איך לנצח את השומן בטיפול אחד? המסה בקור!

מחקרים חדשים שיצאו ממעבדות בארה"ב מגלים כי שומן לא אוהב קור, ושניתן לנצחו כבר לאחר טיפול אחד, מתקדם, טבעי ולא פולשני, של המסת שומן בקור.

עודפים עקשניים של שומנים הם בעיה מוכרת, שלא אחת גם פעילות גופנית ותזונה דלת קלוריות לא מצליחות להיפטר מהם. למרבה המזל, כנגד שומנים אלו יש בימינו פתרון יעיל במיוחד המוצע בקליניקה המקצועית והמוערכת אורכידאה. מדובר בטיפול מהפכני של המסת שומן בקור בעזרת מכשור CLATUU חדשני מוביל, המבוסס על הליך טבעי שאינו פולשני ומבטיח כבר לאחר טיפול בודד הצרה משמעותית בהיקפים – בהתחייבות.

 

הרצון להיפטר מעודפי שומן
עודפים של שומן ושל צלוטיט מהווים בעיה המטרידה רבים מכל מין וגיל, שמוכנים לעשות הרבה כדי להיפטר ממנה. הביקוש גם הביא להיצע גדול של טכנולוגיות ושל שיטת רפואיות להסרת שומן, ומבין שיטות אלו, למי שביקש תהליך יעיל ומהיר – בלטה עד היום פעולה פולשנית של שאיבת שומן, הכרוכה בהתאוששות ממושכת ושיש לה לא מעט תופעות לוואי.

כאמור, כיום מוצעת לציבור שיטת טיפול מהפכנית, חדשה, טבעית ולא ופולשנית, שפותחה על ידי מדענים בארה"ב ומבוססת על העובדה שתאי שומן בגוף מתפרקים ונמסים כשהם נחשפים לקור. השיטה אינה דורשת החלמה או התאוששות ואין לה תופעות לוואי.

 

הטכנולוגיה והמכשור שמאחורי המסת שומן בקור 
הטכנולוגיה מאחורי המסת שומן בקור מכונה קריוליפוליזיס. היא מבוססת על הליך טבעי וביולוגי עם פעולות קירור ההורסות וממיסות את תאי השומן. טכנולוגיה זו מיושמת במכון אורכידיאה עם מכשור חדיש המכונה CLATUU, מאושר לשימוש על ידי ה- FDA, שפועל בטמפרטורות נמוכות של מינוס תשע מעלות צלזיוס. המכשיר מקרר את אזור הטיפול, מפרק את תאי השומן שבו וגורם לדילול שכבת השומן. התוצאה המתקבלת לאחר טיפול בודד במכשיר זה ניכרת בהצרת היקפים משמעותית של כארבע וחצי ס"מ.

 

הליך הטיפול עם CLATUU
הטיפול עם מכשיר CLATUU להמסת שומן בקור אורך כשעה לכל אזור, והוא מבוצע בקליניקה של אורכידאה בשכיבה עם ביגוד ייעודי למטרה זו. לאזור המטופל מוצמדת פייה המבצעת פעולת יניקה שמשולבת עם קירור מבוקר והדרגתי של שכבות השומן התת עורי, המומסות ומורחקות מהגוף דרך מערכת הלימפה וכלי הדם. כל זאת מבוצע באופן טבעי ולא פולשני, שאינו פוגם ברקמות העור והשרירים או במערכת העצבים.

 

יתרונות ומגבלות של השיטה 
המסת שומן בקור עם CALTUU המבוצעת באופן מקצועי, אינה פגעת בגוף, אינה כואבת  ואין לה תופעות ללוואי. כמו כן הטיפול מתאים לנשים ולגברים, ניתן לבצעו באזורים שונים בגוף כמו בבטן, בירכיים, מותנים וזרועות, ואין צורך בהכנות מיוחדות לביצועו. בנוסף, התוצאות מתקבלות כבר לאחר טיפול אחד עם הרחקה מלאה של תאי שומן שאינם נוצרים מחדש. כמו כן, אחרי הטיפול ניתן לחזור מיד לפעילות רגילה ואין צורך בתקופת החלמה והתאוששות.

יחד עם זאת, חשוב להבין כי טיפול זה מיועד להמסת שכבת שומן תת עורי ולחיטוב הגוף והוא אינו מהווה תחליף לירידה במשקל והרזיה. לכן הוא בייחוד מתאים לאנשים עם משקל יחסית תקין שרוצים להיפטר מעודפים נקודתיים ועקשניים של שומן. בנוסף, הטיפול אינו מתאים לחולי סוכרת או לכל בעיה אחרת בקרישת וזרימת הדם, לאזורים שיש בהם צלקות בנות שנתיים, לנשים הרות ומניקות ולמי שרגיש לקור באופן קיצוני.

חשוב לבצע את ההליך במכון מקצועי, מנוסה ומומלץ, עם אבחון קפדני ושימוש במכשיר clatuu מקורי ולא בחיקויים זולים שלו שתוצאותיהם בהתאם.

 

למידע נוסף אודות המסת שומן בקור הנכם מוזמנים ליצור קשר עם מכון אורכידאה בטלפון 077-9968753.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן