קרמים להעלמת סימני מתיחה

אם אתם סובלים מסימני מתיחה על העור הרשו לנו להציג עוד מוצר מהפני מבית טוליפ נטורל – ג'ל פילינג קריסטל. מדובר במשחה איכותית ויעילה המבוססת על תכונותיה ומרכיביה המופלאים של אצת הספירולינה. את המשחה תוכלו לרכוש במחיר אטרקטיבי ישירות דרך אתר חברתנו במהירות ובבטחה עם משלוח ישירות לביתכם. בנוסף, אנו כה בטוחים בהצלחת המוצר שלנו שבמידה ולא תהיו מרוצים תוכלו להחזירו ולקבל עליו החזר של מאה וחמישה אחוזים.

 

הסיבות להיווצרותם של סימני מתיחה על העור

סימני מתיחה לבנבנים או ורדרדים מופיעים כקווים אנכים על העור באזורים שונים בגוף, כמו הבטן, הישבן והירכיים. הם נוצרים במהלך החיים עקב מגוון שינויים וסיבות, כדוגמת הבאים:

  • סימני מתיחה בהריון ולאחריו – נוצרים בשל שינויים הורמונאליים ופיזיים בגוף האישה  עקב התפתחות וגדילת העובר. השינויים מובילים לעלייה במשקל ולגדילת ומתיחת הבטן, השדיים ואברים ומערכות נוספות. זאת לצד עלייה ברמת הורמון הקוריטיזול שמוביל לירידה בכמות הקולגן, האחראי על חוזקו וגמישותו של העור. מצב זה גורם לעור להימתח בקצב מהיר עד לקריעתן של שכבות עור פנימיות ויצירת סימני מתיחה.
  • שינוי במשקל הגוף – אנשים הסובלים ממשקל גוף לא מאוזן היורד או עולה בחדות ובמהירות, למשל עקב דיאטות חוזרות ונשנות, עלולים לסבול גם מסימני מתיחה במקומות שונים על העור כמו בבטן, בזרועות ובירכיים. הסימנים נוצרים בשל אי יכולתו של הגוף להתאים את עצמו לשינויים המהירים בממדיו.
  • פיתוח גוף ושרירים – מי שעוסק באופן רציף, שוטף ואינטנסיבי בפיתוח שרירי הגוף ובהגדלת המסה שלו, ונעזר באופן קבוע בסטרואידים או בתרופות, עלול לסבול מסימני מתיחה על העור.
  • סיבות נוספות – כדוגמת מחלות, שינויים פיזיים והורמונאליים בגיל ההתבגרות, התבלות העור במשך השנים ותופעות לוואי של תרופות.

 

הזמנת משחה להעלמת סימני מתיחה

חשוב שתדעו שסימני מתיחה אינם גזירה משמיים ושבעזרת משחה להעלמת סימני מתיחה על העור של חברתנו ניתן לטפל בהצלחה בבעיה אסטטית זו. לקבלת עוד מידע אודות המשחה ותכשירים איכותיים נוספים שאנו מייצרים ומשווקים, השאירו את פרטיכם באתר או צרו קשר עם חברת טוליפ נטורל בטלפון 036535555.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן