אוהל לאירוע עם כל הציוד הדרוש

מפיקים אירוע גדול בחורף קר ורטוב? מתכננים אירוע המוני בקיץ לכל תושבי המועצה? מבקשים פתרונות לאירוע בית ספרי? כדאי שתצרו קשר עם חברת אוהלי נתנוב המספקת פתרונות מקצועיים ומלאים להפקת אירועים, מהשכרת אוהלים ועד פתרונות מיזוג והסקה יעילים.

בכדי שאירוע יצליח, בייחוד אם מדובר באירוע מורכב וגדול, יש קודם כל לאתר חברה מקצועית המספקת פתרונות איכותיים ומקיפים כמו אוהלי נתנוב. מדובר בפתרונות מקצועיים ומקיפים לאירועים בכל קנה מידה, לרבות אירועים גדולים והמוניים, עם אוהלים איכותיים ומרשימים להשכרה ומכירה ועם כל הציוד הנדרש עבור האירוע כמו במות ומחסומים. השירותים מיועדים עבור קשת רחבה של קהלים לרבות מפיקים, מועצות מקומיות, עיריות, חברות עירוניות, מוסדות ציבור, בתי ספר, לקוחות פרטיים ועוד.

 

חברה מובילה בתחומה

אין ספק שחברת אוהלי נתנוב הינה מהבולטות והמובילות בתחום השכרת האוהלים והציוד לאירועים. החברה נוסדה בתחילת שנות האלפיים ומציגה ניסיון רב שנים בהפקת אירועים בכל רחבי הארץ, מכל סוג וכל רמת מורכבות. בנוסף החברה מעסיקה צוות מקצועי, מיומן ואחראי ומספקת מגוון רחב של אוהלים בכל קנה מידה, כולל גם אוהלי ענק עם מפתח של 25 מטר. כל זאת מוצע ברמת בטיחות גבוהה ביותר, עם עמידה בכל דרישות התקנים ובמידת הצורך עם פיקוח הנדסי. המענה ניתן עבור מחירים הוגנים ביותר, עם שירות אמין ואדיב, ועם פתרונות מתקדמים ויעילים לכל תנאי שטח ומזג אוויר.

 

התקנת אוהלים לכל צורך

חברת אוהלי נתנוב מספקת מגוון איכותי ועשיר של אוהלים מעוצבים המתאימים למגוון צרכים וסוגי אירועים, בכל קנה מידה, תנאי מזג אוויר ועבור כל פרק זמן מבוקש. זאת לרבות אוהלי ענק עם מפתח של 25 מטר ובאורך ללא הגבלה. האוהלים מסופקים מחומרים חזקים, עמידים ואטומים, המעניקים פתרונות קירוי והצללה יעילים ואסטטיים, עמידים גם בפני מים וגשמים וגם בפני רוחות חזקות. יתרה מכך, אוהלים מתקדמים אלו ניתנים למיזוג והסקה באמצעים שונים ואפשר גם לאבזרם במגוון אופנים, כגון שולחנות וכסאות ועד לפינות ישיבה וזולה נוחות ומפנקות. את האוהל יקים עבורכם צוות מקצועי מטעם החברה תוך עמידה בכל התקנים ודרישות הבטיחות העדכניות.

 

אוהל בכל רמת אבזור נדרשת

מלבד מיזוג והסקה החברה מספקת אוהלים עם כל ציוד נדרש לאירוע. בין היתר החברה תספק לכם במות, מחסומים, רצפות פרקט, מערכות חשמל וגנרטורים, וכל פריט ריהוט נדרש כדוגמת פינות ישיבה, כסאות, שולחנות, ספסלים, פופים, מחצלות ערסלים ועוד. במיוחד מושם דגש בחברה על פתרונות מיזוג והסקה הכוללים מאווררים תעשייתיים, מערפלי מים, מזגנים ניידים, פטריות גז, תותחי חימום ותנורי אינפרא אדום. כל זאת עם התאמה לתשתיות חשמל שיכולות להיות על בסיס חד או תלת פאזי ועוד מגוון פתרונות מתקדמים ובטוחים המשפרים את איכות האירוע בכל מזג אוויר קר או חם.

 

לפרטים נוספים אודות השכרת אוהלים וציוד לאירועים, ולקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, צרו קשר עם אוהלי נתנוב בטלפון 03-6815533

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן