פתרונות שינה לכל הבית

ביתנו נדרש למגוון פתרונות שינה נוחים, מעוצבים ופרקטיים עבור חדר השינה, חדרי נוער, חדרי ילדים וגם לאורחים מזדמנים. בואו לקרוא על פתרונות השינה המובילים כיום בשוק.

אחד הצרכים הבסיסיים של כל בית ומשפחה הינו פתרונות הולמים לשינה, בין אם להורים, בני נוער, ילדים או אורחים. למען מטרה זו השוק מציע מגוון פתרונות שינה מתקדמים, איכותיים ואופנתיים שכדאי להכירם, ומהם לבחור בפתרון המתאים ביותר לצרכים ולהעדפות שלכם. 

 

נתחיל בחדר השינה

אין ספק שמיטה לחדר שינה היא הראשונה בסדרי העדיפויות, ונשקיע מחשבה מרובה אודות עיצובה, גודלה ומידת הנוחות שלה. בתור התחלה אתם יכולים לבחור במיטה זוגית פשוטה במידה מתאימה, עם מזרן אורטופדי נוח ובריא ועם מסגרת מעץ מלא. מיטה זו תוכלו לשדרג למיטה עם משענת ראש מרופדת בסוגים שונים של בדים, וארגז מציעים נפתח. מעבר לכך, בימינו גובר הביקוש למיטות מתכוונות, ידניות או חשמליות, המוצעות עם מגנון אחד או עם שני מנגנונים מופרדים לכל מיטה, מיטות אלו מספקות התאמה מושלמת לכל צורך, בין אם לשינה, צפייה במסכים, מחשב נייד, טלוויזיה וקריאת ספר. יש לציין כי גם הציבור הדתי זוכה לפתרונות שינה הולמים, עם מגוון דגמים אופנתיים של מיטות יהודיות מתקדמות, הניתנות להפרדה בעת הצורך.

 

נעבור לחדר הנער והילד…

גם לחדרי נוער וילדים השוק מציע שלל פתרונות שינה מעוצבים, נוחים ומתקדמים, לרבות מיטות קומתיים, מיטת יחיד, מיטת אחד וחצי, ספות וכורסאות נפתחות, מיטות מתכוונות, מיטות עם מנגנון על קל, מיטות עם ארגזי מצעים ועוד. הבחירה בין סוגי המיטות לבני נוער וילדים משתנה בהתאם לגילאי הילדים, מידות החדר והמרחב הפנוי שיש בו, צורך בפתרונות אחסון וכדומה. בכל מקרה, בעת קניית מיטה לילד יש לחשוב קדימה ולהבטיח שהיא תתאים לו גם בשנים הבאות.

 

ונסיים בפתרונות לינה לאורחים

עכשיו, שאחרי שדאגתם לפתרונות שינה הולמים לכם וילדיכם, ניתן לעבור לאורחים הנשארים ללון, בין אם בני משפחה או חברים. אם כמו מרבית האוכלוסייה אין לכם חדר ייעודי לאורחים,  כדאי שתחשבו על פתרונות אלטרנטיביים בדמות ספות נפתחות. למעשה מדובר בספות לכל דבר שמוצעות בשלל מידות וסגנונות עיצוב, כספות דו ותלת מושב וככורסאות, המשתלבות נפלא בכל סלון בכל סגנון ורמת הידור. הן גם יעניקו לאורחים שנשארים לישון בביתכם פתרון שינה מזמין ונוח במיוחד.

 

כתובת אחת לכל צרכי שינה שלכם

אם אתם מבקשים לרכז את כל צרכי השינה של ביתכם בכתובת אחת, אמינה ומומלצת, כדאי שתכירו את המותג המצליח OR-Design שמציע פתרונות שינה מתקדמים, אופנתיים ואיכותיים לכל הבית. המוצרים מוצעים עבור מחירים משתלמים ביותר, ישירות מהיצרן ללא עמלות תיווך, בטווח מחירים רחב ומגוון אפשרויות תשלום. בין היתר באולם התצוגה של החברה באשדוד ובחנות האינטרנט שלה תוכלו למצוא מגוון מיטות זוגיות אורטופדיות, לרבות מיטות מתכוונות ידניות וחשמלית, ומיטות יהודיות. זאת לצד מבחר עשיר של ספות נפתחות בשלל עיצובים, סוגי ריפוד ומידות, מיטות נוער יחיד ואחד וחצי, מיטות על קל, מיטות ילדים ועוד.

 

לפרטים נוספים צרו קשר עם מרכז לקוחות של OR-Design בטלפון 09-8350353.

שתף פוסט זה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן