איך מקבלים פתרונות מעולים לעסק מרואה החשבון

כל עסק באשר הוא נעזר ברואה חשבון ולעיתים קרובות גם אנשים פרטיים נדרשים לשירותיו. אולם קיימים הבדלים ברמת, היקף ותפיסת השירות של רואי החשבון, והדבר בהחלט ניכר מבחינה כלכלית ובהתנהלות השוטפת. לכן כדאי לקרוא הלאה ולהבין כיצד רואה חשבון מעולה עובד.

 

כידוע, בישראל פועלים לא מעט משרדים לראיית חשבון, שכאמור נבדלים זה מזה בפרמטרים שונים כגון הוותק והניסיון, תחומי השירות, אופן הליווי ועוד. דוגמא מצוינת לרואה חשבון המעניק שירותים מקיפים וברמה גבוהה במיוחד הינו פיליפ אוסלנדר, רו"ח עם ותק של יותר מעשור ובעל תואר ראשון בחשבונאות וכלכלה, שהינו גם בודק שכר מוסמך ומאחוריו השתלמויות בתחומי מיסוי יחיד, מע"מ, דיני עבודה, ביטוח לאומי, ביקורת עסקים והליכי שומה.

לאורך שנים ליווה משרדו לקוחות מכל מגזרי המשק, החל בבעלי עסקים קטנים, בינוניים וגדולים, דרך יזמים העושים את צעדיהם הראשונים בפתיחת עסק חדש, ועד לאנשים פרטיים המבקשים ייעוץ מקצועי עבור החזרי מס, הצהרת הון, בדיקות שכר וכדומה. אחד המאפיינים הבולטים של המשרד, לצד הניסיון והבקיאות המקצועית המעמיקה, הוא גישת שירות אישית ופרטנית לכל לקוח בכל שלב של הפעילות השוטפת. שימת הלב לפרטים הקטנים, הבנה מצוינת של צרכי העסק וניהולו, זמינות גבוהה גם און ליין וברמה היומית – כל אלו מאפשרים לרו"ח אוסלנדר להעניק ללקוחותיו פתרונות מדויקים.

כך משיגים תוצאות אופטימאליות מבחינת חיסכון במיסוי, התנהלות חלקה המפנה את בעל העסק לעיסוק בתחומי הליבה שלו, וראש שקט לחלוטין בעבודה משותפת עם בעל מקצוע הרואה את הצלחת העסק כהצלחתו שלו.

 

היקף שירותים נרחב ומגוון ללקוחות

רואה חשבון המשלב בין היכרות מעמיקה עם הלקוח לבין רמה מקצועית מצוינת, יכול להרים תרומה משמעותית ולעזור לצמיחה ושגשוג. כך לדוגמא, בימינו בעלי עסקים רבים מגששים את הדרך להרחבת הפעילות אל מחוץ לגבולות המדינה, וכאן נכנסים לתמונה היבטים מורכבים יחסית של אמנות ומיסוי בינלאומי. רו"ח פיליפ אוסלנדר מעודד את לקוחותיו המכוונים גם לחו"ל ומציע התמחות ייחודית בחברות המנהלות פעילות עסקית באירופה. עבורם הוא מספק פתרונות משתלמים בהקטנת חבות המס לאור פסקי דין, ומניעת כפל מס לאור הכללים המוסכמים באמנות השונות. בנוסף, ביכולתו לייעץ ליזמים המעוניינים להקים עסקים בחו"ל עם ידע נרחב אודות החובות והחוקים שחלים על חברה בעת הקמה, ומכאן בחינה ותכנון נכונים של הפעילות העסקית.

מלבד בתחום המיסוי הבינלאומי, רו"ח אוסלנדר מספק ליווי נקודתי, רצוף ושוטף לקשת רחבה של צרכים, לקוחות ומטרות. כך למשל, הוא מעמיד לרשות לקוחותיו את כישוריו, השכלתו וניסיונו הן בחשבונאות והן בכלכלה, ומספק ליווי עסקי צמוד המאפשר לקבל אינפורמציה פיננסית מהותית ולהסיק ממנה מסקנות. באמצעותו יכול הלקוח לדעת תמיד היכן העסק עומד, להיות עם האצבע על הדופק לגבי תזרים המזומנים, לדעת מה הצפי הפיננסי לתקופה הבאה ומכאן גם לקבל החלטות מושכלות ונכונות. כמו כן משרדו של רו"ח אוסלנדר מספק שירותי ביקורת לחברות פרטיות, ביקורת לעמותות ומלכ"רים, שירותי הנהלת חשבונות בהיקפים משתנים, ועוד.

המעוניינים להתרשם מפעילות מצוינת של משרד רואה חשבון ולקבל ייעוץ, מוזמנים להתקשר אל משרדו של רו"ח פיליפ אוסלנדר בטלפון 054-5552070.

 

מתעניינים גם בייעוץ פיננסי לפרישה? בקרו באתר של אריק סלוצקי יועץ פיננסי

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן