אוצר בלום של יהדות ברשת

רבים מאיתנו מתעניינים בנושאי היהדות. יש לנו שאלות והתלבטויות, רצון להביא יותר משמעות, ברכה והצלחה לחיים, ושאיפה להרחיב, להעמיק ולשמח את הנפש. חשוב לדעת שניתן לקבל המון מידע ותשובות מפי רבנים דרך הרשת, כפי שעושה האתר של ישיבת אור דוד.

האתר rabenu.co.il מוגש לציבור הרחב על ידי ישיבת "אור דוד" בראשות הרב דניאל זר, אשר מוסדותיה מקיימים פעילויות רבות של עזרה לנזקקים והחזקת תורה. האתר עצמו הוא אוצר בלום של ידע ומציע לגמרי בחינם מאמרים, הרצאות, דרשות, סרטים ותשובות מפי רבנים בעלי שם. 

 

שאלות ותשובות בנושאי תורה והלכה

יש לכם שאלות בנושאי הלכות, כגון הלכות ברכות, שבת או כשרות? מעוניינים לקבל תשובה מהרב בנושאי השקפה כגון לימוד תורה והנהגות? רוצים לשאול בכל תחומי היהדות כגון בריאות העולם, מדרשי חז"ל והתנ"ך? אם כן, באתר תוכלו לקבל מענה בהיר וברור בכל הנושאים הללו ואחרים, וגם להתעמק וללמוד בתשובות שניתנו לשואלים אחרים. למשל, באתר תוכלו למצוא שאלות ותשובות בנושאי הצלחה בחיים, שידוכים, מזונות, מתן ושינוי שמות, שמחת הנשמה, כעסים, תעניות ועוד.

 

הרצאות וסרטים

מעוניינים להתחבר לנקודות החשובות בחיים? אם כן, באתר תוכלו לצפות בקלות בשורה ארוכה של סרטים, תוכניות, דרשות שבועיות והרצאות מפי רבנים בתחומים הנוגעים ליהדות ולמה שבאמת חשוב בחיינו בעולם הזה. בין היתר, תוכלו לצפות בהרצאות על הצלחה בחיים הרוחניים ובגשמיות, שלום בית והערכתה של האישה, קדושתם של התפילין, התגברות על יצר הרע והסגולות שיש בכתובה. כמו כן תוכלו לצפות בהרצאות מעמיקות ומרתקות בנושאי טהרת המשפחה, הבחנה בהכרת הטוב, כפיות טובה, התרופה ליצר הרע, וכן הרצאות וסרטים אודות סיפוריהם של רבנים וחוזרים בתשובה, לקחים שבסיפורים, שאלות ותשובות בהלכה ובהשקפה, חגים ומועדים, טיפים לחיים, ועוד הרשימה ארוכה.

 

פדיון נפש

מרגישים שהמזל שלכם תקוע? שאתם לא מתקדמים בחיים? נפלה עליכם חלילה צרה כלכלית או בעיה בריאותית? אם כן, בספרי הקבלה נחשב פדיון נפש לאחר התיקונים הגדולים לביטול גזרות ופתיחת המזל לרפואה, לפרנסה, להצלחה, לבריאות, לעקרות, לזוגיות ועוד. הפדיון נעשה באמצעות 160 מטבעות בצבע הכסף (שקל) שמהותו היא רחמים. סופרים את המטבעות, מתפללים תפילה מיוחדת וקוראים תהילים, ואת כל זה עושים בבוקר. המספר 160 נובע מהמילים "עץ", "צלם" ו- "כסף" בגימטריה שכולן מאה ושישים, ולפיכך יש בכוח הפדיון לבטל גזירות רעות או כל דבר אחר. באתר תוכלו לקרוא על סיפורים מעוררי השתאות, ניסים וישועות של אנשים שערכו פדיון נפש עם הרב דניאל זר, ראש ישיבת "אור דוד", ולקרוא מכתבי תודה שלהם.

 

מאמרים מאירי עיניים

רוצים להעשיר את עולמכם בפרשנויות וסיפורים מרתקים בנושאי היהדות? אם כן, באתר תוכלו גם לקרוא מאמרים רבים בשלל תחומים חשובים. בין היתר, באתר ניתן לקרוא ביאורים, חידושים והגיגים לפרשת השבוע, סיפורי צדיקים וסיפורים מהחיים, ולקבל מבט אמיתי ומבט לחיים בנושאים כגון כוח התפילה, הקמת בית בישראל, איך זוכים בברכה ושפע, וכדומה. בנוסף, תוכלו לקרוא באתר מאמרים רבים בנושאי חינוך ילדים, פרקי אבות, אימון אישי ועוד.

כל זאת, באתר המוגש לכם על ידי ישיבת "אור דוד" בחינם. הנכם מוזמנים להיכנס לאתר ולעיין בתכניו.

 

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן