צמידים מעוצבים עם הרוח של הים

יש כאלו שעבורם ים הוא מקור השראה, ויש כאלו שמבחינתם הים הוא מקום להירגע או לנוע, ולאחרים ים הוא אורח חיים. במיוחד עבור אנשים אלו עוצבו הצמידים מבית סטודיו רונית ים.

צמידים בהשראת הים והגלים מבית רונית ים, הינם תכשיטים ייחודיים שישמחו נשים וגברים שאוהבים אופנה, צעירים בגופם ורוחם, ספורטאים, גולשים וכל מי שהים והטבע קרובים ללבו. מדובר בצמידים אופנתיים ועמידים על בסיס חומרי גלם איכותיים שמיוצרים בעבודת יד מוקפדת לפי הזמנה של מידה וצבע, עם עיצובים מיוחדים ועם הסנפיר המקורי של רונית ים. 

 

המותג עם הסנפיר המקורי

סטודיו רונית ים ברמת השרון הינו מותג מצליח, מוכר לרבים בדמות הסנפיר המקורי – הלוגו של הסטודיו והסימן המסחרי הרשום שלו. הצמידים הכה ייחודיים ומאופיינים של הסטודיו עם אלמנטים של ים וחופש, אהובים גם על אושיות תרבות ובידור מפורסמות. הם נובעים מעולמה האישי של רונית שכבר שנים רבות מהווה הים עבורה בית שני, בו היא מבקרת מידי בוקר להליכה, שחיה גלישה ובעיקר נשימה. על שפת הים היא גם החלה ליצור, לנסר ולהרכיב צורות של דגים וסנפירים, עליהם חרטה את המילה אמן. במהרה רונית החלה לקבל הזמנות לתכשיטיה ואת יצירתה היא העבירה לסטודיו קסום ברמת השרון, בו היא יכלה לגדול ולהתרחב. 

 

סגנון ייחודי משלה

רונית יוצרת ומעצבת צמידים ותכשיטים בעבודת יד ממגוון חומרי גלם איכותיים, עם סגנון ומראה ייחודי משלה שרונית אוהבת, עם האמת שלה ואנרגיה חיובית המושקעת בתוכם, וחיבורים שנובעים מעולמה הפנימי ומהשראתם של הטבע, המים, צבעים, אנשים, רוחות הים והאדמה. כמו כן, המילה אמן, שמהווה ראשי תיבות למילים אדמה, מים נשמה, מצורפות לכל תכשיט של המותג, באמונה שהוא יגיע לייעודו וישמח את בעליו. 

גישת עיצוב ייחודית זו ניכרת באווירת חופש נעימה וחמימה השורה בסטודיו המרווח ששוכן בתוך חצר מרהיבה. בסטודיו פועל צוות מוכשר ומנוסה של יוצרות ומוכרות המתרגמות את עולמה של רונית לכדי יצירות מושקעות ואיכותיות. את הצמידים ותכשיטים מרהיבים נוספים של המותג המצליח תוכלו להזמין בסטודיו או ישירות דרך אתר הסטודיו ולקבלם במשלוח לכל מקום בארץ ובעולם.

 

צמידים מעוצבים מלאי אישיות

הצמידים מוצעים בקולקציה עשירה ומגוונת המתחדשת כל הזמן, שכוללת צמידי יד ורגל, צמידי חוטים, צמידי עור, צמידי אבנים, צמידים לגבר, סטים, צמידים קשיחים, צמידים עם חריטה אישית ועוד. מתוך מבחר עשיר וייחודי זה כל אחד ואחת יכולים למצוא פריטים מתאימים עבורם או כמתנה ליקרים להם. כך למשל, תוכלו להזמין צמיד יד חרוזים אפריקאיים עם ציפוי כסף, מטבע ספיר ואבני חן בגווני אדום, כחול וטורקיז. כמו כן צמיד זה מוצע עם מגוון תליונים ואפשרות לציפוי של זהב ארבעה עשר קראט. עוד דוגמא הינו צמיד רגל קונכיות עם שרשרת כסף, תליון כסף סטרלינג של קונכייה גדולה 925 ותליוני קונכיות טבעיות קטנות. זאת בנוסף לצמיד עור Sea Star עם שזירת עור, חרוזים מנומרים, חרוזי כסף ותליון כסף של כוכב ים, ועוד…

 

למידע נוסף אודות צמידים ייחודיים של המותג צרו קשר עם הסטודיו של רונית ים בטלפון
03-7704747.

מוזמנים לבקר באתרינו  ronityam.com

 

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן