איוונטו – הופכים את החלום למציאות

בעידן שבו התחרות בשוק העסקי רק הולכת וגדלה, איוונטו מציעה חוויה מהפכנית בתחום שיווק וקידום מכירות לחברות. בין אם אתם רוצים להפיק אירוע חברה מושלם לרגל השקת מוצר חדש או מחפשים דרך יצירתית לשבור את השגרה ולהעלות את המורל של העובדים, איוונטו כאן בשבילכם. בצורה קלילה אך מקצועית, אנו מבטיחים ללוות אתכם יד ביד במסע של קידום, שיווק והצלחה שלא תשכחו.

אירוע שנבנה במיוחד בשבילכם

  • יום גיבוש -אם אתם מרגישים שהעובדים שלכם צמאים לקצת זמן מחוץ למשרד, כדאי לשבור את השגרה עם יום מיוחד בשבילם. פעילות חברתית כזו היא הרבה יותר מפסק זמן; זו ההזדמנות המושלמת לבנות קשרים חדשים ולחזק את התחושה שכל העובדים הם חלק ממשפחה גדולה. באיוונטו, אנו מבינים שלכל חברה יש את הקסם הייחודי שלה ולכן אנחנו תופרים את האירוע האידיאלי במיוחד בשבילכם. אצלנו תמצאו הכל! ממסיבות עם תוכן שיגרום לכם לחשוב דרך הופעות מוזיקליות שיגרמו לכם לזוז, הופעות סטנדאפ שיצחיקו אתכם עד דמעות ואירועים ספורטיביים שיציתו את התחרותיות ויחזירו אתכם לילדות. אנחנו דואגים לכל פרט, מהתכנון ועד הביצוע, כך שהתפקיד שלכם הוא להגיע, להשתחרר, לצחוק וליהנות מיום של כיף גדול, בלי לדאוג לשום דבר אחר.
  • כנסים מקצועיים – אנחנו באיוונטו מבינים את כללי המשחק בעולם העסקי. לכן, אנחנו נדאג ליצור בשבילכם אירוע חברה שידבר בדיוק בשפה של המותג שלכם וייצור רושם על הלקוחות. החל מבחירת הלוקיישן הנכון, דרך קונספט ייחודי ועד לביצוע בשטח, כל פרט מתוכנן בצורה המדויקת ביותר כדי להתאים לדרישות ולסטנדרטים שלכם. יחד איתנו, תוכלו להזמין את הלקוחות לטעום, לחוות ולהתרשם מהמותג שלכם בדרך חדשה שעוד לא הכירו. תהיו בטוחים שאת אירוע החברה שלכם הם לא יישכחו!

יד ביד לאורך כל הדרך

אצלנו באיוונטו, אתם לא רק לקוחות, אתם חלק מהמשפחה. מהרגע הראשון צוות הקומנדו שלנו מוכן למשימה! אתם לא צריכים לדאוג לכלום – אנחנו נותנים מענה של 360 מעלות לכל הצרכים שלכם ומבטיחים שכל פרט יהיה מתוכנן בצורה המדויקת ביותר ויבוצע ללא פשרות. אנחנו עובדים יחד כדי להבין את המטרות שלכם מהאירוע ויוצרים אסטרטגיה שיווקית ומכירתית שתדבר בשפה של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.

בין מקצועיות ליצירתיות

בעולם המהיר של היום, אי אפשר לעמוד במקום. לכן, אנחנו תמיד בתנועה וחיפוש אחר השראות ודרכים חדשות וייחודיות כדי להפיק עבור הלקוחות שלנו אירועי קונספט בלתי נשכחים. אנחנו עובדים עם לקוחות מכל רחבי העולם ומביאים ניסיון בינלאומי לכל אירוע. עם דגש על הפרטים הקטנים ומחויבות למצוינות, האירועים שלנו מדברים בעד עצמם. איתנו, תוכלו ליצור חוויות באיכות הגבוהה ביותר ולא פחות. התפקיד שלכם הוא לחלום חלומות – התפקיד שלנו – להפוך אותם למציאות!

אנשים – זה כל הסיפור

ברור לכולם שבעולם שאנו חיים בו היום, הצגת מוצר או שירות חדש לציבור היא אתגר שדורש ייחודיות וחדשנות. אם הוצאתם ליין חדש של מוצרים או שאתם רוצים להגדיל את כמות המכירות באירוע השקה, הדיילות והדיילים שלנו כאן בדיוק בשביל זה. אנחנו נתדרך את הצוות להכיר את המוצר או השירות החדש כדי שהם יוכלו למכור אותו לקהל היעד ביעילות ובמקצועיות. הצוות יהיה לבוש באופן מכובד ואם תרצו – אפילו במדים נושאי שם המותג שלכם. אפשר לבקש מהם לחלק חומר פרסומי, שוברי הנחות, מתנות ועוד – כל מה שיעזור לכם להשאיר רושם חזק ולבנות קשר עם הלקוחות שלכם.

 

אז אם אתם רוצים להפיק יום גיבוש לעובדים או אירוע חברה שידברו עליו שנים קדימה, איוונטו היא התשובה. אנו פה כדי לספק לכם מענה מהיר, כי אנחנו יודעים שהזמן שלכם יקר. הכל נשמע טוב? מעולה, כי אנחנו כבר מחכים לשמוע מכם! אז למה לחכות? צרו קשר עם איוונטו כבר היום ובואו נתחיל לתכנן את האירוע הבא שלכם!

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן