קייטרינג הדר הפודים

 

יש לכם חתונה? בר מצווה? כנס או אירוע חשוב אחר?

אתם מנהלים מפעל מתקדם וזקוקים לשירותי הסעדה יומיים ?

מצאנו בשבילכם את הקייטרינג שאתם מחפשים.

 

מאז ומעולם אוכל היווה את "מדורת השבט" באירועים שבטיים, משפחתיים, באירועי עבודה וכו'. אירוע ייפול ויקום על חוויית האוכל, הטעם, הכמויות ודרך ההגשה.

אירוע, באשר הוא, מהוה עצירה של השגרה וציון של  מאורע מסוים או ציון דרך. לכן, הפקת אירוע מושקע מחייבת אתכם לדיוק ולקיחת כלל הפרמטרים החשובים להצלחתו. אחד מעמודי התווך של כל אירוע יהיה נושא האוכל.

גם בשגרה היומיומית לאוכל, בעיקר ארוחת הצהריים, יש מקום חשוב בקרב העובדים בארגון: השלב בו היום נחצה לשניים, שבירת השגרה ומילוי המצברים מהווים שלב חשוב מאוד ביומו של העובד.

 

בחירה מוצלחת של קייטרינג

לאחר שהבהרנו את חשיבותו של המזון באירוע או בשגרה היומיומית עלינו לבחור עכשיו מי יספק את הצורך החשוב. השוק הישראלי מוצף בחברות המספקות שירותי הסעדה, התחרות ביניהן גדולה ההיצע רחב והתחרותיות הביאה לעלייה ברמת השירותים ובטיב המוצר.

מהם הקריטריונים העיקריים שמהווים משתנים חשובים בבחירתנו קייטרינג :

  • היכרות מוקדמת או המלצות שקיבלנו מבני משפחה, קולגות או מקבלי החלטות בחברות מקבילות.
  • התרשמות מאתר האינטרנט של הקייטרינג ומחוויות ויזואליות ( גלריית תמונות או ווידאו ).
  • מוניטין בשוק המקומי.
  • מחיר והסדרי תשלום.
  • מגוון המוצרים ( טעמים, מנות, אפשרויות ) שהקייטרינג מציע.
  • נגישות ויכולת התאמה של נותן השרות ללקוח ( מיקום גאוגרפי, מספר סועדים, שעות הסעדה וכו' ).

 

מדוע דווקא 'הדר הפודים'?

"הדר הפודים" הוא אחד  משירותי הקייטרינג הגדולים בארץ המוציא כ-35,000 מנות ביום והפיק למעלה-10,000 אירועים עד כה. בנוסף "הדר הפודים" הוא קייטרינג אשר יודע להתאים את עצמו ללקוח ובעל מיומנות רב תחומית, מבחינת תפריט, מיקום וכמות אנשים.  

  • וורסטיליות- "הדר הפודים" יודע לספק שירותי הסעדה וקייטרינג החל ממוסדות גדולים, מפעלים ושוק מוסדי, דרך כנסים ואירועי חברה גדולים, אירועים משפחתיים קטנים ועד אירועים מיוחדים הדורשים אוכל גורמה ייחודי.
  • סוג אוכל- ב"הדר הפודים" תוכלו למצוא שפים מקצועיים הנותנים מגוון רחב של מנות וטעמים ייחודיים ממאכלים ביתיים הנותנים לנו טעם של חום ומשפחתיות, דרך מטבחים רחוקים ( אסיה, דרום אמריקה ) ועד מטבח מודרני- פיוז'ן.
  • אסתטיקה ושירות– דרך ההגשה באירועים חשובה, לאסתטיקה תפקיד חשוב במשחק. הצוות שלנו מורכב מאנשי מקצוע מיומנים: מנהלי אירועים, מלצרים חייכנים, צוות מטבח מקצועי, ברמנים מנוסים, אנשי תחזוקה, עובדי הניקיון ואנשי המנהלה אשר יספקו לכם חווית שירות ייחודית ונעימה.
  • כשרות- הקייטרינג כשר בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים ובאישור משרד הבריאות. האוכל, בחירת חומרי הגלם, תהליך הבישול ועד ההגעה לצלחת, הכול עומד תחת ליווי משגיחי הכשרות של הבד"ץ כדי לתת לשומרי הכשרות את המענה הטוב ביותר ללא פשרות. למרות שבקרב ציבור מסוים אוכל כשר נחשב כבעל פוטנציאל להיות פחות טעים מאוכל לא כשר צוות השפים של "הדר הפודים" מצליח "להעלים" את הטענה הזו לחלוטין.
  • בריאות: רגישות לגלוטן-הדר הפודים מספק גם תפריט ללא גלוטן ואלרגנים ובכך מתאים את עצמו לכל סוגי האוכלוסייה.

 

קייטרינג – הדר הפודים

מחכים לכם: אלכסנדר ינאי 31, פתח תקווה

זמינים בטלפון: 03-6286000

ובמייל: [email protected]

כתובת האתר: http://www.hapodim.co.il

נשמח לספק לכם חוויה של פעם בחיים.

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן