אוהד כדורגל? בוא תלמד ממי כדאי להזמין חבילות ספורט

מדי שנה יוצאים עשרות אלפי ישראלים למשחקי כדורגל הנערכים בליגות הבכירות של אירופה, וכן למשחקי הגביע ולמפעלים החשובים כדוגמת ליגת האלופות. כדי ליהנות מחופשה מושלמת רצוי מאוד להזמין את חבילת הספורט מחברה רצינית וותיקה.

 

כאשר אתה יוצא לבד, עם חברים או עם הילדים למשחק באירופה, יש לך מן הסתם ציפיות וחלומות. אתה רוצה ליהנות מחופשה נעימה שתעבור על הצד החלק ביותר, לצפות במשחק מעולה, ועל הדרך גם לקבל דיל טוב על מלון והטיסה הלוך ושוב. יחד עם זאת, חשוב להבין שבישראל פועלות לא מעט חברות המציעות חבילות ספורט והן משתנות במספר פרמטרים שיכולים להשפיע על החופשה שלך. אז בוא תראה מה כדאי לבדוק על החברה לפני שמזמינים חבילה.

 

  • ותק וניסיון – כמו כל דבר בחיים, גם בתחום חבילות הספורט יש חשיבות לניסיון של החברה לאורך השנים. לכן, עדיף לבחור חברה שכבר פועלת בתחום הרבה זמן. הדבר יכול להתבטא בין היתר במחירים נוחים יותר, באיכות בתי המלון, בהיצע החבילות ובעוד מרכיבים שנתייחס אליהם בהמשך. כמו כן, במרבית המקרים ישנה עדיפות לחברה שחבילות תיור ספורטיביות הן ההתמחות העיקרית שלה, ולא בחברה שעוסקת בחבילות תיירות כלליות. מי שמתמחה ספציפית בחבילות ספורט יוכל להבין יותר לליבך ולרצונותיך, מבין את המשמעות של מושב זה או אחר בטריבונה, מכיר היטב את האצטדיונים ברחבי היבשת, חווה בעצמו את החוויה פעמים רבות, ויכוללספק לך המלצות יקרות ערך.

 

  • מגוון החבילות – כדאי להיכנס לאתר האינטרנט של חברה מובילה כמו גולאסו, על מנת להתרשם ממגוון החבילות מוצעות לליגה האנגלית, האיטלקית, הספרדית, משחקי הגביע, המפעלים האירופים וכן הלאה. ככל שהמגוון רחב יותר כך תוכל לדעת שמדובר בחברה רצינית ופעילה, וכמובן המבחר גם יאפשר לך למצוא את המשחקים הטובים ביותר של הקבוצות האהובות עליך.

 

  • תופרים לך חבילה – שים לב אם צוות הסוכנים ואנשי המקצוע בחברה מציע ויכול לתפור חבילה לפי הצרכים, הרצונות והתקציב שלך. יש לכך חשיבות גדולה כי קיים טווח מחירים נרחב עבור החבילות שתלוי בין היתר בבחירות שלך. כך לדוגמא, עלות החבילה מושפעת מרמת האירוח בבית המלון, ממיקום המושב שלך באצטדיון וכן הלאה. אם לחברה יש צוות סוכנים רציני הם בטוח יוכלו לתפור לך חבילה שתתאים בול לצרכים וליכולות שלך.

 

  • מחירים ואיכות – בעיקרון, ככל שמדובר בחברה ותיקה ורצינית יותר, כך ביכולתה להציע לך דילים משתלמים בזכות קשרים ענפים עם סוכנים וספקים באירופה. מצד שני, חברה שכזו גם יודעת שהמחיר לא בא על חשבון האיכות במה שחשוב באמת, ותביא אותך אך ורק למלונות טובים ובדוקים, ולמושבים שנותנים תמורה הולמת לכספך.

 

אם אתה מחפש חברה שעומדת בכל הקריטריונים האלו ועוד רבים אחרים, שווה לפנות לגולאסו. מדובר בחברה המתמחה באופן ייחודי בהתאמה אישית של חבילות ספורט בעלת נסיון של כ 4 שנים, וביכולתה לתפור לך חבילה מושלמת במחירים נוחים והוגנים. מדובר בחברה ותיקה ורצינית המביאה מדי שנה ישראלים רבים למשחקים הטובים ביותר, נותנת להם שירות ללא רבב ודואגת שהחופשה שלהם תעבור על צד הטוב והחלק ביותר.

 

למידע נוסף ולהזמנת חבילות ספורט פנה אל המענה הטלפוני של חברת גולאסו ב- 077-500-1343, בימים א'-ה', בין השעות 09:00 – 18:00. כמו כן, בימים בהם השירות הטלפוני אינו פעיל, ניתן ליצור קשר עם החברה במייל [email protected].

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן