״זה שאתה יודע שאתה פרנואיד, לא אומר שלא עוקבים אחריך..״

מחפשים יום גיבוש? יום כיף לעובדים? אירוע חברה? מצאנו עבורכם את הפעילות הכי מטורפת במדינה.

 

 

אם אתם אוהבים סרטים שעוסקים בדמויות פרנואידיות שמרגישות שכל העולם סביבן הוא אשלייה, או שעוקבים אחריהן ללא הפסקה, אתם חייבים לצפות ב״המשחק״ (The Game) עם מייקל דאגלס ושון פן, ״המופע של טרומן״ עם ג׳ים קארי או לילה בטירוף (Game Night). בלי לעשות ספויילרים, נספר לכם רק שבחלק מהסרטים אכן עוקבים אחרי הדמות, בחלק לא ובחלק המציאות עולה על כל דמיון. אז מה הקשר בין סרטים כאלו לבין ימי גיבוש? שאלה טובה!

חברה אחת בישראל, לקחה את הקונספטים ״העולם המבויים״ ״הפרנויה״ ״מישהו עוקב אחרי״ ״האח הגדול״ ויצרה מהם מופע אינטראקטיבי בשילוב שחקנים חיים. באטרקציה המטורפת הזאת, אתם תהפכו לסוכנים חשאיים ותצאו למסע מרתק ברחובות תל אביב או ירושלים. המטרה שלכם: לפתור תעלומה מסתורית שמסכנת את קיום מדינת ישראל.

מרגש אה? זו רק ההתחלה.

תוך כדי המסע, יהיה עליכם לפתור חידות ואתגרים, להעזר באביזרים מיוחדים וכמובן גולת הכותרת – לפגוש את השחקנים הפזורים לאורך המופע. בכל נקודה במהלך המסלול, יכולים לצוץ לפתע שחקן או שחקנית, אשר מגלמים דמות מסויימת. הם יכולים לתת לכם משימות, לעזור לכם או להקשות עליכם. תצטרכו להפעיל את כל החושים כדי לדעת במי ניתן לבטוח ובמי לא. יתרה מכך, לפעמים יהיה לכם קשה לדעת אפילו מי שחקן ומי סתם עובר אורח תמים שנקלע לסיטואציה.

חושבים שזה מדליק? חכו שתשמעו מה קורה לפני שהמופע מתחיל…

לפני המופע, הצוות של TLVSHOW, אוסף פרטים אישיים על המשתתפים, אותם הוא ישלב במהלך המופע. מה זה אומר? דמיינו את הקבוצה שלכם מתהלכת ברחוב רוטשילד, לפתע מגיעה דמות מסתורית, נותנת ליוסי מזוודה נעולה ואומרת לקבוצה שהקוד למזוודה הוא שמו של החתול של רונה מהנהלת חשבונות. כולם כמובן מביטים בתדהמה וצוחקים. ״מי זאת הדמות הזאת?״ ״מאיפה היא יודעת מה שם החתול של רונה??״. כולם נקרעים מצחוק וברגע שהם מסדירים את נשימתם, פתאום נשמע קולה של רונה ״לחתול שלי קוראים מנשה״ והנה כולם נקרעים שוב. יוסי מזין אל תוך הקודן את השם ״מנשה״ והפלא ופלא, המזוודה נפתחת. מה יכול להיות בפנים? את זה כבר נשאיר לדמיון שלכם.

טוב זה מדהים, למי זה מיועד?

המופע מיועד לכל קבוצה של מעל -8 משתתפים. לא מדובר במכירת כרטיסים, אלא בהזמנת אירוע לקבוצה שלכם.  זה יכול להיות יום גיבוש, יום כיף, אירוע חברה, יום הולדת, מסיבת רווקים/רווקות וכל סיבה אחרת לצאת להרפתקה הגדולה במדינה. ניתן להזמין את המופע לתל אביב או לירושלים וחשוב לציין שהוא יכול להתקיים גם באנגלית.

 

רוצים לשמוע עוד? פשוט בקרו באתר החברה – או חייגו 074-7290739

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן