תוכנית הכרישים 2020 פטנטים והמצאות

אחת התוכניות המעניינות והחשובות שערוץ 12 מציג היא תוכנית בשם הכרישים, בתוכנית זו מוצגים בפני אנשי העסקים זהר לבקוביץ , דובי פרנסס , יסמין לוקץ , אורן דוברונסקי , אלדד תמיר המכונים כרישים, פטנטים והמצאות שונות עסקים שונים וכו' במטרה שישקיעו בהם את כספם. 

במהלך התוכנית הכרישים מתחרים ביניהם על העסקים , הפטנטים וההמצאות שמעניינים אותם או שעושים ביניהם שותפויות בחלוקה של אחוזים שונים.

 

תוכנית הכרישים 2020 מה מקבלים?

ההצעות העיסקיות של הכרישים נראות הוגנות למדי. בדרך כלל הם משאירים בידי היזמים של העסקים והפטנטים , את רוב הבעלות על המיזם והעסק , דבר הנותן להם את היכולת והמוטיבציה לתת לעסק ולפיתוח הפטנטים שלו את כל מרצם וכושרם להצלחת העסק. לטובתם וטובת הכרישים שמשקיעים בהם בפטנטים ובהמצאות שלהם.

כדי שהיזמים והכרישים המשקיעים בהם את כספם , לא יאבדו את הקניין הרוחני של ההמצאות והפטנטים שלהם עליהם להיוועץ בעורך פטנטים , כדי שזכויותיהם בקניין הרוחני של לדוגמא פטנטים, מדגמים, סימנים רשומים וכו' ישמרו. הצגה בציבור/פרסום של המצאות חדשות, לפני הליך של רישום פטנט יכולה להיות הילה לביטול ואי קבלת הפטנט. צוות הכרישים מודע בדרך כלל לנושא של הקניין הרוחני והשקעתם במקרים שונים מותנית ביכולת ההגנה על ההמצאות והפטנטים של המיזמים. 

 

תוכנית הכרישים נותנת הזדמנות מצוינת ליזמים
לממציאים ולכרישים עצמם לקדם את המיזמים שלהם ולתת דוגמא אישית לציבור הרחב, כדי שיקדמו את עצמם ואת העסקים שלהם. 
זהר לבקוביץ, דובי פרנסס , יסמין לוקץ , אורן דוברונסקי ואלדד תמיר , מופיעים בתוכנית הכרישים בצורה הגונה ומכובדת ומשקיעים ביזמים ממיטב כספם , הם נותנים כבוד ואמון ביזמים. 
אך בנוסף לאחר משדר התוכנית בטלוויזיה הכרישים בודקים בצורה יסודית יותר את המיזמים הפטנטים וההמצאות ומנהלים משא ומתן עם היזמים לפני השקעת הכספים אשר סוכם עליהם בתוכנית הטלוויזיה. בשלב הבדיקה והמשא ומתן, חלק מהמיזמים ממומש ומושקעים בו הכספים שסוכם עליהם וחלק לא ממומש בגלל סיבות שונות. 

 

המקור של פורמט תוכנית הכרישים הוא יפני , הוא מופיע כבר 11 עונות בארה"ב משם הוא יובא לארץ. התוכנית מעניינת ומרתקת מכיוון שכמעט בכל מוח של אדם מצוי פטנט או מיזם רדום וצפייה בתוכנית הכרישים מציפה אותו לתודעה ובחלק מהמקרים מצליחה להפוך למיזם מצליח. 

חלק מבני האדם נרתעים או מתביישים להציף על פני השטח את הרעיונות והמיזמים שלהם ותוכנית הכרישים מעודדת אותם ונותנת להם בטחון לקדם את המיזמים שלהם באופן עצמאי או בעזרת אחרים. 

ישראל נחשבת בעולם כמעצמה של פטנטים , המצאות ומיזמים. כמות הפטנטים הנרשמים בישראל גדולה באופן משמעותי יחסית לכמות התושבים בישראל.

השיר הוותיק של אורי זוהר אומנם נכון . "הראש היהודי ממציא לנו פטנטים" ולכן תוכנית הכרישים מעניינת את הציבור הרחב בישראל. 

לפרטים נוספים צור עמנו קשר בטלפון 03-9711011.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן