איזה אוויר אתם נושמים?

לניקיון האוויר שאנו נושמים יש השפעה ישירה על הבריאות ועל איכות החיים – זוהי עובדה ידועה. מה שלא כולם יודעים הוא שבשנה האחרונה הובא ארצה מכשיר מהפכני פרי פיתוח מתקדם של נאס"א (NASA), המנקה לחלוטין האוויר עד לחלקיקים הקטנים ביותר.

 

בשנים האחרונות התגברה מאוד המודעות לאיכות הסביבה ולהשפעתה על בריאותנו. דברים אלו נכונים כמובן גם לגבי האוויר שאנו נושמים וכיום כולנו יודעים שהוא לא ממש נקי. אכן, ביחד עם התפתחות התעשייה, ריבוי הרכבים בכבישים ומוצרים שונים המצויים בכל בית, האוויר שאנו נושמים מכיל לא פעם עשן, פיח, גזי חממה, ריסוסים, אדי חומרי ניקוי, אלרגנים, רעלים ופתוגנים ביולוגיים שונים. יש אנשים רגישים במיוחד שמייד חשים בכך כמו הסובלים מאלרגיות ואסתמה, קשישים ותינוקות, אבל כולנו ללא יוצא מן הכלל מושפעים בריאותית מהאוויר – שניקיונו ממש לא מובן מאיליו.

 

פתרונות מתקדמים לאוויר נקי

עקב המודעות הגוברת לאוויר המזוהם ותוצאותיו הטרגיות, החלו לצאת לשוק מוצרים שונים שיודעים לסנן מרכיבים מזיקים המצויים באוויר. ואולם, לצד היתרונות של כל מוצר שיצא לשוק יש גם חסרונות אופייניים, ומשמעותם בסופו של דבר שהתוצאה איננה מושלמת. כך למשל, מסנני האוויר שמבוססים על פילטרים מסוגלים לסנן חלקיקים רק עד גודל מסוים (גודל "החורים" בפילטר) ולא פחות ממנו. כתוצאה מכך ישנם גזים, וירוסים וחלקיקים מזיקים נוספים שעוברים את הפילטר ואינם מסוננים, הנשארים באוויר. יתר על כן, החומרים המצטברים על פתחי הפילטר הולכים וסותמים אותו, והוא עלול להפוך למפגע בריאותי בפני עצמו, וכאשר מחליפים אותו משתחרר אבק לחלל המגורים. לכן חשוב לדעת שלאחרונה יצא לשוק הפתרון האולטימטיבי לאוויר נקי בדמות מטהר אוויר ללא פילטרים (או משולב). את המכשיר מביאה לישראל חברת איירוסייד ישראל.

 

 

מטהר אוויר בלי פילטרים

המסנן של איירוסייד מבוסס על פיתוח של נאס"א וכבר הוכח כיעיל במחקרים ובמשימות לחלל. למכשיר יש  אישור משרד הבריאות האמריקאי –  FDA ויכול לעבוד בבתים פרטיים, בתי אבות, בתי חולים, מרפאות ובתי ספר. מדובר במכשיר פורץ דרך השואב לתוכו פתוגנים אורגניים שמצויים באוויר, מאט אותם ומפזר אותם על פני משטח שמפרק אותם לרמה המולקולארית. בדרך זו הוא משמיד חלקיקים אורגניים בכל הגדלים, ללא גודל מינימאלי, לרבות גזים וגזי VOC, קרדית האבק, אבקנים, קשקשים של חיות מחמד, עשן טבק, בקטריות, וירוסים, אבק, ריחות, נבגי עובש ועוד. בקיצור: אוויר נקי לחלוטין בלי דאגות או הפתעות קטנות.

את המנגנון הזה הכניסו למכשיר בעל עיצוב מודרני שבעצם מנקה את עצמו, בלי מסננים שצריך להחליף ובלי פליטת אוזון, ועם עוצמת מאוורר שניתן לכוון באופן ידני או אוטומטי. סקרים שנערכו עד היום מראים על יותר מ- 93% שביעות רצון בקרב המשתמשים בו.
התחזוקה היחידה – החלפת תא תגובה פעם בשנה (פעולה פשוטה ביותר).

 

 

מי צריך אוויר נקי?

קודם כל המכשיר שפיתחה נאס"א מתאים לכל מי שבריאותו חשובה לו, בין אם בבית, במשרד, בחנות או בכל מרחב סגור אחר. בנוסף, רופאים ממליצים על סילוק ופירוק מהאוויר של גזים כימיים ומרכיבים נוספים, במיוחד עבור אנשים הנוטים לסבול מאסתמה ומאלרגיות בגלל חשיפה לאבקנים, אבק, קרדית האבק, ריחות של מטהרי אוויר או נרות, וכדומה. כמובן שאיירוסייד מהווה גם פתרון אידיאלי עבור הורים לתינוקות רכים, אשר מערכת הנשימה והמערכת החיסונית שלהם עדיין לא מפותחת מספיק, והם נוטים לסבול מגזי VOC ומפתוגנים שנמצאים באוויר. אכן, עם המכשיר החדשני האוויר בחדר התינוק נותר רענן ונקי, וכך גם לגבי כל חדר אחר בבית שבו הוא מוצב – החל מהסלון, דרך חדר השינה ועד לחדר הילדים. ולבסוף, איירוסייד מהווה בשורה משמחת לבעלי חיות מחמד המעוניינים לחיות בבית נטול קשקשים, רגישויות ואלרגיות, ובלי ריחות לא נעימים שהמכשיר בהחלט יודע לנטרל.

 

לפרטים נוספים על אוויר נקי ולהזמנת מטהר אויר ללא פילטר,
פנו אל חברת איירוסייד בטלפון 055-7259898.

 

 

מתעניינים גם באוורור וצינון הבית? בדקו את גולדן אייר מאווררי תקרה

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן