תיקים וארנקים מעוצבים אונליין

תיק מעוצב או ארנק ייחודי הם חלק בלתי נפרד מהמלתחה שלך?

כדאי שתכירי את התיקים של המעצבת תהל שדות, המציעה את מוצרי האיכות האופנתיים גם און ליין.

כל מי שמבינה באופנה וחשוב לה להיראות במיטבה, יודעת שההבדל בין מראה בנאלי לייחודי נמצא באקססוריז. בין האקססוריז היותר חיוניים יש מקום מיוחד לתיקים וארנקים מעוצבים, אותם מציעה המעצבת תהל שדות שאת מוצריה תוכלו להזמין גם אונליין דרך אתר המותג.

חיה ונושמת עיצוב

תהל שדות פיטר, האחראית לקולקציה המרהיבה של ארנקי ותיקי אופנה, נולדה לתוך עולם של עיצוב, צורה, חומר וצבע. זאת בהיותה דור שלישי למשפחה של נשים יוצרות, עם סבתא מעצבת אופנה שהקימה כבר בשנות החמישים את המותג קליאו, ואמא ציירת אבסטרקטית רבת הבעה.

נתוני הפתיחה האלו, לצד לימודי אומנות, לימודי גרפיקה ולימודי עיצוב בשנקר, הובילו את תהל ליצירה ייחודית משלה. היצירה המקבלת השראה מנשות משפחתה של תהל ובאה לידי ביטוי בגזרות, צורות, צבעים ומרקמים של התיקים שאותם היא מעצבת, עם צבע מלא בשמחת חיים ועם קו רענן וא-סימטרי. כל זאת לצד גישה פרקטית הרואה גם את ההיבט המעשי של תיקים והיותם פריטים יפים, איכותיים ועמידים, שהינם חיוניים לתפקוד היומי של כל אישה פאשניסטית כאם, כאישה עובדת, מבלה, מטיילת וכדומה.

תיקי איכות בעבודת יד

בקרב מבינות דבר קיים ביקוש רב לתיקים והארנקים המעוצבים של תהל שדות, בהיותם  פריטי אופנה איכותיים ומרהיבים ביופיים, המיוצרים בעבודת יד מוקפדת עם רמת גימור גבוהה וגזרות ייחודיות, נוחות ושימושיות. המותג מציע ללקוחותיו מבחר עשיר של סוגי תיקים וארנקים בקולקציה המתחדשת כל הזמן, ובמגוון צבעים, סוגי חומרים, מידות וגזרות, החל מתיקי גב לתיקי צד ועד לארנקי עור. המבחר העשיר מאפשר לכל אחת לאתר תיק או ארנק אופנתי מושלם לצרכיה.

כאמור, את פריטי המותג תוכלו להזמין בפשטות ובבטחה מהבית, מתוך מבחר עשיר של תיקים וארנקים לקנייה אונליין.

שלל תיקים וארנקים

המגוון הרחב של תיקים וארנקים, המוצע על ידי המותג של המעצבת תהל שדות, מאפשר לכל אחת לאתר פריטים מושלמים לצרכיה וטעמה האישי, אשר ישרתו אותה לאורך זמן לשלל מטרות וצרכים. כך למשל, במותג עושים שימוש בחומר ידידותי לסביבה דמוי עור לייצור ארנקים ותיקים. מדובר בחומר קל משקל, פשוט לניקוי שאינו סופג מים, המוצע למשל כתיק קלאץ' בעיצוב קלאסי המתאים לערב וליום יום, או כתיק צד בעיצוב על זמני.

מעבר לכך המותג מציע עוד מגוון סוגי תיקים מחומרים שונים, לרבות תיקי צד מבד בגזרת תיק פסים קל משקל ומרווח, או תיק שק גדול בעיצוב אביבי מבד איטלקי מובחר. וזו רק ההתחלה של שלל סוגי תיקים מעוצבים המתאימים לכל שעה ביום, בין אם לעבודה, לטיפול בילדים, לבילוי, לימודים, טיולים, קניות, חופשות וכן הלאה.

לעוד מידע אודות ארנקי ותיקי אופנה של תהל שדות, הנכן מוזמנות ליצור קשר עם המותג בטלפון 054-4536111.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן