אופנה עילית למידות גדולות בארץ – יש דבר כזה!

בטח שמתן לב שבשנים האחרונות ישנה מגמה בולטת של מודעות למידות גדולות, אם זה ברשתות הגדולות והמוכרות, אם זה מעצבים ומעצבות מקומיים  וכמובן רשתות מחו"ל דרך האון ליין.
אבל מה קורה בפועל? חלק מהמגמה היא רק בגדר שיח ויחסי ציבור וברור שישנה עוד דרך ארוכה עד שהאופנה תהיה נגישה לכולן, בכל מידה וסגנון ותצא מגבולות הניסיון לרצות את ציבור הנשים אלא ממש לייצר אופנה לכל המידות מהבסיס.
מה הקשר לאופנה עילית עכשיו? הרי רק התחילו לייצר טייצים מעוצבים למידות גדולות אז עכשיו יעשו גם אופנה עילית למידות גדולות?

 

אז רגע, בואו נתמקד ב- מה היא בעצם אופנה עילית?
אופנה עילית משמעה עיצוב המותאם באופן אישי ללקוחותיה ולמידות גופן, קולקציות מצומצמות שנתפרות מבדים איכותיים וייחודיים ובתפירה איכותית ומוקפדת. 
מהי אופנה עילית על פי המותג שלי – ALEXANDRA? 

עיצוב נועז ומיוחד, שמעוצב בסדרות מצומצמות ולפי מידות הלקוחות שמזמינות אותם. 
כל בד מותאם במיוחד לעיצוב הבגד, תוך מחשבה על איך הוא נופל על הגוף, איך המרקם והצל משחקים תפקיד ביצירת מראה מסויים, איך כל פרט ופרט בבגד יוצר פריט בלתי נשכח בארון!

מה שמהותי בבגדים ובפריטים שאני מעצבת הוא לא המידה שאת לובשת אלא הביטחון שזה נותן לך, האופן שבו את נושאת את הבגד, ללבוש בגד שיושב טוב, מרגיש טוב ונראה בדיוק כמו שאת רוצה להיראות!
כך שלא רק האופנה שאת לובשת היא עילית אלא גם ההרגשה והעוצמה הנשית הן ברמה עילית!

 

באמת אפשר להעצים אישה בכל מידה דרך הבגדים?
וואו אפשר ובענק!
תמיד ידעתי שאני אהיה מעצבת אופנה, אהבתי את הבדים, העיצוב, האומנות ואת ההשראות ממעצבים גדולים ודגולים… אבל עם השנים נוספה לאהבה הזאת גם אג'נדה. 
אג'נדה שמגיעה ממקום אישי ואותנטי של אישה אמיתית ומלאה שרוצה לתת מענה של אופנה לנשים בכל המידות ובכל הגילאים!
להיות בעלת מותג שמוכיח שאפשר להתלבש יפה בכל מידה ולהתאים את הבגד לגוף וליצור בגדים שעושים נשים מאושרות, מעניקים להן בטחון ומעל הכל – ליצור אלטרנטיבה מקומית לאופנה עילית גם למידות גדולות!

אוקיי.. אופנה עילית ואג'נדה הבנו… איך זה עובד בפועל?
אני יודעת, זה בטח נשמע קצת מוזר – אופנה עילית נגישה ועוד דרך אתר אינטרנט.. אבל זה אפשרי!
ניתן כמובן לבחור פריט שאהבתן מהאתר שלי ולרכוש אותו במידה המתאימה, זוהי אפשרות אחת.
אפשרות נוספת היא לבוא אליי לסטודיו למדידות ולהיכנס לתהליך של מדידות והתאמת הבגד לגוף שלך באופן אישי, כיפי ונעים. תהליך המדידות והתאמת הבגד במיוחד למידות גופך יוצרים חוויה מעצימה וכיפית ממש.

זוהי חוויה שונה מקניית בגדים ברשתות גדולות, כאן את שותפה מלאה ביצירת בגד מיוחד עבורך, עם עבודת חייטות שמחמיאה לגוף ולקימורים שלך, דרך שונה ונעימה יותר שבסופה – הבגד שיוצא הוא לא עוד בגד בארון שרכשת אלא משהו שהיית שותפה לתהליך שלו והוא ממש חלק ממך!

 

אופנה עילית ועוד למידות גדולות נשמע נפלא! אבל השקעה כל כך רצינית בפריט אחד? 
מעבר להשקעה בעיצוב ובהתאמה ישנו גם תהליך עיצוב מקדים שאני עושה לפני שאני יוצרת את הפריטים המעוצבים שלי. 
כמעט כל הפריטים שאני מעצבת מאופיינים ביכולת הורסטילית שלהם!
אפשר לשלב אותם במגוון סגנונות ולוקים שונים, בבוקר לעבודה או בערב למסעדה או דייט ואז ההשקעה משתלמת כי זה לא סתם עוד פריט בארון! זה ה- פריט בארון!
קחי לדוגמא את הפריט – שמלת עליונית פסים שלי שמגיעה עם שתי חגורות בשני צבעים.
ניתן ללבוש אותה בתור עליונית מעל שמלה או מכנס וחולצה, אפשר בתור שמלה עם או בלי קשירה, אפשר בתור טוניקה גם, הכל תלוי במראה שאת רוצה להשיג, בשעה ביום או לאן את הולכת… 
עוד פריט מיוחד וורסטילי לא פחות שקיים אצלי הוא ווסט קפוצ'ון הדו צדדי, שני צבעים וטקסטורות שונות שזה כבר נותן שתי אפשרויות ללבישה, עוד אפשרות היא פתוח או סגור והוא יכול לשדרג כל מראה גם עם מכנסיים וגם עם חצאית ולהקפיץ את הלוק לגמרי! זה ממש פריט חרישה!

אלו הן רק שתי דוגמאות המדגימות את האופן שבו אני מעצבת ואיך שאני רואה מה היא אופנה עילית! 
בכל בגד ישנה מחשבה מעמיקה ותכנון איך הוא יכול לשמש עבור כל מי שתבחר בו כמה שיותר, בכמה שיותר אפשרויות, בנוחות מקסימלית ותחושת העצמה וכיף אמיתי גם במידות גדולות!

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן