איך מפיקים סרטון תדמית

רוצים לשפר את מיתוג החברה על ידי הפקת סרטון תדמית? כדאי שתכירו את ההליך  המצפה לכם.
במציאות העסקית של ימינו תדמית נכונה היא מילת המפתח, ובבין האמצעים השונים להשגת המטרה בולט מקומם של סרטוני תדמית. אבל כדי שסרטונים אלו יעבירו בהצלחה את המסר המבוקש יש להפיקם באופן מקצועי ונכון וברמה גבוהה ביותר. זה בדיוק מה שעושים בחברת מוסטש בעזרת שיטות וטכניקות מגוונות, בהתאמה אישית מלאה ועבור מחירים הוגנים.

 

סרטון תדמית – על מה ולמה? 
הביקוש של השנים האחרונות להפקת סרטוני תדמית, נובע מהאפקטיביות המוכחת של הכלי להצגת עסקים באופן ויזואלי ומשכנע. זאת עבור צרכים שונים לרבות מיתוג, פרסום, שיווק, כניסה לשוק חדש וכדומה. סרטון התדמית מספק אמצעי רב תכליתי וארוך טווח, מעניין, משכנע, מהיר וברור להצגת שירותי ומוצרי העסק במקומות שונים כמו באתר החברה, ברשתות חברתיות, פרסומות און ליין, תערוכות וירידים, נקודות מכירה ובבית העסק עצמו. בנוסף לכך, בזכות שוק תחרותי והתפתחויות טכנולוגיות, שירותי הפקת סרטוני תדמית מוצעים במחירים נמוכים מתמיד. כל זאת ועוד הופך את הפקת סרטון התדמית לכדאית במיוחד, בתנאי שהיא מבוצע באופן מקצועי ונכון. 

 

דרכים רבות להפקה
אם אתם שוקלים להפיק סרטון תדמית, בתור התחלה חשוב שתדעו שיש מגוון דרכים להפקת הסרטונים, למשל עם אנימציה בדו או בתלת מימד, בעזרת מושן גרפיקס, עם שחקנים חיים ועוד. מתוך שלל השיטות והטכניקות יש לבחור באמצעים המתאימים למאפייני החברה ולייעודו של הסרטון. ולאחר שנבחרו אמצעים מתאימים מחכה לכם הליך מקצועי המורכב מכמה שלבי בסיס שכדאי להכיר.

 

תהליך הפקת סרטון תדמית
תהליך הפקה מקצועי של סרטוני תדמית, כפי שמבצעים בחברת מוסטש, מורכב מכמה שלבים עיקריים. בתור התחלה יאופיין העסק על שירותיו, מוצריו וקהל לקוחותיו, ויוגדרו מטרות ויעדי הסרטון – למשל לקידום ברשת, הצגה בפני משקיעים, שיווק מוצר חדש, בידול ממתחרים וכדומה. נתונים אלו יאפשרו לגבש קונספט מוביל לסרטון ולבחור בשיטת הפקה, למשל כסרטון אנימציה או עם שחקנים, סרטן שיצולם באולפן או בחוץ. הקונספט הנבחר יקבע את אופי הסרטון כגון סרטון הומוריסטי או חדשני, סרטון מפתיע או מעורר השתאות והערכה.  בנוסף, בשלב הזה תגובש הצעת מחיר המבוססת בין היתר על סוג הסרטון מבוקש ואורכו, עלות שעות עבודה, צילום ועריכה.

כעת, על פי הקונספט הנבחר יחל איסוף תכנים רלוונטיים שיכולים להיות טקסטים, תמונות, סרטונים, לוגו של החברה וכדומה. כמו כן ייכתב לסרטון תסריט על ידי איש מקצוע מיומן, ולא אחת יידרש גם סטורי בורד. לאחר מכן, בהתאם לתסריט יבוצעו תיאומים נדרשים, ייבחר ציוד מתאים וייקבעו אתרי צילום ולוחות זמנים. 

עכשיו ניתן לעבור לצילומים עצמם באתרים שנבחרו, אלא אם כן נבחר סרטון אנימציה בו מרבית העבודה נערכת באופן ממוחשב באמצעות תוכנות ייעודיות. לאחר הצילומים מתקדמים לשלב העריכה בו משלבים את כל האלמנטים של הסרטון, עד לקבלת מוצר מוגמר. מדובר באלמנטים כמו מוסיקת רקע, קריינות, כתוביות, תמונות וקטעי אנימציה.

את הסרטון המוגמר מעבירים לאישורכם ובמידת הצורך הוא יעבור הליכי עריכה סופיים.

 

למידע נוסף אודות הפקת סרטוני תדמית, הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברת מוסטש בטלפונים 0527407137 ו-0546302906.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן