שעונים שחבל על הזמן

מבקשים כתובת אמינה ועדכנית להזמנת שעונים לגבר או לאישה? מתעניינים בשעונים של מותגי על מובילים? כדאי שתכנסו לאתר של Ringer המציעה מבחר עשיר וייחודי של שעונים ותכשיטים.

 

למרות שכבר הספידו אותם בכל צורה אפשרית, השעונים כאן כדי להישאר! מלבד השעה הם מספקים לנו גם תכשיט יוקרתי לפרק היד שהוא בהחלט סמל סטטוס נחשב. אז למי שמבקש להתהדר בשעון יוקרתי של מותג מוביל כדאי לבחון את  ההיצע באתר Ringer, בו לצד תכשיטים מעוצבים תמצאו מגוון שעונים לגברים ולנשים, חלקם מיובאים באופן בלעדי על ידי החברה.

 

 

אתר מוביל ומצליח בענף 

אמנם האתר של רינגר קיים רק ארבע שנים, אך הצלחתו אינה מוטלת בספק. ההצלחה נובעת מרצון בעלי החברה להעניק לקהל המקומי חוויית קנייה נוחה, נעימה, פשוטה ומהירה ברשת. זאת לצד מבחר עשיר, ייחודי ומקורי של שעונים ותכשיטים בשלל סוגים, סגנונות ודגמים עם קולקציה שכל הזמן מתעדכנת, ממנה כל אחד יכול לאתר שעון או תכשיט שעונה לטעמו ולכיסו.

המבחר כולל שלל סוגי תכשיטים לגברים ונשים, לרבות עגילים, שרשראות, צמידים וטבעות, סט תואם של שרשרת, טבעת ועגילים משובצים זירקון, כאשר תכשיטי הכסף לנשים עשויים מכסף טהור חותמת 925. כל זאת בנוסף לשעונים לנשים וגברים של מותגים עולמיים שאת חלקם תמצאו רק ברינגר, למשל שעונים של מותגים בינלאומיים מוכרים כמו Vincero, ועד מותגים חדשים וייחודיים כמו Homies. 

השעונים והתכשיטים מוצעים למכירה בקלות ובבטחה באתר, עבור מחיר משתלם במיוחד ועם אחריות מקיפה, ומסופקים עם שירות אישי לכל כתובת מבוקשת בארץ תוך שלושה ימי עסקים. 

 

שעונים של מותגים עולמיים

עבור מי שמבקש שעון איכותי לעצמו או בתור מתנה, אין ספק שהאתר של רינגר מהווה כתובת מתבקשת. באתר תמצאו מגוון רחב מאוד של שעוני גברים ונשים, עם אחריות לשנתיים. בין היתר של מותגים מוכרים כמו ארמני, פול ריץ, ווינר, הוגו בוס, קלווין קליין ועוד. בנוסף, רינגר מציעה שעונים שהיא היבואנית הרשמית והבלעדית שלהם בארץ, לרבות שעוני יוקרה של המותג הבינלאומי המוביל Vincero עם שעונים בעיצוב אלגנטי ועכשווי לגבר ולאישה.

כך למשל, בין שעוני Vincero לגבר תוכלו למצוא שעון מדגם  Rose Goldבגווני שחור וחום, עם מנגנון קוורץ, זכוכית מינרל, עמידות למים עד חמישה מטרים, וגוף Stainless Steel. כמו כן, מבין שעוני Vincero לאישה תוכלו הזמין סט של שעון זהב וצמיד זהב כדורים עם שיבוצי זירקון, עמיד למים ועשוי מפלד אל חלד. 

כאמור, החברה גם מייבאת באופן בלעדי שעונים של Homies. מדובר במותג חדש ומצליח המציע שעונים לגברים ולנשים בעיצוב עכשווי וצעיר, שחלקם מסופקים עם צמידים תואמים. כך למשל, תוכלו להזמין סט של שעון אלגנטי לגבר בצבע שחור, המסופק עם זוג צמידים מצופים ברודיום בגוון שחור, ושיבוצי זירקון שגם הם מושחרים.

שעוני היוקרה של Homies במחירים שמתאימים לכל כיס, כך שכבר לא יקר לקנות שעון. להתרשמות מקולקציית השעונים- לחצו כאן ( הקולקציה מתחדשת בתדירות גבוהה עם עיצובים מיוחדים ובלעדיים, כך ששווה לעקוב!) 

 

למידע נוסף והזמנת שעונים און ליין של מותגים עולמיים- לחצו כאן

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן