אופנת צנועה בסטייל הכי עכשווי וטרנדי

מבקשת לקנות בגדים צנועים ואופנתיים לפי הטרנדים האחרונים? כדאי לך להכיר את האתר המצליח של המותג RUTH CHEDRY.

בעשור השלישי של שנות האלפיים נשים צנועות ודתיות מבקשות ביגוד אופנתי ועכשווי. לצורך הזה עונה האתר המוביל RUTH CHEDRY המציג תחת כתובת אחת את כל הטרנדים הכי חמים של העונה, עם שלל פריטים אופנתיים המתאימים לכל גיל, כיס, אירוע וסגנון לבוש.

 

מותג אופנה מצליח

המותג RUTH CHEDRY מביא לכן אופנה צנועה, עדכנית ומגוונת עבור מחירים המתאימים לכל כיס.  מדובר במבחר עשיר, איכותי וטרנדי של בגדים מבית מעצבים מקומיים ומיובאים, המתאימים לנשים בכל גיל וכל מבנה ומידת גוף. המבחר כולל שפע של דגמי שמלות, שמלות מקסי, חצאיות, חולצות, חליפות, כיסויי ראש, ז'קטים וסריגים, וכל זאת מוצע לצד שירות אישי הזמין לסייע לכל אחת בבחירת פרטי לבוש מתאימים.

 

הטרנדים הכי חמים של העונה

באתר של RUTH CHEDRY מציעים את הטרנדים הכי חמים של העונה. כך למשל, לחורף הקרוב תיהנו מפריטי לבוש בגווני פסטל רכים מבדים דקים רכים ונעימים ובגזרות שמחמיאות לגוף. כמו כן, רבות מהשמלות בחורף הקרוב מוצעות עם הרבה גשמי סריג, עם צווארון U ושרוולי בלון מרשימים ועיטורים קלילים. בנוסף תמצאו בעונת החורף הקרובה חצאיות ארוכות עם כיווצים, צרות או מתרחבות בגוונים שונים, וכמו כן תיהנו מחולצות בצבעי כחול כהה או ירוק בקבוק, ומחולצות עדינות עם מלמלה.

 מבחר אופנתי של שמלות

בין הפריטים האופנתיים שבאתר קיים גם ממבחר עדכני ושיקי של שמלות צנועות בשפע של גזרות, דגמים וצבעים. כך למשל, עבור נערות מוצעת לחורף הקרוב שמלת קופוצ'ון מדגם OFFICIAL מבד פוטר נעים וקליל, בגוון תכלת פסטלי, בגזרה ישרה אבורסייז, עם כובע משולב בשרכי כיווץ ועם שרוולים ארוכים המסתיימים במנג'טים.

כמו כן תוכלו למצוא שמלת סריג פסים אופנתית בגוונים של חום ושחור, עם חגורת בד במותניים, ושרוולי בלון מעט תפוחים הצמודים ליד בחלקם התחתון. בנוסף, למראה קלאסי תוכלו לבחור בשמלת סריג קולף בגוון ירוק בקבוק אחיד, עם גזרה רחבה אוברסייז ושרוולים ארוכים. לחורף הקרוב תמצאו גם שמלת סריג מקסי קלוש בגוון אפור בהיר, שתעשה לכם את העונה עם גזרה אלגנטית מחמיאה, צווארון עגול וחגורת מותן העשויה מבד לייקרה נמתח נעים וקליל.

 

האישה שמאחורי המותג 

מאחורי המותג המצליח RUTH CHEDRY עומדת רות, סטייליסטית בנשמתה ומקצועה שכבר בנעוריה נמשכה לעולם האופנה ולכן החלה לעבוד בחנות הבדים של משפחתה, אותה כבר ניהלה לבד בגיל שמונה עשרה. עם השנים רות הגשימה את חלומה והפכה לסטייליסטית וכיום היא מנהלת אתר מצליח וחנות באופקים, המציעים לקהל רחב ומגוון של נשים מכל רחבי הארץ אופנה צנועה שמתאימה להן.

לעוד מידע אודות טרנדים עכשוויים באופנה צנועה, הנכן מוזמנות ליצור קשר עם המותג RUTH CHEDRY בטלפון 052-3066505.

 

מתעניינת גם במטפחות ואביזרים צנועים נוספים? בקרי גם באתר https://www.imaga.co.il

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן