אש זה עסק למקצוענים!

לצורך הבטחת מרחבים פנימיים מפני שריפות, יש חשיבות רבה להתקנה ותחזוקה מקצועית של ציוד ומערכות גילוי וכיבוי אש. זהו השירות שמספקת חברת בן אש.

למרבה הצער, המציאות חוזרת ומעידה שרשלנות בכל הקשור לסכנת התלקחות אש יכולה לעלות במחיר כבד לרכוש ואף לחיים. בכדי למנוע אסונות אלו יש חשיבות רבה להתקנה ותחזוקה נכונה ומקצועית של ציוד ומערכות גילוי וכיבוי אש. את השירות מספקת חברת בן אש ללקוחות מכל מגזרי המשק ולכל סוגי המבנים, לרבות לקוחות עסקיים, מוסדיים ופרטיים עבור דירות, משרדים, חנויות, מחסנים, חניונים, מפעלים, בתי מלאכה ועוד. מדובר בחברה וותיקה ומוכרת בתחום הפועלת על פי כל דרישות התקן, ואשר מציעה תחת קורת גג אחת מענה מתקדם לכל צורכי גילוי וכיבוי האש, לרבות התקנת ותחזוקת ציוד ומערכות גילוי עשן ואש, התקנת מערכות ספרינקלרים, מכירת ותחזוקת מטפים על ידי איש תחזוקה מוסמך, ועוד. 

 

התמודדת מיידית עם פריצת שריפה
ציוד גילוי וכיבוי לאש כפי שמספקת חברת בן אש מעניק פתרון ראשוני ומיידי למקרי שריפה, עד שיגיעו כוחות כיבוי והצלה. לא אחת ציוד זה עושה את ההבדל בממדי השריפה והנזק. החברה משווקת, מתקינה ומתחזקת ציוד ומערכות לכיבוי אש שעומדים בדרישות תקן 1220/3, 1596 / 129 הנדרש על ידי מכון התקנים, מכבי האש וחברות הביטוח. הציוד כולל בין היתר מערכות ספרינקלרים לגילוי וכיבוי שריפות, מטפי קצף, גז ואבקה וכן ציוד אוטומאטיים לכיבוי ארונות חשמל וניתוק חשמל, מטפים לרכבים, מזנקים, זרנוקים, גלגלונים ועוד. ציוד זה מסופק ללקוחות החברה בהתאמה אישית לדרישות החוק, נתוני המבנה, נקודות אסטרטגיות במבנה, סיכוני שריפה ייחודיים, אופי פעילות , כמות אנשים, הדרכות תפעול וכדומה. 

 

פתרונות תקניים ומתקדמים
בבן אש משווקים ומתקינים ציוד גילוי וכיבוי אש תקני ומתקדם, המספק מענה לצרכים שונים.  כך למשל, החברה משווקת ומתקינה גלאי עשן TFO טלפייר פוטואלקטרי וקונבנציונאלי, המאופיין בזמן עבודה ממושך וללא צורך בפעולות ניקוי. זאת לצד גלאי עשן ירוקים ידידותיים לסביבה, נטולי חומרים מסוכנים לבריאות, וכן רכזות מודולאריות פשוטות לשימוש של טלפייר מסוג GUARD , ADR ומסוג TSA, שמשמשות לגילוי אש וגז ולכיבוי אוטומאטי. כמו כן, החברה משווקת מטפי גז, קצף ואבקה, גלגלונים באורך של עשרים וחמישה, שלושים וחמישים מטרים עם שני מצבי התזה, זרנוקים 1" 2″ ו- 3”, ארונות כיבוי אש מפח או מפיברגלס במגוון מידות ועובי דופן, ועוד.

 

ביקורות ותחזוקת הציוד 
חשוב להבין שבכדי להבטיח פעילות תקינה של ציוד גילוי וכיבוי אש, אין זה מספיק לרכשו ולהתקינו כראוי. הוא גם נדרש בפעולות של ביקורת ותחזוקה כפי שמבצעת חברת בן אש. בחברה מספקים שירותי ביקורת ותחזוקה עבור סוגים שונים של ציוד ומערכות, לרבות ביקורת ותחזוקת מערכות גילוי כיבוי אש אוטומאטיות בחדרי שרתים ובארונות חשמל, מערכות ספרינקלרים, מטפים, זרנוקים גלגלונים וכדומה. כל הבדיקות מבוצעות בהתאם לדרישות החוק לרבות תקן 1220/11 לתחזוקת מערכות גילוי עשן, תקן 1928 לתחזוקת מערכות כיבוי אש עם מים, ותעודת 129 מטעם מכבי האש ומשרד הפנים לטיפול במטפים.

 

למידע נוסף אודות פתרונות גילוי וכיבוי אש צרו קשר עם חברת בן אש בטלפון 09-7460131.

 

 

חוויתם אירוע של שריפה בעסק? כדאי להתייעץ עם פלטיניום שיקום נזקים

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן