורנירי לווין, ויש אפילו טורניר מיוחד לנשים עם דמי כניסה צנועים של 150 יורו. גם השנה יש נציגות לטורניר כחול-לבן מבית IPC טורבו דיפסטאק עם דמי כניסה של 400 יורו.

השנה הציפיה היא שהבאטל ישבור את כל השיאים של עצמו, ומעידים על כך הטורנירים הרבים והמגוונים וקופת הפרסים האדירה. החבילות הולכות ונקטפות, וההמלצה שלנו היא לא לחכות לרגע האחרון – הבאטל אוף מלטה נערך רק פעמיים בשנה, וזו הזדמנות לקחת חלק באחד האירועים הססגוניים והמהנים של סצינת הפוקר העולמית, שממש לא כדאי לפספס. 

לקבלת פרטים אתם מוזמנים ליצור קשר בטלפון 052-8414477

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן