אלומיניום לארגזי רוח, מרזבים ופרגולות

מבקשים לחדש ארגז רוח בלוי וישן לגג רעפים של בית קרקע? רוצים לשדרג דירת גן או פנטהאוז עם פרגולה מעוצבת, עמידה וחכמה? מערכת המרזבים שלכם כבר הרוסה? כדאי שתחשבו אלומיניום.

                            

בשנים האחרונות ניכרת בשוק העדפה ברורה לעבודות אלומיניום מקצועיות עבור חידוש ארגזי רוח, פרגולות, מרזבים ועוד. ההעדפה לחומר גלם זה נובעת ממספר יתרונות שהוא מעניק. קודם כל, אלומיניום איכותי שעבר הליכי צביעה בתנור הינו חומר גלם עמיד ביותר בפני כל פגעי מזג האוויר המקומיים, מחום ועד גשם. כמו כן מדובר בחומר גלם שאינו מחליד, ששומר על חזותו המקורית למשך הרבה מאוד שנים, ללא סימנים של בלאי או שחיקה, ועם מעט מאוד צורכי תחזוקה. בנוסף, אלומיניום מציג רמה גבוהה של גמישות עיצובית והוא פשוט, מהיר ומשתלם להתקנה.

 

ארגז רוח עם אלומיניום

בגגות רעפים לארגז רוח יש תפקיד מהותי בהיותו מסייע בשמירה על שלמות הרעפים ובאספקת בידוד תרמי למבנה. בעבר בנו ארגזי רוח בעיקר מעץ שנטה לסבול מפגעי הסביבה, הזמן ומזיקים, ולכן עולה עם השנים הצורך לחדשם. החומר המועדף לעבודות אלו הינו אלומיניום שמשמש בימינו גם לבניית ארגזי רוח חדשים. בחירה בחומר גלם זה מעניקה ארגז רוח עם אטימה מלאה מפני חדירת מים למבנה, שאינו נסדק או נשבר. בנוסף מדובר בהליך שיפוץ והתקנה פשוט, מהיר ויעיל, החוסך את הצורך בהתקנת ארגז חדש. כמו כן, את ארגז הרוח ניתן לעצב בכל סגנון מבוקש, מחזות מודרנית ועד לארגז כפרי דמוי עץ.

 

פרגולה מעוצבת ומתקדמת

לאחרונה רואים עוד ועוד פרגולות מאלומיניום על גבי גגות, מרפסות וחצרות. ביקוש זה נובע מעמידות ארוכת שנים בפני פגעי מזג אוויר וסביבה, ומגוון אפשרויות עיצוב בכל סוג וסגנון מבוקש, בין אם כפרגולה עומדת או תלויה. כמו כן, בזכות משקלן הנמוך ניתן להתקין פרגולות אלו כמעט בכל מקום ולזכות במתחם מעוצב ומוצל חזק ביותר, עם תחזוקה פשוטה המסתכמת בהעברת סמרטוט. ניתן לתכנן בעזרת אלומיניום גם פרגולות מתקדמות וחכמות עם פתרונות הצללה מתכווננים שניתן לשלוט בהם מרחוק.

 

הביקוש למרזבי אלומיניום

אלומיניום משמש כיום גם עבור התקנת מרזבים עמידים הפני כל פגעי מזג האוויר, בשלל עיצובים וגוונים המאפשרים התאמה מלאה לחזותו החיצונית של המבנה, בין אם בניין מגורים או בית פרטי. הוסיפו לכך את משקלו הקל של האלומיניום לצד חוזקו ועמידותו, וקיבלתם חומר גלם מושלם עבור התקנת מרזבים, שמבוקש ונפוץ במרבית מדינות ארה"ב ואירופה.

 

עבודות אלומיניום – רק עם מקצוענים בתחום

בכדי לזכות בפרגולה, ארגז רוח או מרזב אלומיניום איכותיים, מעוצבים ועמידים, חשוב לפנות לחברה מקצועית, מוכרת ומוערכת בתחום. דוגמא טובה לכך היא חברת בראש הגג

הפועלת בתחום כבר מעל לשני עשורים ונחשבת למובילה בתחום עבודות האלומיניום. החברה מעניקה ללקוחותיה שירות מקצועי באיכות גבוהה ביותר, עם אלומיניום שעבר צביעה מיוחדת בתנור, וזאת עבור מחירים הוגנים ובהתאמה אישית מלאה. העבודות של החברה כוללות התקנה מקצועית של מרזבי אלומיניום בשלל עיצובים וגוונים, ציפוי ובניית ארגזי רוח באלומיניום, והתקנת פרגולות אלומיניום עם אפשרות להצללה מתכווננת.

 

לעוד מידע על עבודות אלומיניום למרזבים, ארגזי רוח ופרגולות, ניתן ליצור קשר עם חברת בראש הגג בטלפון 054-7757443.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן