שירות מכונות מהיר ואיכותי למכונות עיבוד פח ותעשיית במתכת

שירות מכונות מהיר ואיכותי למכונות עיבוד פח ותעשיית במתכת

כל מנהל עסק ומפעל בתחום עיבוד הפח ותעשיית המתכת, יודע כי הפעילות השוטפת מבוססת על תקינותן של המכונות. במידה שמתעוררת בעיה או תקלה, ישנה חשיבות עצומה לקבלת שירות מקצועי, איכותי ומהיר, כפי שמספקת חברת אבי מכונות בע"מ.

 

בתור בעל עסק לעיבוד פח, הדבר האחרון שאתה רוצה הוא להיתקל בו הוא בסיטואציה שבה המכונה אינה פעילה לפרק זמן ארוך, ללא אפשרות לקבל שירות ולתקן תקלות, העלולות לגרום לעצירה בייצור ובסופו של יום להפסדים כספיים ענקיים. לכן, חשוב שתכיר את חברת אבי מכונות בע"מ הנמנית על המובילות בישראל בייבוא, שיווק, אספקה ומתן שירות לתעשיית המתכת ועיבוד הפח. החברה מייבאת ציוד ממיטב היצרניות העולמיות ואף מהווה את נציגתן הרשמית של מספר יצרניות מכונות מהגדולות בעולם, לרבות בתחום מכונות הלייזר, פלזמות, מכונות לכיפוף וחיתוך פחים, מכבשים, מכונות לניקוב פח ופרופילים, מכונות לכיפוף ועוד. אחד היתרונות המשמעותיים והייחודיים במשק המקומי, ממנו נהנים לקוחות החברה, הוא מערך שירות וליווי מקצועי, איכותי ומהיר במיוחד.

 

שירות שאין כדוגמתו בארץ
חברת אבי מכונות בע"מ מתמחה בהתאמה של פתרונות טכנולוגיים לצרכי לקוחותיה, כולל ליווי וייעוץ טכני מלא, החל מהשלבים הראשוניים של אפיון ותכנון, ועד להקמת והרצת המוצר, עם מתן הדרכה ושירותי תיקונים. איכות מערך השירות שניתן למכונות שהחברה מוכרת, ניכרת בין היתר במספר אנשי השירות שהחברה מחזיקה בפריסה ארצית, המאפשר הגעה אל בית העסק בתוך 24-36 שעות מרגע פתיחת הקריאה. מדובר בטכנאים העוברים הכשרות מעת לעת ומוטסים על ידי החברה אל המדינות שבהן המכונות מיוצרות (טורקיה, סין, איטליה). זאת על מנת ללמוד את אופן התפעול והתיקון של תקלות אפשריות במכונות, תוך למידת המכונה על בוריה.

 

 

סוגיות מרכזיות בשירותי תיקון מכונות
חשוב לזכור כי תקלה במכונה אינה מסתכמת בעלות הנזק הנגרם לה, אלא בעלות הנזק הפוטנציאלי שעלול להצטבר לכדי סכומים גבוהים. זאת בשל אי פעולה של המכונה ואי יכולת העסק לעמוד בהספק הנדרש ממנו כלפי כלל לקוחותיו. במילים אחרות, ישנה משמעות עצומה לנגישות ולמהירות שירות התיקונים. אמנם יש בעלי עסקים ומפעלים המעדיפים להזמין את המכונה ישירות מהספק, לאור המחשבה שהעלות זולה יותר כאשר רוכשים אותה ישירות מהיצרן, אולם צריך להבין שגישה זו אינה לוקחת בחשבון כמה פרמטרים מהותיים.

ראשית, כאשר רוכשים את המכונה ישירות מהיצרן מובטח ללקוח כי יגיע טכנאי מסין כדי להדריך את הלקוח על המכונה. ואולם, התקשורת עם הספק בסין בעייתית בגלל הפרשי השעות ובנוסף יש לקחת בחשבון שבימי ראשון לא עובדים בסין ובאירופה. כמו כן עבור אותו טכנאי יש לדאוג לטיסה, לשהייה בארץ, למלון וללוגיסטיקה, סידורים שאינם מובנים מאליהם וכרוכים בעלויות בלתי מבוטלות. יתר על כן, לכל מכונה יש היבטים ייחודיים ומקום ייצור שונה, לכן יש למעשה לדאוג ללוגיסטיקה שונה עבור אותו טכנאי שאמור לבוא ולתת הדרכה על התפעול שלה. לעומת זאת, בחברת אבי מכונות בע"מ מנגישים את הטכנאים עבור הלקוח תוך חיסכון מלא של הפן הלוגיסטי, כך שבסופו של יום – "הזול הוא היקר".

שנית, יצרני מכונות לעתים מבטיחים כי אם מתרחשת תקלה במשך הפעילות השוטפת של המכונה, הם ישלחו טכנאי מטעמם לטיפול ותיקון. ואולם, לטכנאי המגיע מסין לוקח כחודש ימים להכין ויזה, הנמצאת בתוקף אך ורק ל-30 ימים, ולמעשה עד שאותו הטכנאי מגיע חולפים לפחות 30 ימים. אין צורך להכביר מילים על ההבדל בין מצב בו צריכים להמתין חודש שלם להגעת טכנאי, לבין מצב שבו מקבלים את השירות הזה בתוך יום עד יום וחצי לכל המאוחר.

שלישית, יש לזכור את נושא חלקי החילוף. כידוע, הרבה מכונות מכילות חלקים העשויים לסבול מבלאי, או רכיבים בתוך המכונה העשויים להתקלקל או פגיעים יותר לתקלות. גם כאן, במקום להמתין לשליחת החלקים מחו"ל הלוקחת לכל הפחות 4-5 ימים, ב- "אבי מכונות" קיים מכלול של כל חלקי החילוף לכל הדגמים של המכונות. המלאי מצוי בצורה זמינה במחסני החברה ובנגישות מהירה לכל בית עסק.


אכן, הנגישות והמהירות לטיפול בתקלות הופכות את חברת "אבי מכונות" לחלק בלתי נפרד ממערך הלוגיסטיקה של עסקים התלויים בה. בכך היא מסייעת להם ותורמת להשגת חיסכון אדיר בזמן ובמשאבים במצבים בהם יש תקלות במכונות.

למידע נוסף בנושא וליצירת קשר עם חברת אבי מכונות בע"מ, התקשרו כעת לטלפון 03-924-2227, 054-977-9977

 

 

כדאי לבדוק גם את LEV חנות אספקה טכנית

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן